Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:11

Hihi een draak!

Heeft iemand van jullie toevallig nog suggesties voor een bruisende luxe all in vakantie in Europa? Ik zoek dus niet een gezellig familiehotel die ik overal in overvloed tegenkom, maar met wat meer party elementen erin, alleen de fase Starbeach in Chersonissos ben ik toch wel echt gepasseerd haha.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:18

bruintje123 schreef:
Wat zou die aan stallingsgeld kosten :P :+

geen idee... ben ook bang dat die niet in mijn veewagel past -O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:23

Ladyson schreef:
Hihi een draak!

Heeft iemand van jullie toevallig nog suggesties voor een bruisende luxe all in vakantie in Europa? Ik zoek dus niet een gezellig familiehotel die ik overal in overvloed tegenkom, maar met wat meer party elementen erin, alleen de fase Starbeach in Chersonissos ben ik toch wel echt gepasseerd haha.

tsja wat is je budget?
Een aantal van de fijne waar ik ben geweest:
Ikos Oceania op Kos
Riu Palace Tenerife
En een goede in turkije Içmiler maar daar weet ik de naam niet meer van :')

verder alleen buiten europa geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:24

Als ze een ander onderkotsen is dat toch best fun? En als ze slapen en dus stil zijn zijn babies ook geweldig :+

Najah de term k*tkoters gebruik ik voornamelijk tegen mensen die me wel iets kennen. En die weten ook wel dat ik het zo serieus niet bedoel. Ik paste vroeger gewoon op 3 kinderen en toen ik er begon was de jongste net 2 maanden. Zo allergisch ben ik ook weer niet.. klinkt op scherm misschien meer zo :')

En iedereen moet het zelf weten als ze wel kinderen willen. Groot deel van mijn vriendinnen heeft kinderen of wil sowieso kinderen. Maar ze moeten niet verwachten dat ik op alle app berichten over wat ze nu weer gedaan hebben/kunnen reageer. Het boeit me gewoon echt niet. Om de zoveel tijd zeg ik wat aardigs, ieder z'n hobby tenslotte. Ze moeten zo nu en dan ook naar mijn paardenfoto's kijken. Maar ik kan echt niet begrijpen waarom je er 3 of meer zou willen nemen/krijgen..

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:51

Deze is echt heel flauw maar ik kwam hem tegen en wilde hem even met jullie delen.

Kind wil snoep maar moeder doet alsof ze het niet verstond.
Kind blijft maar zeiken en eindigt krijsend op de grond.
Moeder twijfelt maar geeft het kind toch altijd wat het wil.
Kind word later verwaand maar dat boeit niet want hij is deze middag even stil.
10 jaar later denkt het kind nog altijd dat het alles maar kan krijgen
en dat hij alles kan bereiken door het negatieve te verzwijgen.

Mjah dat is ongeveer wel een relevante samenvatting van de moderne opvoedingsmethode vond ik zo

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 16:09

idinn schreef:
Als ze een ander onderkotsen is dat toch best fun? En als ze slapen en dus stil zijn zijn babies ook geweldig :+

Als ze slapen zijn ze saai. -O- Dan kan je net zo goed een goudvis nemen, die is ook stil en daar kan je ook leuk naar kijken. Poept alleen minder en maakt geen geluid, wat ze dan weer beter maakt dan babies in dat opzicht. :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 16:11

Idd zo gaat t opvoeden tegenwoordig. Maar t kan ook anders. Ik ken een grietje die dus naast dr kind in supermarkt op de grond ging liggen en ook begon te krijssen en gillen. Kind wist niet wat dr overkwam en was gelijk stil. Nu hoeft ze maar te dreigen met dat ze t nog een keer doet, en t kind is stil. Achteraf schaamde ze zich dood, maar t werkte wel. Zij heeft dus als moeder van 2 ook een schurft hekel aan zeurende kinderen.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 16:15

Siersma schreef:
Idd zo gaat t opvoeden tegenwoordig. Maar t kan ook anders. Ik ken een grietje die dus naast dr kind in supermarkt op de grond ging liggen en ook begon te krijssen en gillen. Kind wist niet wat dr overkwam en was gelijk stil. Nu hoeft ze maar te dreigen met dat ze t nog een keer doet, en t kind is stil. Achteraf schaamde ze zich dood, maar t werkte wel. Zij heeft dus als moeder van 2 ook een schurft hekel aan zeurende kinderen.

