Merkten jullie trouwens dat jullie kindjes de flessen niet meer nodig hadden, dat jullie die afbouwden?
Wij geven pap van Olvarit trouwens
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Wij geven de pap van het kruidvat wel eens, de meergranen. Maar meestal zelfgevulde knijpfruitjes met volle yoghurt en rest- of diepvriesfruit.
Ze wil de borst nog om 19.00, 22,00, 4.00 en dan weer om 7.00. Overdag geef ik soms nog 1 keer voor het dutje (ze doet er nog maar 1). Ze eet verder prima, ze proeft alles en eet graag.
Een paar weken terug kon ze ineens zelf opstaan aan de bank, na 2 dagen was ze daar klaar mee en sindsdien heeft ze het niet meer gedaan. Ze kruipt wel rond als een raceeend![]()
Ze heeft net het wijzen ontdekt, ze gebruikt ja al wat langer. Heel handig die communicatie
Gnome schreef:Azmay schreef:Wij geven de pap van het kruidvat wel eens, de meergranen. Maar meestal zelfgevulde knijpfruitjes met volle yoghurt en rest- of diepvriesfruit.
Ze wil de borst nog om 19.00, 22,00, 4.00 en dan weer om 7.00. Overdag geef ik soms nog 1 keer voor het dutje (ze doet er nog maar 1). Ze eet verder prima, ze proeft alles en eet graag.
Een paar weken terug kon ze ineens zelf opstaan aan de bank, na 2 dagen was ze daar klaar mee en sindsdien heeft ze het niet meer gedaan. Ze kruipt wel rond als een raceeend![]()
Ze heeft net het wijzen ontdekt, ze gebruikt ja al wat langer. Heel handig die communicatie
Jeetje wat een gebroken nachten nog steeds voor jou. Hoe ben je daar zelf onder?
Super tof dat ze lekker aan het kruipen is. Kunnen ze inderdaad ook knetterhard mee gaan haha. Voordeel van nog geen knieschijf hebben.
Sting schreef:Wat leuk om jullie verhalen te lezen, en wat een leuke foto's!
Hier is madam flink aan het kruipen en langs de tafels lopen. Los durft ze nog niet. Ze krijgt nog steeds bv en eet met de pot mee. Vooral pasta is favoriet, maar ook gebakken aardappelen gaan er goed in! Bv nog voor elk slaapje en om 22.00. In de nacht nog 1 a 2x, dus heel normaal voor deze leeftijd. Gelukkig kan ik haar vrijwel altijd direct wegleggen, dus lig ik na een kwartiertje weer in bed.
Momenteel wel erg moe en wat slechter in m'n vel, dus maandag even de huisarts bellen voor bloedprikken en eens kijken of ik een tekort heb. Ik heb natuurlijk veel van m'n lijf gevraagd de laatste 1,5 jaar.