Lizard, Shaddy, Athelas, Boedjang, Noordje en gaucho allemaal lekker op pad. Erg mooie buitenland foto’s en ook herkenbare plekjes in Zuid-Limburg
lizard
Geplaatst: 30-05-25 13:24
Ik ben voor middag het dorp rond gewandeld. Een thema route over de bescherming van het dorp tegen overstromingen.
Een jonge ringslang.
En ik sta daar een beetje te genieten van de rust. Hoor ik iets verderop,een geritsel,en een raar gesnuif.
Ik denk,een wildzwijn? Een hert?
Maar ik zag niets,en het geritsel bewoog van mij af.
En en eindje verder zie ik dit bord aan een boom.
Okee. Rustig verder gewandeld.
Goof
Geplaatst: 30-05-25 13:47
Echt heel erg mooi Lizard!
Gaucho, ook genieten daar in Limburg. En Boedjang en Noordje lekker met de honden op pad.
Ik ben gisteren lekker met de honden in het bos geweest, geen foto's, en vandaag heb ik een klompenpad (het Huinerpad) hardgelopen, ruim 15km. Prachtige route, ik ben kilometers lang niemand tegen gekomen en heb echt genoten. Veel foto's gemaakt dit keer, want ik vond het erg mooi lopen. Mooie combi van buitengebied en bos, veel smalle, dichtgegroeide paadjes en hele mooie plekjes.
En hier moest ik ook het hek over en door het weiland, maar deze koe bleef maar naar me staren en ik begrijp geen koe en toen durfde ik niet meer Dus ik ben daar even een paadje omgelopem voor de zekerheid.
Ik ben gewoon aan het werk. Wel even wezen sporten en rondje gelopen in m'n pauze.
shaddy82
Geplaatst: 30-05-25 15:46
Wat mooi weer Lizard
En wat is het heerlijk groen op de foto's van Goof En dan ook nog niemand tegen komen, wauw.
Vanmorgen naar Bourscheid geweest, eerst een kleine wandeling en daarna het kasteel bezocht
Prachtig uitzicht vanaf de hoogste toren
's middags nog een wandeling in de buurt van Mertzig, naar een "verborgen" Luxemburgse parel, kasteel Turelbaach, heel apart om dit tegen te komen, als je er omheen loopt is het uit elke hoek weer anders. Het is niet bewoond en helaas ook niet toegankelijk, maar wel de moeite van een bezoek waard
Erg mooi weer lizard. Wat jammer alweer je laatste dag.
gaucho
Geplaatst: 30-05-25 17:31
Wat gaat dat snel Lizard.
Het was hier vandaag heerlijk weer voor een flinke wandeling. Vanaf de camping vertrokken, flink stuk door het Vijlenerbos en nog een stuk aan de andere kant van de camping.
noordje
Geplaatst: 30-05-25 17:36
Wat een prachtige foto's weer Lizard. Jammer dat het weer voorbij is.
Shaddy,wat prachtig dat 2e slot. Bourscheid ken ik ook. Wij hadden toen een kastelen pas,en zijn alle kastelen langs geweest. Maar hele gave foto's.
Genieten Goof ,zo helemaal alleen. Mooie foto's en die koe ,ik snap je... Maar je had de honden niet bij je toch?
En ook weer mooie foto's van Gaucho. Wat een raar bord over dat pad
Ik ben een rondje met Nala en Maya geweest. Maya mocht onderweg eten,dat vond Nala maar stom dat wachten Maya probeerde ook Nala steeds in haar staart te happen
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-25 17:38
Prachtig gaucho! Mooie vergezichten en geweldige afstand. Eind juni loip ik ook weer in dat gebied. Hoop dat de vriendin die meegaat het volhoudt. Die heeft niet zo'n beste periode.
Gezellig noordje een rondje met Maya en Nala. Lekker weer bij jou ook zo te zien.
Goof
Geplaatst: 30-05-25 17:40
Haha, leuke combi die twee. Nee, ik had de hondenniet bij me. Nooit als ik ga hardlopen, daarbij zijn honden niet toegestaan op klompenpaden.
Gaucho, ziet eruit als een mooie route.
Lizard, ook echt een hele mooie route zo te zien. Gaaf. Jammer dat het voorbij is.
Vanmorgen ruim 10km op pad geweest met de mini. Je kon duidelijk merken dat het weekend was, het was aanzienlijk drukker in het bos nu. Het bos krijgt steeds meer kleur, mooi is dat.
Deze staat inmiddels al jaren te koop. Ligt midden in het bos. Dit zou toch een geweldig huis zijn
Wat mooi als die kleuren Goof Prijskaartje zal wel hoog zijn,wel een leuk huis op een leuke plek.
Vandaag Maya naar haar zomerverblijf gebracht.
Athelas
Geplaatst: 31-05-25 18:43
Mooi zomerverblijf heeft Maya!
Goof, prachtig.
Lekker eind gelopen Gaucho
Lizard, super mooi weer
Gaaf shaddy, dat laatste kasteel is wel erg leuk.
Boedjang lekker in de duinen.
Een klein rondje gelopen vandaag, het was super mooi weer
shaddy82
Geplaatst: 31-05-25 19:09
Prachtig Goof en zeker een gaaf huis zo te zien
Noordje en Athelas ook weer erg mooi
Vanmorgen van Vianden naar Stolzembourg gewandeld langs de rivier de Our en daarna met de bus weer terug naar Vianden, toch fijn dat gratis OV in Luxemburg. Het was vanmorgen vies benauwd en vanmiddag een flinke bak regen en onweer dus blij dat we 's ochtends op pad waren.
Vertrekpunt in Vianden Uitzicht op Vianden vanaf de stuwdam
Hagedis gespot, hebben er meerdere gezien, maar alleen deze op de foto
Kort na deze foto zagen we ook nog een hazelworm, deze was te snel voor een foto (of wij te traag )