Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liesjeex schreef:vandaag begonnen met intervaltraining en dat bevalt me wel ! ik had net 20 minuten gerend met om de 5 minuten 1 minuut pauze. dat was zwaar ! maar het is me gelukt !ben nu met een schema rustig aan het opbouwen totdat ik 30 minuten kan lopen zonder rust
Romyv schreef:Spannend spannend! Wil zo graag onder m'n huidige PR lopen (10k in 1:04 (naar boven afgerond)). Vorige week zondag wel 5 in 28:00 gelopen, maar het wordt warm morgen en daar kan ik slecht tegen helaas.Succes morgen! Ik ga ook weer voor het eerst lopen na 2 weken rust ivm open voetzolen.. Hoop dat ze dicht blijven! Eerste keer met MN natural running shows
Romyv schreef:Ben nog zoekende naar welk schema het uiteindelijk wordt. Dus als iemand nog tips heeft voor een schema voor halve marathon dan hou ik me graag aanbevolen!Kiwi, ik ken ze niet. Train altijd met MN eigen schema's maar be wel beneiuwd naar jouw ervaringen. Voor die 10km PR, niet willen met dit weer! Is echt heftig!!!
Kiwipitje schreef:Gisteren de 10 in 59:40 gelopen en onlangs de 5 in 28:00. Heb net even berekend en mijn verwachte eindtijd voor de 15k zou dan liggen tussen 1:24 en 1:29 voor de 15 km. Zaterdag begint de inschrijving voor de Zevenheuvelenloop. Ik verwacht nog wel wat sneller te worden in de tussentijd. Nu twijfel ik nogal over wat voor eindtijd ik op moet geven. Ik heb geen zin om net als afgelopen zondag opgehouden te worden door tragere lopers die in de weg lopen (misschien is dat sowieso minder bij de Zevenheuvelen? Geen idee). Maar vind het ook banketstaaf om anderen in de weg te lopen dus heeft iemand een ingeving?