[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:14

Ik heb Syoss gebruikt en was daar niet tevreden over. Mijn haar werd snel vet, dof en futloos. Ik gebruik nu het merk CHI (uit de kappersgroothandel) en sinsdien is mijn haar stevig, vol, glans en veel minder snel vet :) en ik gebruik zo min mogelijk spul, dus geen conditioner. Alleen 1x in de week een professioneel haarmasker. In CHI zitten ook veel minder slechte dingen, die in dat soort commerciele drogisterij merken wel heel veel zit.

Drunksheep

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:33

Ik heb zelf ook een shampoo/conditioner combi van Syoss, uit de Supreme Selection Revive lijn. Daarnaast gebruik ik altijd een serum/olie voor mijn haar en Tigi Bed Head On The Rebound Curl Recall Cream (even gecopypaste van internet :+). Maar sinds ik de producten van Syoss gebruikt is mijn haar na het douchen gewoon vet. Als ik mijn handen er doorheen haal dan blijft er zo'n viezig laagje achter. Echt jammer... scheelt dat het in de aanbieding was _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 17:38

Heb een fles syos shampoo en conditioner gekocht en het deed helemaal niets voor mijn haar behalve het verzwaren. Hij staat nu in de douche voor als ik dubbel moet wassen wanneer ik veel producten heb gebruikt en de conditioner gebruik ik om te scheren :=

Iemand bekend met chi magnified volume shampoo en conditioner?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:31

Lees mijn berichtje op deze pagina over Syos, daar staat ook CHI bij vermeld :)
Ik raad alle CHI producten aan. Zelf heb ik CHI Keratin en dat is super.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:50

Ja maar bedoelde expliciet deze :)
Heb nu bed head volume en die is ook erg fijn maar wil niet te lang hetzelfde gebruiken :=

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:23

elkee schreef:
Lees mijn berichtje op deze pagina over Syos, daar staat ook CHI bij vermeld :)
Ik raad alle CHI producten aan. Zelf heb ik CHI Keratin en dat is super.

Ik heb ook Chi Keratin!
Als het goed is is het nog in de aanbieding bij Johnbeerens

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:40

Ik denk dat ik CHI ook maar eens ga proberen dan! Is deze alleen via internet te koop? Of ook bij een drogist? (Niet zoveel zin om lang te wachten tot die aan komt)

*edit: Zie net dat via Johnbeerens het voor 17:00 besteld, morgen in huis is. Niet zo lang wachten dus! Maar misschien toch wel handig om te weten of het in een winkel te koop is?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:48

Sommige kappers en kb shops hebben het, niet bij de drogist :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:44

In een kappersgroothandel of kapperswinkeltje. Misschien een kapperszaak, maar die heb ik nog nooit CHI zien gebruiken. Is vooral heel bekend in Amerika. Maar is dus niet in een drogisterij te koop. Qua prijs moet je denken aan €13 - €16 :j Klinkt veel, maar doet er erg lang mee. Weinig van nodig!

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:54

Ik ben ook wel benieuwd naar suggesties... ik heb al jaren dit haar (https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0ac4464f33), maar wil wel eens iets anders. Echt een flink stuk korter durf ik niet. Maar wat zou bij mij passen? Lowlights of highlights suggesties mogen ook. Ik heb al eerder highlights gehad, maar dat was niet goed bevallen bij mijn donkere ogen. Kwam erg onnatuurlijk over, maar was ook veel te veel blond ;) Lowlights heb ik ook al een paar keer gehad, dat was wel mooi maar de laatste keer was het weer nauwelijks zichtbaar.

Ben 22, maar word vaak jonger geschat, dus een kapsel die me een iets volwassener look geeft is ook niet verkeerd ;)
Ik heb heel donker bruine ogen, en zat ook te denken om mijn haar ietsjes donkerder te doen.

