Mooi marrit! Leuk je eindelijk weer eens te zien. We hebben de ekster gemist! Vind vooral die donkere look erg geslaagd
Edit: op een of andere manier vind ik dit echt veel te streng overkomen avelien, terwijl je juist zo’n zacht gezicht hebt. Maar ik ben dan ook geen fan van zulke strakke kapsels.
Leuke halo/cutcrease techniek Yenni!
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 26-12-17 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Niniane
Geplaatst: 26-12-17 23:10
Ook ik heb me gewaagd aan een kerstlook. Met het Nubian 2 palette gemaakt. De groene kleur uit dit palette is zó gaaf.
De 19e ga ik naar Engeland, Cambridge om precies te zijn. Heeft iemand misschien een tip wat betreft warenhuizen e.d. voor mooie merken?
Ik moet morgen weer werken en ga dan met mijn Electric palette van UD aan de slag. Even lekker fel weer!
Djilna
Geplaatst: 26-12-17 23:29
@Marrit, dat vraagt natuurlijk ook om een foto Enne:
Marrit13 schreef:
En als het geen feestdagen zijn, gebruik ik glitters en metallic; ik hou van bling
met de Feestdagen dus geen bling, alleen erbuiten?
@Friemel de Glamglow Glowstarter. Zowel de Nude als de Sun Glow. De laatste was met 50% korting, de Nude met 30%. 3x weer uit mandje verwijderd, uiteindelijk wat anders eruit gegooid en deze toch beide genomen. Ben er toch wel erg benieuwd naar de ingrediënten klinken goed. Balen dat je niet goed op de producten reageert! Wat heb je gebruikt? Of gewoon alles werkt niet
@Merel mooi dat groen!
@Elke, hoe is je rug? En werk je zaterdag?
Marrit13
Geplaatst: 26-12-17 23:37
Oooh de “ook” is weggevallen Djilan You know me, bling kan altijd Krijg deze week nog laatste (..) CP bestelling binnen en dan zal ik ook eens foto’s maken Heb nog VVV giftcard van werk gehad dus hopelijk kan ik binnenkort ook even langs Elke voor foundation advies ed. En dan is het voorlopig even klaar met de aankopen hoor.
Die groen Wat een prachtige kleur is dat, vaak valt groen beetje tegen eenmaal op ooglid maar deze knalt er nog steeds uit, nice
Ik dacht ook al, kon me er niks bij voorstellen! Ah lekker! Na MAC en FeelUnique heb ik bewust de site van Colourpop vermeden de afgelopen dagen. Zag dat er ook fiks sale is, maar nee nee nee
Djilna
Geplaatst: 26-12-17 23:54
Oké, ook mijn 2 kerstlooks dan Eerste is Kerstavond met oa CP Nillionaire op de ogen en MAC Retromatte lipcolour in Early to Red plus VG Rihanna (rode Frost) op de lippen.
2e was gisteravond met vooral veel glitter en highlighter (maar dat laatste kreeg ik niet op de foto ) MAC Stylishly Merry oogschaduw over CP Elixir als wat rodere basis. Wangen oa MAC Melba, Sweets for my Sweet en Becca Champagne Pop.. Lippen MAC Holiday Crush
Ik heb helemaal niks extra’s gedaan. Drie dagen geen make-up op gehad
Wel leuk om alles te zien!
Ik zal vandaag nog even nieuwe poeder en nieuwe foundation bestellen. Beide zijn op. Dus ben me aan behelpen met anderen die ik nog heb, maar toch niet zo fijn zijn.
Heerlijk toch Lino! Ik gisteren ook niet. Lekker bankgehangen, paardgereden en daarna nog een Kerstfilm gekeken. Heerlijk! Vandaag gewoon weer aan het werk ook.
Marrit13
Geplaatst: 27-12-17 11:30
Mooi Djilan! Die ooglook van je 2de foto, mooi (het glimt he? )
Ben vandaag nog lekker vrij, beetje huis opruimen op het programma.
Djilna
Geplaatst: 27-12-17 11:59
Hij komt op de foto niet eens zo goed over als in het echt Maar dank! Ik hou ook van glim
Ik heb hoop moeite gedaan om aan die oogschaduw te komen Was zo blij dat ze hem bij MAC Arnhem een week voor me wilden vasthouden toen ik op Curaçao zat en hij online, op Schiphol en in Willemstad al uitverkocht was!
Ik heb net gewoon toch nog maar 3 Metallic liquids besteld van MAC Ik vind ze zó gaaf! (blingbling ) En zag op de US site dat de kleuren die ik wilde allemaal limiteds zijn. En nu nog met korting.. Heb vanmorgen snel nog Esso extra's ingewisseld voor waardebon dus had extra korting
Ikwashier
Geplaatst: 27-12-17 12:40
Wauw Djilna wat zit je lipstick rete strak op die eerste foto, netjes!
Super mooi die kerstlooks weer. Ik heb gouden eyeliner gekregen en gisteren voor het eerst gebruikt. Eerst zonder zwart maar dat was geen gezicht ennn na het opdoen kwam ik erachter dat oogschaduw eerst een betere optie was geweest. Ook nieuwe (niet oranje) bronzer getest.
Weten jullie nog een lipstick in deze kleur? Dit is m’n eigen doorbloede lipkleur na het afhalen van foundation maar ze worden altijd binnen no time heel licht helaas.
Sorry dat ik nog niet had gereageerd heb we een fullface, maar die is alles behalve charmant en in een ziekenhuisbed (lang verhaal, 2 dagen SEH gelegen, ergens een ontsteking in de buik.. straks weer terug naar ziekenhuis). Op die foto is ook eea uitgelopen ivm huilen (pijn en schrik )
Zal als ik wat meer op de been ben de look namaken
Is er toevallig iemand bekend London Loves beauty? Ze hebben eigenlijk vrijwel alle merken ook tarte. Dus dat zou leuk zijn zonder douane kosten.
donnar
Geplaatst: 27-12-17 14:11
Mooie kerstlooks!
Iemand die wel eens besteld bij Colourpop en weet wat er nu aan de hand is?
Bij de track and trace staat dat hij de 21e geleverd is in Nederland en de balk waar de voortgang te zien was is nu vol en groen. Alleen heb ik dus nog steeds niks ontvangen. Weten jullie hoe dit kan komen en of dit normaal is?
Djilna
Geplaatst: 27-12-17 14:25
Misschien afgegeven op postkantoor? Wat staat er bij de T&T van PostNL?
@Kaylee, nee nooit van gehoord. Maar groot assortiment dus?
Sterkte met je rug Elke! Hopelijk is het na vanmiddag een stuk beter! En ik denk dat ik dan zaterdag inderdaad langskom! Kan ik per 1jan een no buy inzetten
Nice Marrit! Je blijft in de kerstsfeer met die rode lipstick en groene vest Staat goed!
Hebben jullie dat ook dat je bv nooit oogschaduw gebruikt en je toch per se een specifiek palet wilt? Ik wil het venus palet van Lime Crime nu bestellen maar ik ga het amper gebruiken Maar het is zo mooi...