Ga ik proberen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga ik proberen.

Vind een appel best lekker hoor, maar als ik mag kiezen voor snoep of chips dan weet ik t wel
Ook maar eens maken, ik heb nog ergens een pot chiazaad staan die niet bijster veel gebruikt wordt

Laura82 schreef:Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Heb nu een verwijzing voor de internist gekregen, dus nu afwachten wanneer ik daar heen mag, en wat die gaat doen. Huisarts verwacht iig dat mn stofwisseling uitgebreid onder de loep genomen gaat worden.
Tot daar wat meer duidelijk over is gaat het afvallen ook even op een laag pitje. Ik heb zo weinig energie, dat het me gewoon niet lukt om door te pakken. Wil wel voorkomen dat ik aan ga komen, dus blijf wel gewoon gezond eten, maar gewoon ff minder streng voor mezelf.

en even paar dagen goed water drinken, dan is het vastgehouden vocht als goed is wel weg en kan je echt zien hoe het nu staat.

Lekker rustig aan doen!! Benthhh schreef:Aight, wat klinkt sambal smeerkaas met zalm lekker! Goed idee! En doe je dan echt yoghurt in de magnetron!? Is dat lekker?
En Dankje, trouwens!
) maar daar ben ik sochtends te lui voor 
Je weegschaal komt zeker snel weer goed, met een paar daagjes gezond eten is dat vocht zeker weg
. Ik ben 166lang en woog vanochtend 64,4kg. Nu vind ik dat eigenlijk te veel. Volgens de BMI berekening zit ik op een BMI van 23,2. Maar het blijft voor mij niet prettig. Vorig jaar maart woog ik 62,7kg ongeveer. Dat vond ik fijn dus daar wil ik weer heen.
Ben ik 2015 de eerste keer gestart met lijnen en ben van 96,9kg naar 63kg gegaan toen op 1,5 jaar tijd. Sindsdien gaat het beetje op en neer tussen de 62 en de 66kg zegmaar. Omdat ik geen enthousiaste sporter ben, in de zin van: ik haat oefeningen die mijn buikspieren pijn doen
, zal ik nooit een mooie buik krijgen ben ik bang.
) en ben ik verder wel bewegingsbewust: mij zul je nooit een liftzien nemen of dergelijke. Probeer overal een beetje beweging uit te halen zegmaar
.
).
maar vandaag beter! Moet echt opletten want zaterdag ga ik sushi eten met een vriendin in Limburg en dag erna is familie feest. Sowieso altijd als ik in Limburg ben wordt er nogal een feestje van gemaakt met natuurlijk lekker eten omdat men dan blij is dat ik er ben. en aangezien ik dan ook blij ben om er te zijn, tja eet ik te veel Hahaha!
Resistance schreef:Lijstje:
O: twee eitjes en wat cherrytomaatjes
L: Salade van rucola, tomaat, avocado en mozzarella
T: Paar chocolaatjes
A: Loempiataart van chickslovefood
Succes!