Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Is er hier iemand die opgerekte oorlellen heeft en inderdaad van 6mm gelijk naar 8mm is gegaan? Ik lees overal dat dat een "gangbare" stap is maar vind 2mm in een keer wel heftig. Ik zit al behoorlijk lang op 6mm en ze zijn ook goed genezen (double flare gaat er zo in/uit) dus vermoed dat het wel kan, maar vraag me af of er hier toevallig mensen zijn die die stap hebben gemaakt of dat er toch voor gekozen is even te pauzeren op 7mm?
Pepperrr schreef:Hier ging de stap van 6 naar 8 niet eens. Heb ook eerst 7mm moeten doen idd.
Zit nu met t zelfde van 8 naar 10. Heb wel een 9mm maar die 10 krijg ik er met geen mogelijkheid in, ondanks dat ik al maanden de 9mm draag..
Lieffiefi schreef:@drunksheep, normaliter zeg ik niet heel veel hier. Maar bioplast/ptfe kan wel degelijk een goede uitwerking hebben, ook op piercings die net gezet zijn of ontstoken zijn.
Ik snap je punt dat je goede info wilt verspreiden, alleen zie ik je soms iets roepen wat niet goed gestaafd is. Dat bedoel je heel goed, want je zegt ook veel dingen goed en gewoon kloppend. Daarmee help je ook veel bokkers en is je expertise dus gewoon erg fijn!
Alleen de laatste bioplast opmerking slaat kant noch wal.
Sterker nog, mijn daith is hiermee gered.
Elk lichaam is uniek en heeft daarmee een eigen behandeling nodig soms.
Zo was mijn labret allergisch op titanium en moest er chirurgisch staal in.
De rest van mijn lijf kan titanium prima aan.
Behalve mijn daith, bleek laatst. Die trok bioplast beter.
En ja.. ik heb jarenlange ervaring als piercer en mijn stiefvader heeft een eigen piercingshop. Heb mezelf gelukkig erg goed mogen bewijzen in de piercingwereld en het mogen leren van een heeeeeel goede man.
Lieffiefi schreef:Snap ik! Vervelend friemel!
Hier laatst mijn oor laten doen. En 1 van de bitches blijft gewoon irriteren.
:|
Bericht aan oor; wen er maar aan. [ [url=m/i6xVZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat om de bovenste rij in m'n oorlel, en dan de 3e als je vanaf mijn gezicht naar boven telt..
Edit; hier deed m'n flat ook nog vervelend. Die is inmiddels lekker kalm
MuSLi schreef:Lieffiefi schreef:Snap ik! Vervelend friemel!
Hier laatst mijn oor laten doen. En 1 van de bitches blijft gewoon irriteren.
:|
Bericht aan oor; wen er maar aan. [ [url=m/i6xVZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat om de bovenste rij in m'n oorlel, en dan de 3e als je vanaf mijn gezicht naar boven telt..
Edit; hier deed m'n flat ook nog vervelend. Die is inmiddels lekker kalm
Heel heel heel erg tof zeg![]()
Hier zou ik meteen ja tegen zeggen.
Balen dat eentje blijft irriteren