Ik probeer wel echt het aaien te leren, want soms pakt ze een kuikentje bij een veertje vast en houd ze die omhoog 
Heftig Sting, zo’n dag op de camping. Was het vooral wennen aan de nieuwe omgeving? Wel fijn dat ze door sliep, dan kan je er zelf ook weer tegenaan
Ik moet zeggen dat ik nog niks hoef weg te leggen met het kruipen van Esra. Ze luistert best goed als ze iets niet mag en blijft ook wel bij haar speeltjes. Dat scheelt

De voorbereidingen zijn in volle gang, ik heb er zin in
Hij is sinds eind April aan het tobben met oorontstekingen. Vorige week vrijdag was de laatste dag van een 10-daagse antibiotica kuur en sinds gisteren is het weer aan het rommelen. Huisarts zag gisteren weer iets, de vraag is of het het begin van een ontsteking of het laatste beetje. De koortsstuipen zorgen ervoor dat als we zetpillen geven dat gelijk volop moeten doen om een spiegel te houden. Eind Augustus gaan we naar de kno-arts, kijken voor buisjes. Vannacht was hij al wakker voor zijn zetpil, hij lag met zijn knuffels te spelen. Daarna wilde hij niet meer slapen, lag aan zijn oren te trekken en huilen. Uiteindelijk tussen ons op bed gelegd en toen begon de circusshow 
Zijn jullie kids ook zo gek op machines? Afgelopen weekend was het een groot feest met alle machines thuis en bij opa en oma.
Om 3:00 lagen we eindelijk op de kamer en konden we eindelijk rusten. Heb uiteindelijk praktisch niet geslapen en mochten om 10:30 naar huis omdat het iets beter ging.