Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh_ schreef:Klopt, het bevat veel vet. Verzadigd vet. Maar ik vind verzadigd vet niet slecht, het verzadigd (het geeft je een vol gevoel, dat wil je graag als je honger hebt). Als het gewoon in je dagelijkse kcalbehoefte + macro's past, vind ik kaas een heel gezonde keuze.
Als dat plakje kaas ervoor zorgt dat je ruim over je vetten komt en je een kcaloverschot creërt, zou ik kiezen voor iets lichters.
Ik eet het graag en vaak
brighteyes85 schreef:Wat K Imandra! Alsof je erop zit te wachten om 2 dagen niets te eten. Maar je mag alleen water en ranja? Geen shake aangemaakt met water oid? Dat vult dan misschien nog iets.
IMANDRA schreef:brighteyes85 schreef:Wat K Imandra! Alsof je erop zit te wachten om 2 dagen niets te eten. Maar je mag alleen water en ranja? Geen shake aangemaakt met water oid? Dat vult dan misschien nog iets.
Nee het moet echt doorzichtig zijn, koffie mag bijvoorbeeld niet. Rode dranken ook niet. Mag alleen een beetje kale yoghurt eten maar dat krijg ik echt niet weg. Heb net een literpak appelsap maar gedronken..