Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:17

Jolien87, hoe is die 6WSP? :D Ik heb net hardgelopen, geshred en zo die six week six pack doen, m'n spieren doen het nog prima en ik zweet amper, niet genoeg! :Y)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:18

Raponsje schreef:
Roses are red, exercise is great, who needs a Valentine, when I can bench my own weight! Violets are blue, and peanut butter is heaven, I’ll save you a kiss, after rep number seven. Bananas are yellow, and yogurt is greek, squats are gonna be the only thing, to make my knees weak. Oatmeal is perfect, and veggies are divine, the dream to be strong is what I’m making mine!

+1!!!!! :D *\o/*

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:18

Sok schreef:
Jolien87, hoe is die 6WSP? :D Ik heb net hardgelopen, geshred en zo die six week six pack doen, m'n spieren doen het nog prima en ik zweet amper, niet genoeg! :Y)

Doeeen! :D

Hij is leuk.

Had gister een rustdagje maar begin vanavond echt met level 2 sw6p *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:22

Sok schreef:

Wat NeverGiveUp ook zegt: Zeker aan beginnen! Het is heel gevarieerd en je ligt echt niet contstant op je matje the "crunchen". Er zitten juist relatief weinig crunches in. Ook doe je tussendoor nog een aantal cardio-oefeningen dus als je na het shredden nog niet genoeg zweet, ga je dat wel van de 6w6p doen, trust me. :j

xJurdyWonanx

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:28

Wilde vandaag 6w6p doen ipv shredden omdat ik behoorlijk last van mijn keel heb en ademen en slikken moeilijk gaat al in ruststand maar merkte dat 6w6p toch al te belastend was.
Vanavond poging doen tot alleen buikspierkwartier zonder filmpjes vandaag dan maar.
Balen..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:29

6w6p vergt ook zeker wel wat van je conditie, dus als je wat moeite hebt met je zuurstof zou ik er eerlijk gezegd niet aan beginnen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:30

Ik heb dus net de eerste keer level 1 gedaan, maar heb nu niet het idee dat ik heel veel gedaan heb. Morgen even afwachten hoe erg de spierpijn is, als dit meevalt dan pak ik er misschien nog wel wat extra oefeningen bij.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:31

Toch nog maar even de schred gedaan voor vandaag (dag 3 level 1), even op vriendje wachten en dan door naar de sportschool. Denk dat ik vooral nog even op de crosstrainer wat cardio ga doen :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:33

Undefined schreef:
Ik heb dus net de eerste keer level 1 gedaan, maar heb nu niet het idee dat ik heel veel gedaan heb. Morgen even afwachten hoe erg de spierpijn is, als dit meevalt dan pak ik er misschien nog wel wat extra oefeningen bij.

Dan heb jij een fijne basisconditie, ik stond na 10minuten al te puffen gisteren!

Misschien moet ik naast meer sporten en dieten ook maar stoppen met roken maar da's een beetje van het goede teveel in één keer allemaal :o

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:35

Haha, Raponsje, die is leuk! :D

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:36

Nice! Ga ik toch maar even doen dan! :D
Bedankt voor de tip!

Ik ben gedwongen gestopt met roken sinds vandaag, na bijna een pakje per dag, dus nu wordt het alleen maar beter en makkelijker! :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:39

NeverGiveUp schreef:
Had gister een rustdagje maar begin vanavond echt met level 2 sw6p *\o/*

Succes!!
Laat even weten hoe die work-out je bevalt :))

Mijn 'resultaat' tot nu toe:
14 januari
http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... 0b97ce.jpg

Vandaag
Afbeelding

Geen heel programma gevolgd, wissel nu 6w6p af met Yoga Meltdown en Shred ;)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:42

Ik zit niet aan een pak per dag, 5 sigaretten per dag ofzo, tenzij ik iets drink op café ofzo. Maar dat zie ik dus niet zitten.
Tenzij ik richting doodvallen ga bij level 2 ofzoiets misschien :')

Er zitten er hier wel een paar hele felle tussen hoor, ik voel mij een softie :D Maar geeft wel moed om door te gaan en ook zo flink te worden, jullie zijn leuk! :D

Winged

Ik ga vanaf vrijdag calorieeëtjes verbranden op de piste. En als ik terug ben beginnen met 6weeks. Beetje jammere is dat vriendje ipv 4 weken maar 3 weken de zee opgaat. (verdorie, midden in de reeks terug, de ei*kel :+ ) vind het wel fijn dat hij minder lang weg is, maar heb ook zelf mijn eigen ritme, zodoende :P

SaiLady

Mri schreef:
SaiLady schreef:
Hallo allemaal,
Ik wil me ook graag aanmelden, morgen wil ik gaan beginnen met level 1.
Wordt erg enthousiast van al die verhalen die hier voorbij komen dat ik heb besloten het zelf ook te gaan proberen.

