Het is niet echt een logisch systeem nee.

Ik lees wel eens dat die N voor not staat dus Not Cool en Not Warm, maar ik heb ook wel eens gelezen dat MAC een roze ondertoon warm vindt (dus vandaar dan NW=neutral warm) en een gele ondertoon koud.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blon_D schreef:Deijs schreef:Ja in de kalverstraat zijn ze super!in de MAC store zelf waren ze de vorige keer erg....niet klantgericht.
klopt de mac store in Amsterdam scoort ook geen punten bij mij! 2x geweest en beide keren was het meer zelfbediening
Loose schreef:NW heeft een roze ondertoon en is voor koele types, NC heeft een gele ondertoon en is voor warme types.
Ik lees wel eens dat die N voor not staat dus Not Cool en Not Warm, maar ik heb ook wel eens gelezen dat MAC een roze ondertoon warm vindt (dus vandaar dan NW=neutral warm) en een gele ondertoon koud.
Djilna schreef:Loose schreef:NW heeft een roze ondertoon en is voor koele types, NC heeft een gele ondertoon en is voor warme types.
Wat stom.. Dus ik heb een neutraal tot warme ondertoon en krijg dan wel NW mee? Ikke niet snappe
Ik dacht dus altijd dat ik de warme concealers had
Edit, roze is bij hun dus neutral warm, wat bij ons cool is dus daarom not warm![]()
Als ik op internet kijk heb ik idd blijkbaar die neutraal tot rozige ondertoon meegekregen. Vaag. Maar goed ik heb blijkbaar een ingewikkelde huidskleur. Heb vaak dat foundations of te gelig zijn of te roze..
Heb van Superlooks kleur 4 en dat is ook neutral blijkbaar.