[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 10:23

Djilna schreef:
Oh en mocht iemand leuke dingen zien via FU (en er staat echt heel veel in de sale, al vanaf 50% korting). Via deze link krijg je 10 pond korting je eerste bestelling (op producten buiten de sale dan O:) ) :) http://referme.to/DqR66go

Oh dit had je toch echt niet moeten doen... drie keer m'n mandje gevuld, drie keer weggeslikt maar ga toch nu maar UD in de sale halen :') ^)

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 11:06

Haha sorry! :))
Zo zat ik nog te kijken naar UD Scorched :') Maar mag niet meer (lipsticks) bestellen van mezelf. Vooral niet omdat ik volgens mij van MAC al lipsticks heb die hier op lijken.. Maar ja, warm bruin/koper en glitter **\O/** <3 :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 11:11

Ik heb... de All Nighter, een lipstick (Hideaway), Verve en Midnight Cowboy (oogschaduw) en en en en ehm.. Naked Skin highlighting fluid.

Nou mag ik voorlopig écht niet meer :') (hoewel, ik heb nog een VVV-bon liggen... O:) )

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 13:58

Hoelang is die link geldig? Toch maar wat bestellen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 14:07

Mijn link is voorlopig nog wel geldig. Weet alleen niet precies hoe lang de sale zelf duurt.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 15:20

Ik ben ook al rond aan het kijken, ook ben ik erg benieuwd naar de foundations van Urban decay. Alleen weet ik dus niet welke kleur ik moet hebben.

Van mac heb ik NC10. Iemand een idee welke kleur ik zou moeten hebben? Of misschien iemand die diezelfde foundation kleur van Mac heeft en ook een foundation van Urban decay?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 15:22

Ben in HB mijn foundation laten matchen, daar eentje (39 euro :\ ) gekocht. Nu weet ik mijn kleur en bestel ik fijn online. Veel goedkoper.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 16:48

Nc10 is wel lekker licht. Die heb ik ook altijd als ik mac draag.

Vandaag weer aan het werk en mijn rug kan echt al veel meer hebben. Maar ik voel me alsnog bleh en verkouden en koud. Een zeurdag haha
Dus heb er maar roze opgeknald
Afbeelding
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 16:58

_/-\o_

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:00

Wauw Elke, echt heel gaaf! <3
Ik probeer morgen nog in de ochtend te komen als ik mezelf het bed kan uitschoppen :') 's middags zal het wel een stuk drukker zijn. Helaas was ik vandaag niet vrij anders was ik vanmiddag gekomen!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:46

Wow Elke, wat een prachtige look! Zou je voor je ooglook misschien aan ons willen vertellen welke kleuren je hebt gebruikt en waar? :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:26

Wauw elke!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:55

Gaaf Elke! Lekker fris {:} En zie ik een subtiel glittertje in de eyeliner? *D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:13

Tytonidae schreef:
Wow Elke, wat een prachtige look! Zou je voor je ooglook misschien aan ons willen vertellen welke kleuren je hebt gebruikt en waar? :)

Tuurlijk!
Ik heb het Electric palette gebruikt van urban decay. Daarvan heb ik de roze kleur gebruikt, de oranje kleur en de donkerroze kleur.
Ik ben begonnen met een transparante oogprimer, gezien mijn huid al zo wit als papier is pakt die roze daar meteen fel op. Dus die fel roze eerst op bewegend ooglid aangebracht en daarna met een blending brush naar de crease geblend.
Toen lichtjes met de oranje kleur het roze in de crease wat zachter maken.
De donkerroze een beetje tegen de wimperranden aan
En inderdaad Zwarte eyeliner met een glittereyeliner daaroverheen geflanst :Y) goed gezien ekster haha

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:17

Gave Look Elke!
Staat je wel heel goed met jouw blanke huidje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:28

Ik vind je looks echt zo ontzettend gaaf de laatste tijd, Elke!
Zie echt verschil tov je MAC dagen :D

Ook deze ooglook vind ik weer echt liefde <3
Je lippen... ik ben gewoon niet zo'n fan van de vorm die je op dit moment hebt, maar ik weet dat jij er heel blij mee bent en dat is het belangrijkste :D

Zelf draag ik nog heel weining make up, eigenlijk alleen mascara en mijn wenkbrauwen.
Heb er gewoon 's ochtends even de energie niet voor...
Met Kerst wel een full face look gemaakt.
Toen had ik er de tijd voor en dan vind ik het ook echt leuk om flink uit te pakken.