Wat leuk!
ben benieuwd wat je ervan vind!

Ik ben ook erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Het is wel fijn dat het een opbouwend programma is en niet gelijk voluit.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:44

Ik kom ook even binnenwandelen met het schaamrood op mijn kaken :o
Vrijdag voor het laatst geshred. Plankgas carnaval gevierd en lig al de hele dag in bed te ontbinden.

Morgen weer oppakken :=
Begin maar weer overnieuw met level 3 denk ik

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:05

:)) lekker bezig Deen! :)) hahahaha!

Edit: net die 6week sixpack gedaan! Goed te doen, wel lekker zweten zeg! :D

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:09

Zo iedereen hieris goed bezig zeg!
Ook weer een paar six-packers er bij, leuk! Misschien dat ik dat nog na de shred wil doen.

Ik ga me nu klaar maken voor dag 4 van de shred :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:25

Stral schreef:
Undefined schreef:

Dan heb jij een fijne basisconditie, ik stond na 10minuten al te puffen gisteren!

Misschien moet ik naast meer sporten en dieten ook maar stoppen met roken maar da's een beetje van het goede teveel in één keer allemaal :o

Haha ik rook niet :') Misschien scheelt dat! Verbaas me er wel over, ik heb nog nooit iets aan sport gedaan en fiets vrij weinig. Had vorig jaar een abbo bij de sportschool maar ging er zo weinig heen dat ik die ook niet meer heb sinds augustus.
Ik ga dit gewoon volhouden, en als ik tussendoor zoiets heb van het lukt allemaal wel misschien pak ik dan die 6w6p er misschien wel bij. Kan dat ook gewoon via youtube?

Zit nu helemaal in de gezonde sfeer en heb alleen maar gezonde dingen in huis gehaald net :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:35

Hooooi pfffff het is ietwat te druk om echt alles te volgen.. sorry!
Ursulin, ziet er goed uit!! (maar jou buik zag er op dag 1 al goed uit! :D )

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:42

Sok schreef:
Edit: net die 6week sixpack gedaan! Goed te doen, wel lekker zweten zeg! :D

Eindelijk begonnen, Eef! Goezo! :D Ik ben inmiddels klaar met de Shred en ga vandaag dag 2 van Ripped doen. :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:46

Sok schreef:

Bikkel !

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:48

Haha Nerooo, géweldig omschreven :)) Pak je het toch gewoon weer op? Don't worry, be happy!

Leuk om hier verschillende verhalen te lezen, elkaar te motiveren etc! :D

Worden ook genoeg ideeën opgedaan als je klaar bent met Shredden, ik word er nu al helemaal blij van! :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:50

Goed bezig urselin! Hoewel ik moet zeggen dat je beginfiguur al goed is! Gewoon lekker zo doorgaan dus!

Ik voel me super, ben er keihard tegenaan gegaan vandaag en het ging geweldig. Voor het eerst het lef gehad om de deur zo te draaien dat ik in de spiegel kon kijken en daar zag ik tijdens de springoefeningen zowaar werkende buikspieren onder het vet doorspieken. Geweldig! Dat is dus zeker voor herhaling vatbaar, die spiegel erbij.

Helaas schoot mijn linkerarm constant in een kramp tijdens de planks. De walking planks gingen nog prima, maar de plankjacks gingen dus echt niet, net als die andere springoefening die je in een plankpositie doet. Die heb ik dus gecompenseerd door jumping jacks met gewichtjes te doen. Zo heb ik toch voldoende cardio gedaan en ondertussen de armen en schouders aan het werk gezet.
Wederom de eerste ronde van 6w6p gedaan (de "langzame" versie), afgezien van de planks helaas. Ik vraag me af hoe ik dat straks moet gaan doen als ik klaar ben met shredden en volledig aan de 6w6p wil gaan. Heeft iemand ideeën voor alternatieve oefeningen ipv. de planks?
Hoe dan ook, mijn buikspieren zijn toch weer goed aan het werk geweest.
Een succesvolle dag dus!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:57

Jolien87 schreef:
6w6p vergt ook zeker wel wat van je conditie, dus als je wat moeite hebt met je zuurstof zou ik er eerlijk gezegd niet aan beginnen.

Eens :j Ik vind 'm zwaarder dan shredden moet ik zeggen.. :o
Wat ik wel een nadeel aan 6w6p vind is dat je vervolgens een herhaling gaat doen van het vorige.. Dan verveeld het zo snel!