Ik heb net hardgelopen, geshred en zo die six week six pack doen, m'n spieren doen het nog prima en ik zweet amper, niet genoeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raponsje schreef:Roses are red, exercise is great, who needs a Valentine, when I can bench my own weight! Violets are blue, and peanut butter is heaven, I’ll save you a kiss, after rep number seven. Bananas are yellow, and yogurt is greek, squats are gonna be the only thing, to make my knees weak. Oatmeal is perfect, and veggies are divine, the dream to be strong is what I’m making mine!
Sok schreef:Jolien87, hoe is die 6WSP?Ik heb net hardgelopen, geshred en zo die six week six pack doen, m'n spieren doen het nog prima en ik zweet amper, niet genoeg!
Undefined schreef:Ik heb dus net de eerste keer level 1 gedaan, maar heb nu niet het idee dat ik heel veel gedaan heb. Morgen even afwachten hoe erg de spierpijn is, als dit meevalt dan pak ik er misschien nog wel wat extra oefeningen bij.
NeverGiveUp schreef:Had gister een rustdagje maar begin vanavond echt met level 2 sw6p

Maar geeft wel moed om door te gaan en ook zo flink te worden, jullie zijn leuk!
) vind het wel fijn dat hij minder lang weg is, maar heb ook zelf mijn eigen ritme, zodoende
Mri schreef:SaiLady schreef:Hallo allemaal,
Ik wil me ook graag aanmelden, morgen wil ik gaan beginnen met level 1.
Wordt erg enthousiast van al die verhalen die hier voorbij komen dat ik heb besloten het zelf ook te gaan proberen.
Wat leuk!
ben benieuwd wat je ervan vind!
Stral schreef:Undefined schreef:Ik heb dus net de eerste keer level 1 gedaan, maar heb nu niet het idee dat ik heel veel gedaan heb. Morgen even afwachten hoe erg de spierpijn is, als dit meevalt dan pak ik er misschien nog wel wat extra oefeningen bij.
Dan heb jij een fijne basisconditie, ik stond na 10minuten al te puffen gisteren!
Misschien moet ik naast meer sporten en dieten ook maar stoppen met roken maar da's een beetje van het goede teveel in één keer allemaal
Misschien scheelt dat! Verbaas me er wel over, ik heb nog nooit iets aan sport gedaan en fiets vrij weinig. Had vorig jaar een abbo bij de sportschool maar ging er zo weinig heen dat ik die ook niet meer heb sinds augustus.
)
Pak je het toch gewoon weer op? Don't worry, be happy!
Jolien87 schreef:6w6p vergt ook zeker wel wat van je conditie, dus als je wat moeite hebt met je zuurstof zou ik er eerlijk gezegd niet aan beginnen.
Ik vind 'm zwaarder dan shredden moet ik zeggen..