Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Supervixen schreef:Leuk Namiro, wat wil je ongeveer en waar?
Ik heb vanmorgen eerst 11km in het bos gelopen met 400hm, daarna thuis nog 4km rustig uitgelopen.
Meer zat er even niet in. Moe.
, wel even een foto showen tegen die tijd!
Laatste echte loopje er ook zitten dus! Wat word je doeltempo zo ongeveer volgende week?
. Samantha_ schreef:Ja vandaag zelfs nog steeds toen ik wakker werd. Nu niet meerHaha nu al piek Leonie!
Jij gaat ook lekker!
want ik heb gelopen vanmorgen. Ik had nog steeds wat hoofdpijn, had het bloedheet (te veel aangetrokken) last van mijn buik (en de belt van decathlon die ik heb uitgeprobeerd die volledig op mijn buik ging zitten hielp niet mee) en mijn longen vonden er toch ook nog wel wat van... Om het af te maken was mijn knie een beetje aan het klagen. Totaal geen ideaal loopje maar uiteraard wel, te hard. 

Samantha_ schreef:O lekker gelopen Leonie, en je hartslag zo laag zeg, wauw!
Jammer van de belt, ga je die volgende week gebruiken of je vest?
Mijn doel tempo volgende week is rond de 6:00. Ik weet nu al dat ik bij 25 km in kak en langzamer ga, ga proberen dat op te rekken tot 30. Pijn is een emotie tenslotte
Dus

SteffiiY schreef:Hi allemaal
Terug van weggeweest en een hoop blessureleed verder… Ik ben deze week weer gestart met hard lopen (sinds juli 2023 niet meer kunnen lopen). Op naar een pijnvrije halve marathon

Kan kijken of ik het met screenshots van mijn hardloopanalyse kan uitleggen wat ik bedoel, misschien heb je daar wat aan.
Gister ongesteld geworden en mijn benen waren wel echt wat zwaar nog van donderdag, dus ging een beetje moeizaam allemaal. Vanochtend ging alweer een stuk lekkerder! Morgenochtend misschien de bootcamp meepakken, even kijken hoe ik wakker word, misschien dat ik eens rustig aan doe, mag in ieder geval niet hardlopen van mezelf.

Hoeveel ga je lopen in Rotterdam?
Ook nog een tempo loopje dit weekend, fijn dat het goed gaat!
Wat woon je in een mooie omgeving!
Echt fantastische foto's ook
Sterkte voor je hond! Hoe is het met je moeder?
Toch maar even kijken hoe dit gaat zo.. (Knieën zijn sowieso al vrij slecht, vorige keer met opbouwen gingen ze ook even in opstand weet ik nog, dus ik heb hoop dat dat uiteindelijk wel beter gaat maar irritant is het wel). Durf me nu toch ook maar niet in te schrijven voor het loopje begin juni. Eerst maar eens kijken of mijn lijf zo boos blijft of niet.