Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:En wat is het probleem daarvan? Als je naar je werk onderweg bent niks mis mee dan. Heb je niks buiten te zoeken. Tjsa eigen schuld. Hard misschien maar dat virus is nog veel harder
lenaa_tje schreef:1,5 meter op scholen ben ik blij mee. Avondklok zie ik het nut niet zo van in. Laten ze dat eerst maar eens zien en ook zien hoe dat te handhaven.
Klikken zou ik echt nooit doenen vind ik
Ook überhaupt het nare aan deze hele situatie. Er wordt maar wat geoordeeld en gedacht zonder de situatie te kennen. Bemoei je eens met jezelf.
Verder zebrastreep daar zou je, je toch niks van aantrekken hé? Dat is toch van de zotte dat, dat niet zou kunnen
Cer schreef:Ik lees wel dat men vindt dat men alleen aan zichzelf denkt als men iets niet wil of onhandig vindt, maar andersom is het ook zo: ík heb er geen last van dus ík vind t geen probleem
Fitzroy schreef:@secricible: voor werk zal dat heus niet gelden en boodschappen hoef je niet ‘s avonds te doen. Vroegah waren supermarkten ook niet tot 10 uur open. We zijn gewoon verwend.
Zebrastreep schreef:lenaa_tje schreef:1,5 meter op scholen ben ik blij mee. Avondklok zie ik het nut niet zo van in. Laten ze dat eerst maar eens zien en ook zien hoe dat te handhaven.
Klikken zou ik echt nooit doenen vind ik
Ook überhaupt het nare aan deze hele situatie. Er wordt maar wat geoordeeld en gedacht zonder de situatie te kennen. Bemoei je eens met jezelf.
Verder zebrastreep daar zou je, je toch niks van aantrekken hé? Dat is toch van de zotte dat, dat niet zou kunnen
Daarom hoop ik dat ze naar huis mag morgen . Ziekenhuis gaat met een avondklok ook eerder dicht. Vooral voor mijn vader zou ik dat heel vervelend vinden.
SusanH schreef:De helft van de mensen met klachten laat zich niet testen. En van de positief getesten gaat een groep van 25% dus gewoon de deur uit. Daar is echt vanaf het begin zo op gehamerd. Bij klachten blijf je thuis en laat je je testen. Als je positief bent blijf je thuis en je huisgenoten ook. Duidelijker kan niet. Ik snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die dat bedacht krijgen om er dan toch uit te gaan. Maar idd, dan blijf je aan de gang.
friezenfan2 schreef:Van mij mag die avondklok er komen.
Ook al vanaf 6 uur, na het avondeten kom ik niet meer buiten.
bigone schreef:Avondklok is er nog niet , wat ik veel erger vind is dat blijkbaar 25 % van de positief geteste mensen niet thuisblijven. Wanneer je het hebt over dweilen met de kraan open.
Want dat betekend dat zoals vandaag , 5000 positief dus 1250 gaan gewoon de deur uit. Ik heb daar alleen het woord ASOCIALE kl@@tzakken voor.
Smee__ schreef:bigone schreef:Avondklok is er nog niet , wat ik veel erger vind is dat blijkbaar 25 % van de positief geteste mensen niet thuisblijven. Wanneer je het hebt over dweilen met de kraan open.
Want dat betekend dat zoals vandaag , 5000 positief dus 1250 gaan gewoon de deur uit. Ik heb daar alleen het woord ASOCIALE kl@@tzakken voor.
Nou echt, dat dus. Een vriend van me doet bron- en contactonderzoek en die verhalen ook af en toe.. Mensen die rond de feestdagen ondanks klachten wachtten met testen omdat ze niet in isolatie wilden en vervolgens de halve familie besmettenWaar doen we het dan nog voor?
karuna schreef:Tjsa zolang dier te eten krijgt. Rijden zal niet onder noodzaak vallen. Anders vooraf gaan. Voor je werk.