Sting schreef:Verder slaapt ze super, wat wij als ouders natuurlijk heerlijk vinden (beiden gediagnosticeerd met pfeiffer/pfeifferachtige klachten). Momenteel komt er een tandje door, dus wel 4x per nacht een slokje

.
Pfoee 4x per nacht een slokje. Daar zou ik ook pfeifferachtige klachten van krijgen denk ik
Azmay schreef:Net hebben ze de poedel opgehaald hier. Lilith vond Nimue nooit leuk maar nu maakte ze het veel te bont. Ze snauwde naar Nimue en heeft haar gezicht daarbij geraakt. Krassen van de tanden aan een kant en een kneuzing en puntje bloed onder het oog aan de andere kant. Dus nu huisdierloos. Hadden 2 honden met karakter, helaas beide niet compatibel met een kleintje..
Jeetje. Schrikken zeg!
Gnome schreef:Heeft iemand hier ervaring met traphekjes zonder te boren?
M'n man heeft volgens mij op de site van Consumentenbond opgezocht welke veilig zijn en de conclusie is: alles wat er oké uit ziet is niet veilig. Alleen lelijke dingen 
Gnome schreef:Topper!! Succes met alles veilig opbergen.

Met ons gaat alles goed. Ik heb sinds half oktober vorig jaar nieuw werk wat nog steeds heel erg goed bevalt. Kjell doet het super, slaapt over het algemeen goed, eet goed, ontwikkelt zich goed. Niks te klagen dus
Herken wel de Assepoester vibe die ik hier ergens langs zag komen haha.