Had in Dublin een tester van de Hourglass foundation gekregen IN DE JUISTE KLEUR.
Wat is die toch ontzettend fijn voor mijn lichte en droge huid!
DS is zo lief geweest om hem in NY voor me te kopen, dus ik ben blij *\o/*

Ik gebruik nu Benefit Gimme Brow voor mijn wenkbrauwen. Vind het kleine kwastje onwijs fijn, maar ik vind het product en de kleur van de UD tinted browgel fijner, dus die ga ik als deze op is weer halen.

Oeh... favoriete MAC lipstick...
Moeilijk, want er zijn zo veel fijne...

Qua nudes ga ik voor Velvet Teddy en Really Me.
Voor aanwezige kleur, maar niet te ga ik voor Stone en voor BOOM! kleur ga ik toch voor mijn eerste liefdes Ruby Woo en Flat Out Fabulous.

En Diva... ik heb er al te veel genoemd, maar echt, Diva mag gewoon niet ontbreken <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:49

Leys, je noemt ook meteen wel de vetste kleuren van mac haha!!
Mag ik vragen wat je dan een mooie vorm mond vind? Ik ga ze binnenkort weer laten bijwerken, dan ga ik de cupido wat vlakker laten spuiten.

Vandaag heb ik ook nog Lazy banketstaaf gekocht bij mac. Zo’n heerlijke bleke dooie lippen kleur! Ik hou er van. En dan lekker 90’s een donkerdere lipliner

Trouwens Kel!! Volgende week donderdag ochtend staat de afspraak voor de septum!!!
Ik ben ongeduldig en heb de neiging ergens anders sneller aan de beurt te komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:54

Ik weet niet... ik vind ze nu net een tikje te... pruilerig... als je snapt wat ik bedoel.
Denk dat ik ze al mooier zou vinden als je cupido boog iets uitgesprokener was, nu wordt het een beetje 1 lijn en dat vind ik minder.

Zit even goed naar je foto te kijken en ik vind de volheid wel heel mooi en ik zie ook duidelijk die v in je bovenlip, maar het lijkt nu met alsof je je cupidoboog iets overlined, waardoor de lijn van je bovenlip rechter wordt.
Denk dat als je de v juist wat dieper maakt en daar meer het accent op legt, dat je dan minder een pruilmond krijgt en meer een sexy mond.

Pfff... lastig uitleggen _O-

Ik wil trouwens echt nog een keer bij je langs komen voor een concealer!
Vind de consistentie en dekking super fijn, maar ik kom er gewoon niet uit qua kleur -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:05

Ik vind ook een overduidelijke V juist het mooist :j Ik heb met mezelf afgesproken dat als de eerste 10 kilo eraf zijn dat ik ook mag :j ik heb van mezelf al behoorlijke volle lippen maar ze zijn erg plat, dat incl met mijn pigment loze lippen zorgt ervoor dat ze zo vormloos worden. Ik wil dat ze iets meer naar voren komen :j wel met echt een overduidelijke :D \

Je roze ooglook is prachtig <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:39

Ik snap precies wat je bedoeld anc! Dat doe ik inderdaad overlinen omdat ik die cupidoboog juist beu ben. Maar jullie zeggen dus; de cupidoboog juist accentueren? Want dan luister ik naar jullie en laat ik dat ook bijspuiten weer.

Geef kelly!! Zou je prachtig staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:47

Ik ben wel eens benieuwd hoe het eruit ziet als je je bovenlip niet overlijnd? Persoonlijk vind ik je bovenlip in verhouding wat de vol tov de onderlip. Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou staat als je een vollere onderlip hebt dan bovenlip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:52

velvetblack schreef:
Ik snap precies wat je bedoeld anc! Dat doe ik inderdaad overlinen omdat ik die cupidoboog juist beu ben. Maar jullie zeggen dus; de cupidoboog juist accentueren? Want dan luister ik naar jullie en laat ik dat ook bijspuiten weer.

Geef kelly!! Zou je prachtig staan

Ja, absoluut de vorm accentueren.
Denk dat dat super mooi is!

Helemaal met een mooie, subtiele highlighter :D

Oh, ik ben helemaal geen MUA, bij lange na niet... maar ik krijg zo de neiging om je lippen eens te tekenen zoals ik in mijn hoofd heb. Beetje uitgesprokener vorm met de volheid die je door je filers hebt... oh boy... <3 <3 <3
_O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:59

Ik zal ze nu eens gaan tekenen zoals jullie (denk ik) bedoelen en dan maak ik foto!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:20

Ooo prachtig weer elk!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 02:05

Eens wat betreft de cupidsbow. Ik vind een duidelijke juist erg mooi en sprekender :) Niet te hoekig, maar wel duidelijk aanwezig.