en ik gebruik zo min mogelijk spul, dus geen conditioner. Alleen 1x in de week een professioneel haarmasker. In CHI zitten ook veel minder slechte dingen, die in dat soort commerciele drogisterij merken wel heel veel zit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik gebruik zo min mogelijk spul, dus geen conditioner. Alleen 1x in de week een professioneel haarmasker. In CHI zitten ook veel minder slechte dingen, die in dat soort commerciele drogisterij merken wel heel veel zit.
). Maar sinds ik de producten van Syoss gebruikt is mijn haar na het douchen gewoon vet. Als ik mijn handen er doorheen haal dan blijft er zo'n viezig laagje achter. Echt jammer... scheelt dat het in de aanbieding was

Klinkt veel, maar doet er erg lang mee. Weinig van nodig!
Lowlights heb ik ook al een paar keer gehad, dat was wel mooi maar de laatste keer was het weer nauwelijks zichtbaar.
elkee schreef:In een kappersgroothandel of kapperswinkeltje. Misschien een kapperszaak, maar die heb ik nog nooit CHI zien gebruiken. Is vooral heel bekend in Amerika. Maar is dus niet in een drogisterij te koop. Qua prijs moet je denken aan €13 - €16Klinkt veel, maar doet er erg lang mee. Weinig van nodig!
De beste die ik tot nu toe heb gehad is van Wella SP en dan de hydration lijn. Maar die is enkel bij de kapper te koop en echt heel prijzig. Daar heb ik nu even geen geld voor. Mijn guhl shampoo is op, maar die ga ik niet meer opnieuw kopen. Vind hem veel te zwaar maken. Dus strakjes even snuffelen bij de Trekpleister voor een andere goedkopere shampoo + conditioner. Over t algemeen doet Andrelon het wel prima bij mij, die maakt tenminste niet zo futloos en zwaar..

Maar zie mezelf het niet hebben haha.
Zit ook echt totaal geen model meer in mijn haar. (uitgegroeide bob).