Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik was blij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het komt goed, het afvallen gaat je weer lukken! Hopelijk wordt de hoofdpijn en rugpijn ook minder. Is het een idee om ervoor naar de osteopaat oid te gaan? Dat heeft mij heel erg geholpen, misschien heb je er wat aan. Ik lees dat je al naar de fysio gaat, is dat ook voor je nek en schouders?
moe, misselijk, draaiduizeligheid en rare smaak in mijn mond. Eten is on point en ga met trainen ook bijzonder goed (tijdens en eerste uur na het trainen voel ik me beter), maar toch doet mijn lichaam een beetje raar. Lastig als je iets niet kan verklaren.. Geen nieuwe dingen gegeten of aanpassing gedaan aan iets. Merk wel dat mijn lichaam alcohol bijvoorbeeld totaal niet wil. 2x een glas wijn gehad in de afgelopen week en werd er super misselijk van. Zou denken dat mijn maag of darmen geirriteerd zijn ofzo maar heb geen pijn of iets. Hopelijk snel over.. mochten jullie een idee hebben wat het kan zijn, let me know! Als het nog een week aanhoudt ga ik uiteraard naar de huisarts. Pallatin schreef:Fijn dat je een andere sportschool hebt Musli, met betere tijden…altijd fijn! Je hebt thuis toch ook een bokszak? Wat leer je dan bij zo’n training? Of is het meer de stok achter de deur? En als het de tijd van de maand is wil ik altijd vooral veel en ongezond eten…chocola eet ik eigenlijke elke dag wel, maar dan pure chocola met hazelnoten en een klein stukje….als ik melk koop vind ik het veel moeilijker om het bij een stukje te houden…dat gaat dan zo op…
Ik vind trainen met andere mensen fijn, beetje voor het sociale aspect dus. En als iemand zegt wat ik moet doen ga ik toch altijd net even harder/sneller/dieper
gaucho schreef:Bodypump is serieus leukNiet te zwaar beginnen met gewichten, dan komt het goed.
Ik heb vandaag 24,5 km gelopen, met 1100 meter stijgen en 1100 meter dalenDat zijn wel wat kcal' tjes
)
Die rekende iets af bij iets wat me doet vermoeden dat het de notenwinkel is.

Waar is dit? En mooi weer zo te zien, ik vond het vandaag in Nederland maar herfstig; best fris en winderig en nog wat miezer af en toe….
Ik doe het je niet na (tenzij ik de stappen van paardlief meetel, dan kom ik aardig in de buurt)
heerlijk! Goed gedaan!