Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind ze al snel veel te dik, of ze plakken een witte tip te laag, ze vallen te breed uit etc... Ik ben gewoon te kieskeurig. Zit eraan te denken om het zelf te gaan leren om bij mezelf te doen. Kan ik tenminste op mezelf mopperen
En dan zocht ik echt geen goedkope stylist op die ze voor 15 euro op een zolderkamertje zette. Ik betaal met liefde voor mijn nagels, maar omdat ik dus echt een pietlut ben (of ik tref toch steeds een verkeerde salon) durf ik het nu niet meer zo.
maar ik ben dan weer zo'n twijfelkont die niet zeker is van levering en kwaliteit en dergelijke. Ik denk nog wat verder, voorlopig met producten van pink gellac in men achterhoofd

LadyMadonna schreef:Want voor de hobbybob maakt het niet uit als er schadelijke stoffen in zitten?
(Ik zeg niet dat die hierin zitten, maar de kans is aanwezig bij goedkope China producten)
ik heb het ook niet zo voor die goedkope toestanden eerlijk gezegd :/ een enkele slechte reactie is natuurlijk mogelijk, maar de kans lijkt me kleiner bij zo een 'bekend' merk dan ergens anders. Dan betaal ik wel wat meer, liever zo