
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Er staat nu al dat KLM het moeilijk gaat krijgen. Hoeveel mensen werken daar? Maar kijk ook verder naar stel KLM is er niet meer, wordt dan later dat gat opgevuld door andere aanbieders?
Dioxide schreef:germie schreef:Er staat nu al dat KLM het moeilijk gaat krijgen. Hoeveel mensen werken daar? Maar kijk ook verder naar stel KLM is er niet meer, wordt dan later dat gat opgevuld door andere aanbieders?
(Quote even geknipt)
Ik ben benieuwd... Vooral qua het stuk luchtvracht, zojuist zegt de US ambassadeur dat crews wel vrij zouden kunnen blijven bewegen. Aangezien dit over de boterham van zowel mijzelf als mijn meevliegend lief (bij diverse maatschappijen) gaat is dit ergens wel een dingetje in huis.
Israël komt mijn vriend iig al niet meer verder dan het vliegveld. De piloten worden in een apart busje direct van het vliegtuig naar het hotel gebracht sinds dit weekend. Qua vracht gaan de vliegtuigen bij op ons vliegveld in ieder geval nog wel volle bak uit, maar we hebben nu beduidend minder zendingen die naar China gaan.
Ik denk wel oprecht dat dit een aantal grote luchtvaartmaatschappijen uiteindelijk de deels kop kan gaan kosten op basis van hun al tegenvallende cijfers van afgelopen jaar. Onder andere Cargolux, Cathay Pacific, Lufthansa hebben al grote delen van hun vloot stil moeten zetten en dat kost meer geld dan dat de gemiddelde mens denkt