Haha ik vind Shannon dr accent ook leuk

Ja die is er al een paar maanden, haha. Maar ik weet niet, heb best veel mac oogschaduw (of athans, veel, gewoon een 15 pan pallet), en 2 naked paletten en nog een lorac pallet en dan nog redelijk wat overige kleurtjes, dus ik dacht altijd nah ik hoef geen sleek.. maar was gister een tangle teezer (omg wat een fijne borstel is dat!) aan het bestellen bij misslipgloss en ik wilde geen verzendkosten betalen en dan krijg nadine altijd een tik om gewoon net zo veel te kopen totdat die weg zijn -dus ik moest naar de 30 euro, die borstel was er 12-.. dus toen toch maar een sleek pallet meebesteld haha. Had niet verwacht dat ik 'm echt mooi zou vinden, want eigenlijk zijn dat au naturel en storm meer mijn soort palletten, maar ik dacht ik heb al zoveel nude kleurtjes van betere merken dus ik gebruik dat waarschijnlijk toch niet (want eerlijk is eerlijk, pak dan toch naar de betere merken), dus ik dacht ik neem een pallet dat meer uit mn comfortzone ligt. Blij dat ik die beslissing gemaakt heb haha