GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:02

Oh dat klinkt naar. Ja toen ik net begon voelde ik echt niks van het spuiten. Naaldje niet en vloeistof ook niet. Inmiddels wel. En kan de vloeistof soms best even naar zijn. Zal inderdaad wel met minder vet te maken hebben.

Dieuwke_

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:56

Ik heb gelukkig nog genoeg vet om in de prikken :))

Ik heb een keer op een wat onhandige plek geprikt, dat viel precies achter de band van de broek. Daar heb ik toen wel last van gehad en het was ook blauw. Maar verder gelukkig nooit last van de naald of de vloeistof. Ik spuit ook rechtstreeks uit de koelkast.

Ennasuus

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:27

Ik heb nog genoeg vet maar bij mij doet het ook een beetje pijn met prikken (de vloeistof) en de dag erna ook nog wel
In het begin helemaal niet
Maargoed; het is alsnog prima te doen hoor als ik dat zo lees over die b12 injectie niet vergelijkbaar

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:30

Ennasuus schreef:
Ik heb nog genoeg vet maar bij mij doet het ook een beetje pijn met prikken (de vloeistof) en de dag erna ook nog wel
In het begin helemaal niet
Maargoed; het is alsnog prima te doen hoor als ik dat zo lees over die b12 injectie niet vergelijkbaar

Nee maar b12 brandt sowieso dat spul zelf. En grote naald. Maar nu dus nog erger allemaal.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Ik weet niet wie hier allemaal via Get Wellis bestellen, maar ik had laastst mijn MJ gepaueerd, omdat ik genoeg voorraad heb (ik spuit minder dan de aangegeven mg). Nu kreeg ik de aanbieding om door te gaan en dan krijg ik 15% korting op de eerste spuit. Aangezien ik rustig af wil bouwen, heb ik die toch maar even laten komen.
Dit is dus (volgens GW) een tijdelijke aanbieding, maar doe er je voordeel mee zou ik zeggen!