Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 06:05

Sinds gisterenavond laat pijn in mijn rechter kaakgewricht, is niet echt het gewricht maar in die buurt, en oor. En hartkloppingen. Ik val echt van het een in het ander -O-

magda_90

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 06:11

Hier op dag 23. Werken hervat ik rustig maar heb nog veel last van mijn longen/benauwdheid. Iom arboarts begin ik met 4 uurtjes per dag en dan veel pauzes tussendoor.

Wordt alleen simpel van die kriebelhoest in de nacht. Zelfs de Daro tabletten helpen niet voor de hele nacht. Raam staat altijd open en de kamer is lekker fris. Ook een extra kussen. Maar ik blijf hoesten. _-:(

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:41

Zwerte schreef:
Ook hier niet extra plassen. Ik had gister wel een hele gevoelige hoofdhuid dat vond ik ook heel bijzonder! Wou mijn haar borstelen maar kon dat echt niet verdragen zoveel pijn deed dat! Gelukkig vandaag alles alweer een stuk beter. Nog verkouden en snel buiten adem maar al stuk beter dan gister

Idd bijzonder! Een zere hoofdhuid was bij mijn man het eerste symptoom van corona :')
Onze kinderen vonden dat hilarisch..: 'Papa heeft corona want hij heeft een zere hoofdhuid..'

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:03

Beterschap voor iedereen. Bijzonder zeg, een zere hoofdhuid. Lijkt me heel erg vervelend. Hopelijk snel over!

Ik zit dus ook weer thuis, snipverkouden, hoofdpijn, het hele riedeltje. Ik word er echt moedeloos van. Mijn werkgever ook, die wilde me bijna niet naar huis laten gaan. Alsof ik voor mijn lol weer ziek ben :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:04

Ik hoop dat jullie weg me bespaart gaan blijven, wat een ellende lees ik, sterkte allemaal :(:)

Hier dus dag 2, inmiddels wel een kriebelhoest, geen hoofdpijn en spierpijn of koorts meer en volgens mij ook niet extreem moe dus ik ga vandaag weer eens kijken of ik zelf de paarden helemaal kan doen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 10:34

Ik heb gisteren meer gewerkt dan volgens afspraak, betaal meteen de rekening. De gevolgen zijn ZO RAAR. Vandaag dus ook weer niet fit opgestaan.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 11:55

Ik mag mij hier na al die tijd ook melden. Ik kwam er tot nu toe elke keer onderuit en werk al ruim een jaar op de Covid afdeling. Maar nu toch echt de pineut :+

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:23

Ik kom hier even klagen hoor! Wat een rotvirus is dit zeg! Denk elke keer dat ik me weer beter voel maar paar uur later stort je net zo hard weer in. En dan doe ik nog echt niks behalve wat noodzakelijk is in huis en met een kind… zij is inmiddels ook positief en na 1 dag flink ziek met koorts zit ze in hetzelfde schuitje: lekker op en neer…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 11:04

Ik heb het golven ook wel maar in veel mindere mate geloof ik.

Ik voel me vandaag eigenlijk best wel fit, kuchje is voor de helft verbetert, verhoging is ook verdwenen en heb al het een en ander gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 18:44

Ik heb te vroeg gejuicht geloof ik. Vanmiddag wat jonge boompjes geplant en daarna echt helemaal gecrasht. Nu met een hoge hartslag en koorts op de bank. Mijn hoofd voelt een beetje in milde mate als een morfine hoofd.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:49

Ik ben nu na 3 weken opnieuw ziek
Verhoging, keelpijn, dof hoofd met hoofdpijn en ik begin te hoesten met benauwdheid.
Maar ik geloof dat dit wel past bij covid?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 20:05

ivy_power89 schreef:
Verhoging, keelpijn, dof hoofd met hoofdpijn en ik begin te hoesten met benauwdheid.

