Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:43

Hier ook fan van calve licht en romig. Scheelt echt in kcal!

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik was blij :D

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 12:19

Wat fijn, goede resultaten op de weegschaal!!

Arabella, wees lief voor jezelf, dat verdien je. :(:) Het komt goed, het afvallen gaat je weer lukken! Hopelijk wordt de hoofdpijn en rugpijn ook minder. Is het een idee om ervoor naar de osteopaat oid te gaan? Dat heeft mij heel erg geholpen, misschien heb je er wat aan. Ik lees dat je al naar de fysio gaat, is dat ook voor je nek en schouders?

Knap dat je lekkers kan weerstaan Roos, zeker als het naast je wordt opgegeten. Zooo gemeen eigenlijk! :Y)

Ik ben ook weer fanatiek bezig, de knop is (weer eens, lol) om. De eerste 2 kilo zijn er al binnen een week af, gelukkig ook maar, die kwamen er ook in 1 week aan. Was dus vocht. Nu de rest er nog af, zucht :P

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 13:26

Balen al die lichamelijke blessures/pijntjes. Hier ooit rug gebroken gehad en iets in mijn nek, maar met onderhoud 1x in de 6 weken bij een fysio is het goed te doen.

Roosch wat knap dat ene chippie en fijn van de weegschaal.

Gaucho ik heb na vandaag ook vakantie en wil ook proberen om het een beetje fatsoenlijk te houden.

Nou hier verjaardags week natuurlijk. Veel te veel taart op want ik had teveel gekocht en natuurlijk op meerdere plekken/dagen. Woensdag ook heerlijk uit eten geweest. Toch nog 0,1 er af. Vanavond uit eten, morgen hele dag op een evenement en zondag ook uit eten.

Nou dan begint de vakantie en eerste week is druk met bezoekjes enzovoort dus even kijken of ik daar nog wel bijvoorbeeld ochtend enzo gezond kan doen. Blijft altijd weer lastig die gezonde keuzes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:25

Het is en blijft lastig inderdaad. Zodra ik in mijn stramien van werken- sporten -slapen zit gaat het eigenlijk heel prima.

Zodra ik vrij ben gaat het mis. Ik houd van een biertje, wijntje, borrelhapje.. de meeste mensen kunnen dat wel eens handelen maar mijn metabolisme is gewoon niet eerlijk. Afvallen daar doe ik een eeuwigheid over. Aankomen daarentegen... :')

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:32

Herkenbaar hoor Roosch. De ervaring van mijn laatste keer echt goed afvallen is dat ik het eerst een aantal weken echt streng moet volhouden. Dan kan ik het ook een keer hebben om wat te drinken of te snacken. Als ik 6 dagen streng zou doen en dan 1 slecht red ik het ook niet...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:45

Ik probeer die staat ook te creëren door wat meer spiermassa op te bouwen. Hopelijk helpt dat wat, want ik ben het zat dat ik elke keer weken op de blaren mag zitten na een lekkere uitspatting. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:06

Bluhh ik voel me al een week niet lekker :\ moe, misselijk, draaiduizeligheid en rare smaak in mijn mond. Eten is on point en ga met trainen ook bijzonder goed (tijdens en eerste uur na het trainen voel ik me beter), maar toch doet mijn lichaam een beetje raar. Lastig als je iets niet kan verklaren.. Geen nieuwe dingen gegeten of aanpassing gedaan aan iets. Merk wel dat mijn lichaam alcohol bijvoorbeeld totaal niet wil. 2x een glas wijn gehad in de afgelopen week en werd er super misselijk van. Zou denken dat mijn maag of darmen geirriteerd zijn ofzo maar heb geen pijn of iets. Hopelijk snel over.. mochten jullie een idee hebben wat het kan zijn, let me know! Als het nog een week aanhoudt ga ik uiteraard naar de huisarts.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 16:55

