Resistance schreef:Lijstje:
O: twee eitjes en wat cherrytomaatjes
L: Salade van rucola, tomaat, avocado en mozzarella
T: Paar chocolaatjes
A: Loempiataart van chickslovefood
Nogmaals, ik vind je lijstjes erg karig ogen. Als ik dit uitreken zonder de chocolade kom ik op iets meer dan 1000 kcal en dat is ruimschoots te weinig. Het is je goed recht om (te) weinig te eten, maar plaats dan liever geen lijstjes in het topic; er lezen (jonge) mensen mee en we willen in dit topic niet uitdragen dat het een goed idee is om heel weinig te eten om af te vallen. Ik kan er natuurlijk naast zitten met de uitgerekende kcal, dan is het een goed idee om in het lijstje te specificeren wat het aantal kcal per maaltijd is geweest.
Beterschap linoleum, beter inderdaad even rustig aan doen. Gecondoleerd
Ik heb die loempiataart ook wel eens gemaakt, hij werd inderdaad niet klef maar ik vond hem ook echt niet interessant qua smaak, dus dat was ook gelijk de laatste keer
Welkom Anouk! Van 96,9 naar 63 is niet niks, ontzettend knap gedaan! Troost je, als je overtollig vel hebt kun je buikspieroefeningen doen tot je een ons weegt, maar daar krijg je dan geen strakke buik van. Je traint je spieren, niet je vel. Helaas, anders had ik nog hoop voor die hangbuik van mij

Succes!