Kijk die heeft tenminste wel inzicht in opvoeden :j ik zou ze zelf een half uur in de regen laten staan maar dat vinden mensen dan weer kindermishandeling... :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 17:47

Ik was vandaag in het Nationaal Videogame Museum in Zoetermeer. Dat was echt heel erg cool! Helaas waren we vergeten dat het kerstvakantie was, het liep er echt stampvol met kinderen... Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht :o En dan ook allemaal kinderen die niks snappen van veel van die arcade spellen die daar staan en dus maar een beetje aan gaan zitten klooien op een spel. Zo ergerlijk :+ Ze zouden er goed aan doen om een kinderafdeling te maken hahaha

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 18:23

Een draakje zou ik ook wel willen, komen die ook niet in verschillende formaten dan? Zo'n kleine die op je schouder kan komen landen zou nog iets zijn :+

Ja ik ben ook eens gaan rondsnuffelen. De pro argumenten voor kinderen vs milieubelastende impact staan daar niet echt recht :7 'je zal maar net dat ene kind krijgen wat een oplossing bedenkt voor de problematiek'? Seriously? Daar kan je toch niet op rekenen, hoe van de pot gerukt is dat nu. Dan ga je maar een kind gaan krijgen vanuit dat oogpunt en nadien teleurgesteld zijn 'sorry, je hebt niks nuttigs uitgevonden voor het milieu, we hebben er toch maar spijt van dat we jou gemaakt hebben'. :')

Of een vergelijking met honden adopteren uit het buitenland. Ja, die vliegt 1 keertje naar hier, TOTAAL niet te vergelijken met de milieubelasting dat een nieuwe mens met zich meebrengt! Alsof die niet op reis kan gaan met het vliegtuig later, meerdere keren. En diens nakomelingen opnieuw. Oh boy. Zelfs al adopteer je er zo 50, dan nog gaat die vergelijking niet op. Een paard is ook zo milieubelastend niet. Als ze zo graag mensen willen aanvallen, dat ze dan een deftig argument zoeken voor ze hun mond open doen. Ik word daar zo moe van! Net als van kinderen :=

Sommige mensen, aargghhhhhhhh {:)-:(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 19:27

c_alsemgeest schreef:
bruintje123 schreef:
Wat zou die aan stallingsgeld kosten :P :+

En waar hpud je ze op? Stro lijkt me niet erg handig gezien het brandgevaar :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:07

Oh was dat video game museum leuk? Misschien een leuk idee voor een vrije dinsdag of donderdag (als de scholen weer begonnen zijn :')
Wel een nadeel dat t alleen op werktijden open is en niet een uurtje langer ofzo.. (ja in t weekend, maar ja, die kinderen dan... :n :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:21

Oeh een draakje! Cool! Kan die de haartooi van ukkie in de fik zetten als hij een vlammenboertje laat :))

"Pas op, licht ontvlambaar" :Y)

Qua "bruisende reis": wij hebben net onze reis voor juni geboekt. Ee uitgestippelde roadtrip door Fins, Zweeds en Noors Lapland. Bijna alles ligt boven de poolcirkel. Maar ik gok dat de meeste wat anders verstaan onder bruisend :7

