Mooi zeg! 30km tijdens een vakantie zie je mij niet doen, haha
BeFunny
Geplaatst: 31-07-23 13:31
moonsparkle schreef:
Mooi zeg! 30km tijdens een vakantie zie je mij niet doen, haha
Het was of dat. Of bij de camper rond hangen. Vriend ging superBike en Formule één kijken. En de hondjes kregen een rustdag. Dus ik ging lekker op pad en ik heb genoten.
Hier is de herfst begonnen klein rondje gedaan want het weer is echt ruk.
BeFunny
Geplaatst: 31-07-23 14:54
Goof schreef:
Mooi hoor. Gaat je vriend niet mee wandelen enzo?
Die was van de week 8km mee geweest. Maar na twee km hoor je dan al. Zijn we er bijna? die gaat alleen de kortere stukken mee max 8 dus. Die loopt ook met een dik vest en dan zegt hij pfoe warm. Hij wil ook geen wandelschoenen. Heb dat inmiddels maar laten varen en ga dan zelf maar lekker aan de wandel.
@SuzanH prachtig
gaucho
Geplaatst: 31-07-23 14:59
Ik ga ook wel vaker alleen een eind, mijn vriend zit met zijn knie en de kinderen kunnen ook geen hele dag alleen blijven.
Bizar he, vorig jaar leek het wel herfst deze tijd van het jaar door alle vallende blaadjes door de droogte. Nu is het herfst met alle regen en paddenstoelen. Maar wel mooie plaatjes Susan!
Super knap BeFunny! Wat een afstand! En werkelijk prachtig daar
Geweldige foto's Gaucho!
Hier vandaag naar de Ardennen gereden. Gelukkig droog de tent op kunnen zetten, nu forse regen maar we zitten droog.
Hier hetzelfde als Faringo. In de pauze ook niet buiten geweest. Net wel met Max gewandeld (in de regen, mja).
moonsparkle
Geplaatst: 31-07-23 17:25
Mijn man is ook geen mega wandelaar, wij doen op vakantie de ene dag niks(dan loop ik vaak wel vanaf de accommodatie) en dan andere dag gaan we op pad. Met berglandschap max 10km
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-07-23 17:43
Ik moet wel een beetje gniffelen om dat hoofd van je oudste gaucho. Die had niet zo'n zin of wel? Maar, leuke plaatjes en ook leuk zo'n hangbrug.
Gezellig zeg! Wist niet dat de wandeling nog doorging haha.
Hier weinig wandelfoto's door dit slechte weer.
Goof
Geplaatst: 31-07-23 19:44
Ah, toch nog op pad geweest. En ook nog droog weer gehad, nu ben ik jaloers. Hier regent het nog steeds (flink), het is de hele dag nog niet droog geweest.
Bootsiebob
Geplaatst: 31-07-23 19:49
Zulke leuke foto‘s!! Gezellig!
Gaucho, Leo en Susan, bewolkt maar mooi.
BeFunny wow wat een afstand!! En dat kasteel
Wij zijn vandaag de Brecherspitz opgelopen, ik had het erg zwaar en af en toe duizelig. Gisteren zagen we hem al liggen
En we hadden zon!
Morgen begint ook hier de herfst en rijden we door naar Nauders