Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 16:25

San: ik doe dat ook en het blijft bij mij ongeveer 6 weken mooi in de zomer. Maar dat komt echt alleen omdat ik nu alleen maar sandalen of slippers draag. Als ik sokken en dichte schoenen draag dan blijft het wat minder lang mooi.

sharon: wat een leuke kleurtjes!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 16:48

Frummels schreef:
San: ik doe dat ook en het blijft bij mij ongeveer 6 weken mooi in de zomer. Maar dat komt echt alleen omdat ik nu alleen maar sandalen of slippers draag. Als ik sokken en dichte schoenen draag dan blijft het wat minder lang mooi.

sharon: wat een leuke kleurtjes!

Wat lang :oo, beter. Heb ik er mooi een poos geen omkijken naar, haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 16:50

Belangrijkere vraag, hoe doen mensen het die geen/weinig kleine teennagel hebben. Met normale nagellak teken ik dan een extra nagel. Maar met gellak lijkt me dat lastiger? _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 20:47

Kun je dat met gellak niet ook gewoon doen? Eventueel met een ander kwastje (kleiner)?

Ik zie allemaal leuke kleurtjes nagellak voorbij komen :') :)).

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:06

Maar dan zet je het op je huid?
Dat zou ik dan weer niet doen.

Ik heb geen lakjes op mijn tenen. Vind niet dat ik mooie tenen heb, haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:27

Ik heb deze nu net een week op, maar m’n nagels groeien gigantisch snel met dit weer :wow: (en mijn haar ook!). Laat m nog een weekje zitten denk ik, want hij houdt heel goed.

Krijg t niet goed op de foto maar het is licht roze met goud en knalroze glitter/parelmoer. Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:46

Frummels schreef:
Ik heb deze nu net een week op, maar m’n nagels groeien gigantisch snel met dit weer :wow: (en mijn haar ook!). Laat m nog een weekje zitten denk ik, want hij houdt heel goed.

Krijg t niet goed op de foto maar het is licht roze met goud en knalroze glitter/parelmoer. [ [url=m/YP8Gn0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, mooi kleurtje <3. Mooie nagels.

Nessa schreef:
Maar dan zet je het op je huid?
Dat zou ik dan weer niet doen.

Ik heb geen lakjes op mijn tenen. Vind niet dat ik mooie tenen heb, haha

Kan dat kwaad? Ik weet t oprecht niet :o ?

Ik heb met normale nagellak ook eens m'n grote teennagel gefaked :P.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:54

Oh my… ik had de Peel off van PG gebruikt, heeft 2 weken gezeten. En zelfs met afvijlen en weken heeft het m’n nagels helemaal kapot getrokken. Huil huil!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:51

Een tijdje niet zo actief geweest in dit topic, maar nu las ik dat veel mensen hier ook PG gebruiken. Dat gebruik ik ook, maar het verwijderen ervan is echt een kriem. Nu vijl ik het met een elektrische vijl, maar voordat het er goed en wel af is ben ik gewoon een ruim uur verder. Watjes met aceton en aluminiumfolie werken al helemaal niet. Ik vroeg me af: hoe doen jullie dat? (degene die PG gebruiken dan) Die peel off variant is dus ook niet alles als ik bovenstaande zo zie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:52

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:09

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:54

Mariettjj schreef:
Een tijdje niet zo actief geweest in dit topic, maar nu las ik dat veel mensen hier ook PG gebruiken. Dat gebruik ik ook, maar het verwijderen ervan is echt een kriem. Nu vijl ik het met een elektrische vijl, maar voordat het er goed en wel af is ben ik gewoon een ruim uur verder. Watjes met aceton en aluminiumfolie werken al helemaal niet. Ik vroeg me af: hoe doen jullie dat? (degene die PG gebruiken dan) Die peel off variant is dus ook niet alles als ik bovenstaande zo zie.