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:36

Mooie plekken c_alsemgeest! Ik denk dat mijn vriend daar alleen nog niet aan toe is, net even te chique haha, komt vast met de jaren.. Gave reis varekaj! Zoiets willen wij ook gaan doen, alleen niet dit jaar. Dit jaar wordt het anders bruisend haha. Ik heb nu club med kemer ontdekt, dat zou redelijk bruisend en kindvrij moeten zijn, en ook betaalbaar dus dat biedt perspectief. Ik kan er alleen niet zoveel over vinden dus dat maakt wel wat twijfel.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:12

Mars schreef:
c_alsemgeest schreef:

En waar hpud je ze op? Stro lijkt me niet erg handig gezien het brandgevaar :P

Het sprookje van de drie biggetjes leerde mij dat een stenen huisje wss best passend is, mét biggetje voor de draak denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 21:23

Ladyson, in Finland is het de gewoonte om je zo snel mogelijk helemaal in coma te zuipen tijdens het weekend. Jammer dat alcohol daar zo duur is.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 10:14

Qua vakanties: wij doen niet echt aan all-in, eerlijk gezegd denk ik dat we daardoor ook al veel 'kinderparadijzen' ontlopen.

De enige die mij af en toe mag spammen over haar kinderen is mijn zus. Das anders.
Maar verder val ik ook geen mensen lastig over mijn paarden, dus ik wens ook niet lastig gevallen te worden over hun kinderen :+ ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 10:36

Vriend: "ik begrijp heel goed waarom je geen kindje wil. Dat respecteer ik. Maar dan wil ik wel dat je samen met mij regelmatig een verre reis wil maken en dat je daar ook voor spaart. Ik wil daar geen gezeur over."

Komt in orde schat. Noooo problemo :Y) 8-)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 10:44

Hahaha, prima deal.

Hier ging het toch wat anders... ik heb manlief uitgelegd dat als er een kind kwam, dit ook veel van hem ging vragen. Dat zag hij toch niet helemaal zitten, zijn leven compleet aanpassen aan iets wat hij eigenlijk toch niet echt wilde.
Dus onze deal is simpel: wij leven zoals wij dat graag willen. Inclusief verre reizen, paarden aan huis, allebei een mooie carriere...

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:59

Hier was het zelfs nog simpeler. Zwangerschap is riskant voor mij en 50% kans dat kleine mijn ziekte heeft. Dus met beetje pech vrouw kwijt en ziek kind. Hij wilde sowieso geen kinderen meer maar geraakte er toen nog overtuigder van hihi.

Hier mag mijn beste vriendin wel spammen. Die heeft echt een droom van een kind. Huilt niet, continu lachen en je hebt er geen last van. De droom van iedere ouder. Zo vind ik ze nog wel schattig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:05

Ik stuurde gister die grafiek van hier naar vriendinnen. Eentje van de mama brigade snapte niet waarom babies zo weinig fun waren. Want ze lachen, je kan met ze kroelen blabla.... juist... en wie klaagt er 2x in de week dat ze al bijna 3 jaar niet snachts door kan slapen omdat de kleine continu ligt te janken? Ik kan met mijn vriend ook kroelen en die slaapt wel lekker door snachts :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:22

Mijn vriend begrijpt het vooral ivm medische achtergrond en mijn broer heeft een handicap. Dat ik het verder ook niet wil omdat ik mijn leven graag anders indeel vergeet ie vaak. Als ik die erfelijke belasting niet had zou hij het veel minder goed accepteren vermoed ik.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:37

Varekaj schreef:
Ladyson, in Finland is het de gewoonte om je zo snel mogelijk helemaal in coma te zuipen tijdens het weekend. Jammer dat alcohol daar zo duur is.

Hmm dat is niet echt mijn hobby :o

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:50

Ik ben ooit in het adult only gedeelte geweest van Riu Lupita op Boa Vista, Kaapverdie. Echt een fantastische relax-vakantie. Niet bruisend nee, maar wel echt een aanrader!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:35

Wij gaan meestal in t naseizoen op vakantie scheelt ook aanzienlijk ook in prijs