Pallatin schreef:
Fijn dat je een andere sportschool hebt Musli, met betere tijden…altijd fijn! Je hebt thuis toch ook een bokszak? Wat leer je dan bij zo’n training? Of is het meer de stok achter de deur? En als het de tijd van de maand is wil ik altijd vooral veel en ongezond eten…chocola eet ik eigenlijke elke dag wel, maar dan pure chocola met hazelnoten en een klein stukje….als ik melk koop vind ik het veel moeilijker om het bij een stukje te houden…dat gaat dan zo op… :+

Ik heb de bokszak voor thuis vooral gekocht vanwege corona en gesloten sportscholen... of als ik niet weg kan van huis ;) Ik vind trainen met andere mensen fijn, beetje voor het sociale aspect dus. En als iemand zegt wat ik moet doen ga ik toch altijd net even harder/sneller/dieper :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:33

Ik heb mezelf opgegeven voor een lesje bodypump volgende week. Ik vrees nu al voor mijn leven. :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:41

Roosch schreef:
Ik heb mezelf opgegeven voor een lesje bodypump volgende week. Ik vrees nu al voor mijn leven. :')

Go go go girl *\o/* *\o/* *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:43

Bodypump is serieus leuk :j Niet te zwaar beginnen met gewichten, dan komt het goed.

Ik heb vandaag 24,5 km gelopen, met 1100 meter stijgen en 1100 meter dalen :') Dat zijn wel wat kcal' tjes

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:48

gaucho schreef:
Bodypump is serieus leuk :j Niet te zwaar beginnen met gewichten, dan komt het goed.

Ik heb vandaag 24,5 km gelopen, met 1100 meter stijgen en 1100 meter dalen :') Dat zijn wel wat kcal' tjes

Lekker bezig op vakantie hoor :j

Hier vanmiddag nog even met de kinderwagen hardlopend naar de Appie gegaan om wat boodschapjes te halen. Dus toch nog wat extra beweging gepakt vandaag... Alhoewel de hele dag achter die dreumes aanrennen er ook wel in hakt :P

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 20:54

24 km :=
Hoelang heb je daar over gedaan?

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:42

Goed dat je er weer bent Arabella, je komt er wel weer! Hopelijk ben je idd snel van de hoofdpijnklachten af, het is zo vermoeiend, hoofdpijn…
Wat goed dat je een mooie daling had Ivy! En bedankt dames voor de Calvé licht en romig, die houd ik in m’n achterhoofd. Verder gebruik ik eigenlijk geen sausjes/ dressings tenzij ik ze zelf maak…
Fijn dat je een leuke verjaardagsweek hebt gehad Dustinlover, en lekker vakantie in het verschiet, genieten hoor!
@ negerzoen, ben je onlangs ingeënt? Ik was moe misselijk en had last van m’n buik na de beide Corona inentingen… rare smaak dan weer niet… :o
@musli het is idd fijner hé, sporten met anderen…dat sociale aspect is echt heel belangrijk….met de lockdown waren mensen op stal de enige mensen die ik in dagen zag, ik was blij dat ik iig daar naar toe mocht….
Lekker bezig Gaucho, bijna 25 km in 1 dag :wow:

Ik heb vanmorgen een lekkere buitenrit gemaakt en had luxe broodjes als lunch, daarna uit geweest op een overhemd wat qua wit past bij m’n ttrouwjurk en aangezien er dikke file stond op de weg terug naar huis maar een bordje pasta gegeten……ik heb iig voor de kleine portie gekozen en geen tiramisu genomen (maar wel een ijskoffie zonder slagroom) en net wel gezwicht voorheen reepje bij de finale van the british BakeOff….morgen maar ff kijken wat de weegschaal ervan vindt :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 13:29

Ik ben vanochtend eerst gaan gymmen met de kleine man (lees mama rent vooral heel hard achter een dreumes aan, in de hoop dat hij nog een klein beetje gaat doen wat van hem verwacht wordt :'))

Daarna hardlopend naar de nieuwe sportschool gegaan om in te schrijven en weer terug naar huis (14km). De rest van de dag doe ik helemaal niks meer denk ik :Z :O

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 14:46

Wat goed bezig allemaal!!

En jeetje 25 km hardlopen, waar haal je het vandaan!

