Heb er nu al zin in! Het idee dat ik 2-3 sessies van 5 uur tegemoet ga vind ik wel even spannend.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Heb je al kinderen of heb je een kinderwens? Als je ooit nog van plan bent om zwanger te worden zou ik dit namelijk niet doen
Emmaa_ schreef:Op deze foto gaat hij de lies in. Zou er sowieso niet heel veel rekening mee houden dat die hele regio gespaard blijft tijdens een zwangerschap.. Strak zal het iig waarschijnlijk niet meer zijn
Elixir schreef:Mijn dochter heeft gisteren bijna dezelfde laten zetten. Als ik haar spreek zal ik zeggen of het pijnlijk was. En zal ik een foto plaatsen.Ik heb al een grote tattoo op mijn bovenarm. Zou nu graag dergelijke willen laten zetten :
[ Afbeelding ]
Iemand ervaring? Qua pijn en uitrekken zal deze ook wel niet echt doen hoop ik?
Op mijn bovenarm heb ik drie uur gezeten en er eigenlijk niet zoveel van gevoeld maar voor deze heb ik toch wel meer schrik!
Danique_G schreef:Thanks Emma!! Het is namelijk voor een simpel hartje achter mijn oor, daarom dacht ik dat die inloop basis daar wel handig voor zou zijn. Heb zelf niet echt kijk op wat goed is en wat niet, tenzij het overduidelijk isIk hou body cult daarom wel in overweging, tenzij iemand hier echt een veel betere suggestie heeft