Heel herkenbaar, ik na 1 week weer ziek met soortgelijke symptomen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 20:47

Robijntjah schreef:
Ik heb te vroeg gejuicht geloof ik. Vanmiddag wat jonge boompjes geplant en daarna echt helemaal gecrasht. Nu met een hoge hartslag en koorts op de bank. Mijn hoofd voelt een beetje in milde mate als een morfine hoofd.

Eigenwijs is ook wijs haha.
Dit is precies wat corona nasty maakt. Slke keer denk je het is weg of oké en bammmmm.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 20:48

Ik werk al sinds vorig jaar op de Covid afdeling. Een hoop narigheid gezien. Dat maakt het zelf hebben er soms niet beter op hoor _O-

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 21:29

ivy_power89 schreef:

Mss even testen
Je kunt na twee weken al een nieuwe besmetting hebben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 22:12

Dof hoofd met hoofdpijn heb ik ook. Oefen ook alweer voor zeehond en benauwdis ook weer gezellig aanwezig. Maar bijholten lopen ook te rommelen.

Longfunctie was wel iets slechter, maar heel minimaal. Had goed gehandeld met de 5x per dag puffen in het begin en daarmee zeer waarschijnlijk erger mee voorkomen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:45

Toch maar even een testje gedaan, want ik ben gewoon hartstikke ziek.....maar die was negatief

Straks toch maar even langs de HA vanwege mijn longen,

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 11:22

ivy_power89 schreef:
Toch maar even een testje gedaan, want ik ben gewoon hartstikke ziek.....maar die was negatief

Straks toch maar even langs de HA vanwege mijn longen,

Er heerst helaas ook een grote griepgolf.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 12:30

ivy_power89 schreef:

Ik heb een ordinaire virale keelontsteking, was net een kleine 4 weken uit quarantaine.
Huisarts wilde me zelfs graag zien, maar ik was al de tweede op de ochtend in mijn leeftijdsgroep (zie naam) met exact dezelfde verschijnselen.

Ik heb gelukkig geen amandelen meer, anders had ik het nog zwaarder te pakken gehad, maar het is zeker geen pretje :n Het hoesten zit bij mij echt boven in de keel, niet vanuit de longen en voelt benauwd omdat de keel helemaal kapot is intussen :+
Voordeel, ik heb geen verhoging.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 12:56

Hier geen corona maar wel een flinke griep. Sinds dinsdag koorts en het wordt maar niet beter. Alles doet me pijn, ben verschrikkelijk aan het hoesten. Voel me helemaal gesloopt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:02

Ik ben al een paar dagen ineens dooooodmoe. Iemand ook ervaring mee na weken?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:02

@janine1990
Ik lig inmiddels met een longaanval in het ziekenhuis....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:03

Sterkte dames :(:)

Eergisteren had ik ineens mega pijn in handen en voeten en was zoooo moe. Gisteren mocht ik uit quarantaine dus eigenwijs meteen een oriëntatie rit meegereden, voel me vandaag nog best oke. Hoofdpijn een beetje maar verder prima.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:04

Ik zit na die verkoudheid met koorts, nu nog steeds met zo nu en dan een heel diepe hoest.
Twee jongelui die hier vaak zijn hebben dat ook en in de stad hoorde ik gister ook twee x iemand op die manier hoesten.
Dit was dus geen corona maar het was ook geen griep, het lijkt dus wel iets te zijn dat ‘rondgaat’ dus neem ik aan besmettelijk, al heb ik nog niet gehoord dat ik nog iemand heb aangestoken (en het kan ook dat ik verkouden ben geworden door terwijl het koud was lang bij een kampvuur te hebben gezeten).
Het voelt zowat wel als longontsteking.
De koorts is al een poosje weg maar de hoest dus niet.

@ivi_power89 in het ziekenhuis? Heftig! Sterkte en beterschap!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:05

ivy_power89 schreef:
@janine1990
Ik lig inmiddels met een longaanval in het ziekenhuis....

He nee, meen je niet... -O-
Linken ze het aan corona of iets anders?