Ik kom zo maar even binnen vallen Ik zou graag mijn nagelriemen (en handen) er netjes verzorgd uit willen laten zien. Nu ben ik begonnen met het smeren van een handcrème. Ook zou ik de nagelriemen graag terug duwen. Maar hoe vaak kan/moet je dat doen?
Ik heb een bokkenpootje met een rubberen 'dopje' waarmee ik ze terug duw.
Als je nagelriemen echt drama zijn (erg vast zitten etc) kan je ze imo het beste een keer goed pamperen met een (spa) manicure, en daarna zelf goed bijhouden
LadyMadonna: ik geloof niet dat het nog zo erg is. Maar is 1x per week de nagelriemen terug drukken genoeg, of moet dat elke dag?
Jolien87
Geplaatst: 28-08-16 18:56
Mag ik hier ook meekletsen? Ik heb nagellak altijd al leuk gevonden, maar de laatste maanden heb ik de smaak goed te pakken. Ik dacht altijd dat een base- en topcoat overbodig waren, maar nu wil ik niet meer zonder. Ik gebruik millionails, grow stronger en gel setter van Essie. Daarnaast heb ik de vitamine-E nail & cuticle oil van Sally Hansen. Verder slik ik Biotine omdat ik altijd veel last had van splijtende nagels, maar ik merk dat ze steeds steviger worden en dus ook langer. Mijn lakjes voorraad is lang niet zo uitgebreid als die van diverse bokkers hier, maar ik zal kijken of ik vanavond eens een foto kan maken.
Lindor92
Geplaatst: 01-09-16 12:06
Poeh, even aan het knutselen geweest met chrome poeder. het valt me nog niet mee. Over droge lak wilde het helemaal niet, dus geprobeerd met plak laagje. Dit ging wel beter, maar is wel lastig om de poeder er goed en dekkend erop te krijgen. Heb het met een oogschaduwkwastje gedaan.
En wat een gesmeer is het haha
Heb er trouwens ook weer shine laagje over gedaan, anders kon je zo alles er weer afvegen
Mijn mermaid is ook zo grof en werkt dus niet, heb nu reviews gekeken en de Dust is nu onderweg, dat is echt Dust:j ben heel benieuwd zowel van chrome als mermaid de dust besteld
LadyMadonna
Geplaatst: 01-09-16 16:26
Mermaid effect over diverse kleuren (moeilijk op de foto te krijgen)
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 01-09-16 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Lindor92
Geplaatst: 01-09-16 16:26
_Friemel schreef:
Mijn mermaid is ook zo grof en werkt dus niet, heb nu reviews gekeken en de Dust is nu onderweg, dat is echt Dust:j ben heel benieuwd zowel van chrome als mermaid de dust besteld
Ze verkopen bij Kruidvat nu ook Sally Hansen en Essie. Heb net Insta-Dri meegenomen. Ben benieuwd.
Banyu
Geplaatst: 02-09-16 16:14
Klopt, al wen geruime lange tijd.
Lindor92
Geplaatst: 02-09-16 17:09
Ik heb wel een filmpjes op youtube gezien dat bij het maken van Ombre nails, een spul op de nagelriemen wordt gedaan, dit kan later zo van de nagelriemen afgehaald worden. Weet iemand wat dat voor spul is?
Heb nu Ombre nails, met spons aangebracht, maar heb nog lak op mijn nagelriemen zitten.