Morgen ga ik naar de kapper, maar weet dus zelf niet zo goed wat ik wil :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 10:02

Ik zou het iets donkerder / dieper bruin verven. Daarnaast vooral voor veel laagjes zodat het mooi langs je gezicht valt. Eventueel schuine pony?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:03

elkee schreef:
In een kappersgroothandel of kapperswinkeltje. Misschien een kapperszaak, maar die heb ik nog nooit CHI zien gebruiken. Is vooral heel bekend in Amerika. Maar is dus niet in een drogisterij te koop. Qua prijs moet je denken aan €13 - €16 :j Klinkt veel, maar doet er erg lang mee. Weinig van nodig!

Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb, ben over 2,5 week in Amerika dus koop t daar wel :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:13

Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste shampoo voor mijn haar. :') De beste die ik tot nu toe heb gehad is van Wella SP en dan de hydration lijn. Maar die is enkel bij de kapper te koop en echt heel prijzig. Daar heb ik nu even geen geld voor. Mijn guhl shampoo is op, maar die ga ik niet meer opnieuw kopen. Vind hem veel te zwaar maken. Dus strakjes even snuffelen bij de Trekpleister voor een andere goedkopere shampoo + conditioner. Over t algemeen doet Andrelon het wel prima bij mij, die maakt tenminste niet zo futloos en zwaar..

Ben ook weer een poging aan het doen om mijn haar te laten groeien. Eens kijken hoe lang het dit keer duurt voordat ik weer een boblijn heb, haha. :D

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:05

Hier nog ene die op zoek is naar de geschikte shampoo. Tegenwoordig is mijn haar de dag na het wassen al weer super vet. Dus heeft een van jullie nog toevallig een suggestie over een shampoo die bij jullie goed geholpen heeft?

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:30

Ik heb het inderdaad dieper bruin laten doen Jildau! Grappig, want ik lees je bericht nu pas. Ook is er een stukje af en is er een schuine lok in geknipt. Is echt een stuk beter dan hoe het eerst was vind ik zelf!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:31

Ingrid_92 schreef:
Ik heb het inderdaad dieper bruin laten doen Jildau! Grappig, want ik lees je bericht nu pas. Ook is er een stukje af en is er een schuine lok in geknipt. Is echt een stuk beter dan hoe het eerst was vind ik zelf!

Heb je een foto? :)

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:49

Ik gebruik eigenlijk altijd de andrelon haar en hoofdhuid, super fijne shampoo, m'n haar word er echt schoon van en het blijft ook echt 2/3 dagen schoon.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:34

Ik heb vandaag nieuwe shampoo gekocht en ben er zó tevreden over, nu al, na 1x wassen! :oo
Mijn haar voelt super zacht, totaal niet vet, en heel vol en veerkrachtig aan! Ben benieuwd hoe dat na een week dan is.. <3
Het is de shampoo en conditioner van Dove Split Ends Rescue lijn voor beschadigd haar.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:38

Ik lees hier altijd mee, af en toe eens gepost. Maar ik mag morgen weer! Is het ook heel hard nodig := Zal wel even een voor-na foto maken.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:00

Leuk Bonjoy! Wat ga je laten doen? Ben benieuwd naar de voor en na! :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:14

Weer hetzelfde als onderstaand :D Het is inmiddels weer te lang, veel uitgroei etc. :=

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 02:29

Echt ruig! :D
Het is dat t alweer zo lang is anders zou ik t direct doen

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:24

Wauw vind het altijd wel wat hebben zo'n kapsel! :D Maar zie mezelf het niet hebben haha.

Ik moet om 12 uur bij de kapper zijn vandaag. Even weer stukje eraf. (jaja klinkt saai, maar kan ook niet veel anders). En dan vanmiddag even verven.
http://oi59.tinypic.com/10d870y.jpg
zo is het nu, daar zit het nog mooi, maar wanneer ik het langer los heb, gaat het helemaal ploffen :n

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:20

Zit nu ingepakt in folie :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:48

Cool Bonjoy!

Ik moet binnenkort echt weer naar de kapper voor de puntjes. := Zit ook echt totaal geen model meer in mijn haar. (uitgegroeide bob).
Nog maar eens even nadenken wat ik daar aan wil/kan laten doen.