Ik ben maar een zeer eenvoudige thuisgebruiker. Maar ik vijl eerst de topcoat weg (die is overigens niet van PG net als de base). Daarna gebruik ik de verwijderaar van Kruitvat met paarse dop. Stukje van een make-upschijfje gedrenkt erin met zilverfolie 10 minuten laten zitten en dan schuif ik de lak er zo af.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:54

_San87_ schreef:
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-k ... owerfunnel

Heeft iemand hier deze kleur? Is de kleur zoals op de foto? Of meer paars?

Ik kan helaas niet meer kijken. Die kleur heb ik net verkocht en zit in een doos om te versturen vandaag.
Als je het echt heeel heeeel graag wilt weten dan kan ik hem wel even open snijden.

Qua het eraf halen van PG ben ik ook ongeveer een uur bezig. Ik vind het niet zo erg. Ik neem altijd echt even een momentje voor mezelf om mijn nagels te doen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 08:04

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:11

Ik vind die kleur echt prachtig Stal Fiore. Is dat diezelfde als in de link van San?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:17

x_Jeanine_x schreef:
_San87_ schreef:

Ik duik morgen even in de bak, ik heb mauve tinten.... maar of die er tussen zit uhm geen idee....

Tof, thanks!

Sure_lee schreef:
_San87_ schreef:

Ik kan helaas niet meer kijken. Die kleur heb ik net verkocht en zit in een doos om te versturen vandaag.
Als je het echt heeel heeeel graag wilt weten dan kan ik hem wel even open snijden.

Qua het eraf halen van PG ben ik ook ongeveer een uur bezig. Ik vind het niet zo erg. Ik neem altijd echt even een momentje voor mezelf om mijn nagels te doen.

Nee, ben je mal. Ik vroeg het me af, ik vind het een mooie kleur op de foto maar als ie in het echt paarser is dan houdt t op, en er waren wat comments in die richting.

Stal_Fiore schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb deze Mauve

[ [url=m/XweimF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi, maar wel een compleet andere kleurnaam dan die in mijn link :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:33

Mariettjj schreef:

Nog geen idee, mijn huidige set zit nu een week. Ik kreeg als tip de nagels te weken in warm water met wat olie, en daarna de remover te gebruiken.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:47

Frummels schreef:
Ik vind die kleur echt prachtig Stal Fiore. Is dat diezelfde als in de link van San?

Hmmm nee sorry, zie ik nu.
Die van de link is de powdered Mauve. Die van mij is de blissed Mauve.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:48

@san; compleet andere naam niet echt… :D alleen t eerste stukje. Maar ik had inderdaad niet goed gekeken. :o Sorry.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:53

Stal_Fiore schreef:
@san; compleet andere naam niet echt… :D alleen t eerste stukje. Maar ik had inderdaad niet goed gekeken. :o Sorry.

Maakt niet uit, er bestaan nogal wat verschillende mauve tinten :)).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:55

Stal_Fiore schreef:
Frummels schreef:

Hmmm nee sorry, zie ik nu.
Die van de link is de powdered Mauve. Die van mij is de blissed Mauve.

Dat geeft niet! Ik vind m heel mooi dus ga m opschrijven.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:00

Mariettjj schreef:

Ik ben gestopt met PG. Kleurtjes gebruik ik nog wel. Maar de base en topcoat niet meer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:08

Welke vijl gebruiken jullie om de nagellak te verwijderen?

Ik heb een vijl bij m'n Pink Gellac set gehad, maar die is al behoorlijk glad :=.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:18

Een 100 grit vijl.
Niet die van PG. Dat vind ik geen fijne vijlen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:18

Nessa schreef:
Mariettjj schreef:

Ik ben gestopt met PG. Kleurtjes gebruik ik nog wel. Maar de base en topcoat niet meer.

Welke base en topcoat gebruik je nu wel?

Ik merk dat mijn nagels erg slecht gaan op de peelbase van PG. Heeft iemand een tip voor een goede vervanger?