Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wdj schreef:He Scooby09 ik kom jou ook overal tegen
MuSLi schreef:Momenteel 14 weken onderweg. Dus we hebben nog even te gaan en ik hoop ook nog even te kunnen fietsen
Lauraennala schreef:@T2T, jij bent weer lekker bezig! Is Sassenberg je highlight van het seizoen?
Renee1991 schreef:Welkom Morrow_Less!
Ik zit een beetje in dubio over het fietsen. Heb vandeweek een uurtje gefietst en m'n armen, keel en nek zitten nu onder de jeukende bulten van de processierups. Ik wil nu eigenlijk ook wielrennen maar durf niet zo goed omdat ik echt ontzettende last van die bulten heb. Dat wil ik niet nog eens.. Hoe doen jullie dat? Eikenbomen ontwijken vind ik ook zo wat
Wdj schreef:Vraag aan de MTB'-ers hier: rijden jullie technische routes met SPD of flatpedals?
scooby09 schreef:Fietsen zal morgen wel niks worden ze hebben heel slecht weer voorspelt.
Jullie stappen dan niet op de racefiets neem ik aan.?
MuSLi schreef:Ik heb vandaag het eerste rondje gefietst in het Zwarte Woud. Wat een heerlijke omgeving en lekker fietsen ook, ondanks dat het allemaal wat meer energie kost dan voorheenbeetje aanpassen aan de omstandigheden!
Toch best bijzonder dat m'n fietsje op alle foto's dezelfde kant op staat
culaccino schreef:Mijn aluminium ros staat al weken op rust. Eat, sleep, work, study, klussen in huis, repeat.Ik had de racert eigenlijk net zo goed even kunnen wegbrengen want de ketting verspringt soms naar een ander tandwiel (vet irritant!
) , maar komt volgende week wel. Nog even flink aan de studie en dan hopelijk volgende week eindelijk weer lekker fietsen. Het wordt weer lekker warm!