Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Welke roomkaas kun je eigenlijk het beste halen? Kaas is toch wel vrij vet...
30+ kaas Roomkaas light
kcal 267 61
eiwit 52,2 gr 11,0 gr
koolhydraten 0,0 gr 3,9 gr
- suikers 0,0 gr 3,7 gr
vetten 18,5 gr 0,2 gr
- verzadigd 11,6 gr 0,14gr
voedingsvezels 0,0 gr 1,4 gr
Natrium 0,76gr 0,3 gr
Birgit__ schreef:Zo, ik heb mijn 2de workout van level 1 van Shred net gehad. Ging goed ondanks de spierpijnIk ben nu ook erg op mijn eten aan het letten, dus hoop echt resultaat te boeken.
't lijkt wel alsof ik met het uur meer spierpijn krijg, vanochtend viel het goed mee maar nu zijn trappen écht niet leuk meer 
Undefined schreef:Dankzij dit topic wil ik ook gaan beginnen met shredden!
Nu heb ik alleen 1 vraagje, zijn van die 500 ml flesjes gevuld met water goed als gewichtjes? Of is dat te weinig?
Zal dat later wel gaan opbouwen dan, als ik de oefeningen meer 'gewoon' wordt.

?
maar toen was het ook net klaar. Denk dat ik het wel vol ga houden!

daNiielle_ schreef:Nu het over eten gaat, ik hou alles bij op mijnvoedingscentrum, en heb elke keer teveel verzadigd vet.
Wat ik vandaag heb gegeten:
1 beker halfvolle melk
4 sneeen bruin brood met halvarine en vruchtenhagel (hier zit 0% vet in volgens etiket)
Eerst at ik twee sneeen, maar dan had ik iedere keer te weinig vezels.
's Middags een beker halfvolle melk
2 pistolets met boterhamworst.
En ik zit nu al op de max van het verzadigde vet?!

ilske schreef:Hmm je hebt gelijk arans, en ik maar denken dat ik zo goed bezig was met mijn light (smeer)kaas. Heb nog geen lunch gehad, dus heb de pindakaas en smeerkaas vervangen op de eetmeter voor stroop en avocado. Dan ziet het er al wat beter uit!
Vind het zoiezo lastig om genoeg calorieen binnnen te krijgen.. Weet ook niet zo goed hoeveel calorien er in een maaltijd horen te zitten..
Jaime_ schreef:[ Afbeelding ]
Heeft dat programma wat opgesteld is door Jilian (die combi van shred, no more trouble zones en banish fat) eigenlijk ook een naam? 
Aranel schreef:Anoniem schreef:
http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1646.jpg
http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1683.jpg
Dag 1 en dag 11 (1 dag gesmokkeld tussendoor). Muscles! (Jammer wel dat ik zo recht ben..)
Ik kan je foto's niet zien.. Ben wel benieuwd
Ik heb vandaag een vrije dag volgens het schemaMaar ik ga vandaag en morgen wel ff bezig, dan doe ik die vrije dag op vrijdag, komt me beter uit

Ariebombarie schreef:Undefined schreef:Dankzij dit topic wil ik ook gaan beginnen met shredden!
Nu heb ik alleen 1 vraagje, zijn van die 500 ml flesjes gevuld met water goed als gewichtjes? Of is dat te weinig?
0,5l = 0,5kg
1l = 1kg
etc