Ik probeer vanmiddag wat zuinig aan te doen want vanavond borrel met wat lekkers. Ben ik toch helemaal vergeten te lunchen haha. Had wel al een schaaltje yoghurt genomen maar door het huishouden en sporten glad vergeten te eten.. net nog maar even gedaan.

Heb wel al braaf gefoxied en haast 8000 stappen gezet dus die borrel is wel verdiend geloof ik. Ik zag stiekem op de gezamenlijke rekening dat mijn vriend volgens mij een lekkere verrassing voor me heeft. O:) Die rekende iets af bij iets wat me doet vermoeden dat het de notenwinkel is. :D :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 15:06

Wow allemaa goed bezig zeg!

Hmm genieten roosch!

Ik ben net terug van een natte 10km wandeling. Zelfs de engelse buldog van mijn vriend heeft de hele route gelopen :wow:
Die kon voor zijn operatie nog geen 2km lopen en nu. Echt zo fijn :D

Na 7km bij de shoko in simpelveld een pauze gemaakt en daar opeens besloten om te lunchen.
Afbeelding
Ik had muntthee met een omelet. Het brood hebben we gedoneerd aan de honden :+
Zo lekker!

Nu naar huis en snel de douche in

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 15:10

Lekker, daar hoor ik goeie verhalen over inderdaad!

Ik heb dus met collega's een challenge via Samsung Wear. Wie de meeste stappen zet. Nu maakte collega van de week het doel Weekend Challenge: 50.000 stappen. Ik: :oo :oo

Gaat het beste mens naar de Efteling. Ja dat ga ik niet winnen he :))

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 18:12

Oh jongens, ik zit de komende dagen in een luxe hotel, wat een heerlijkheid. Heel veel welness, heerlijk eten, en dat allemaal met dit uitzicht:

Afbeelding

Net even Finse sauna en infrarood sauna gedaan, zo vier gangen diner. Morgen weer flink aan de wandel :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:11

Oh wauw Gaucho! Wat een prachtig uitzicht !!!! :wow: Waar is dit? En mooi weer zo te zien, ik vond het vandaag in Nederland maar herfstig; best fris en winderig en nog wat miezer af en toe….

Als je dat elke keer doet Musli, hardlopend naar de sportschool hoef je daar alleen maar het sociale aspect te doen: dan heb je je beweging al gehad… :D
Lunch ziet er heerlijk uit Arabella, welverdiend na zo’n stuk wandelen!

Roos….50.000 stappen?! Zijn jullie niet goed wijs!! Dat is een dikke 20 km per dag….. :wow: Ik doe het je niet na (tenzij ik de stappen van paardlief meetel, dan kom ik aardig in de buurt)

In het kader van niet meer struisvogel spelen; ik woog vanmorgen 73,2 dus hartstikke goed alweer, ben weer bijna waar ik zijn moet +:)+ Aangezien het bij mij blijkbaar in de weekenden fout gaat en ik nu m’n gewicht hier heb geplaatst kan ik natuurlijk niet alle remmen los gooien, dus lunch van zalm roerei en brood en notenburger, doperwten en overfriet als avond eten…ik heb wel muffins gebakken, dus mag er zo een als toetje…

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:29

Wat goed van je! Go girl!!

En inderdaad, ik vroeg me ook al af of ze van Lotje getikt waren. :')

Ik heb wel de tienduizend aangetikt vandaag maar veel meer gaan het er niet worden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:14

17366 stappen gedaan vandaag en een heerlijke cheeseburger rijker. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 23:00

Kanonnen zeg en ik al trots op mijn elfduizend stappen. :)) heerlijk! Goed gedaan!

En gaucho wat een machtige foto's <3

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 01:17

En nu ben ik ziek.... voelde me vanavond al een beetje met keelpijn maar nu benauwd. Kan niet liggen en slapen want dan krijg ik het benauwd.
Dus ga om 11 uur testen. Hopelijk geen corona maar gewoon griep

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:27

Ach wat rot, ik hoop dat het meevalt :(:)