Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alle gewone(re) kleuren draag ik dan wel weer elke dag.
Ben er ook veel mee bezig sinds de meeting
Kijk veel filmpjes, IG en zo. Wat betere producten en kwasten helpen ook enorm
wat rot van je rug trouwens... helaas herkenbaar zondag en maandag spit hier
komt ineens en is ook zo weer weg gelukkig maar flinke pijn. 
Tanya schreef:Hoi, mag ik hier wat vragen?
Ik ben sinds kort wat meer into de make-up. Nu gebruik ik alleen nooit oogschaduw, maar wil dit wel gaan doen. Is er een bepaald palet die handig is om te kopen? Ik heb een kaartje voor 30% korting bij Ici Paris dus wil daar iets halen
Ik heb rood/bruin geverfd haar en blauwe ogen
Tanya schreef:Hoi, mag ik hier wat vragen?
Ik ben sinds kort wat meer into de make-up. Nu gebruik ik alleen nooit oogschaduw, maar wil dit wel gaan doen. Is er een bepaald palet die handig is om te kopen? Ik heb een kaartje voor 30% korting bij Ici Paris dus wil daar iets halen
kwaliteit is uiteraard minder, maar prima om mee te beginnen denk ik! Iris82 schreef:Tanya schreef:Hoi, mag ik hier wat vragen?
Wat voor kleuren kleding heb je meestal? Vind je jezelf meer een herfst/zomer/winter/lentetype? Draag je goud of zilver? Wat is de ondertoon van je huid? Meer rood of geel?

maar ik koop geen MAC meer.
al een hoop dingen gescoord voor vriendinnetjes en voor schoonzusje de gave Fenty Stunna Lip Paint (Uncensored). Was de enige in zo'n 5/6 Sephora's tot nu toe.
Gaaf hoor!!