Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marrit13 schreef:met de Feestdagen dus geen bling, alleen erbuiten?En als het geen feestdagen zijn, gebruik ik glitters en metallic; ik hou van bling

You know me, bling kan altijd
Krijg deze week nog laatste (..) CP bestelling binnen en dan zal ik ook eens foto’s maken
Heb nog VVV giftcard van werk gehad dus hopelijk kan ik binnenkort ook even langs Elke voor foundation advies ed. En dan is het voorlopig even klaar met de aankopen hoor.
Wat een prachtige kleur is dat, vaak valt groen beetje tegen eenmaal op ooglid maar deze knalt er nog steeds uit, nice
Ik dacht ook al, kon me er niks bij voorstellen!

)

Maar dank! Ik hou ook van glim 
Was zo blij dat ze hem bij MAC Arnhem een week voor me wilden vasthouden toen ik op Curaçao zat en hij online, op Schiphol en in Willemstad al uitverkocht was!
Ik vind ze zó gaaf! (blingbling
) En zag op de US site dat de kleuren die ik wilde allemaal limiteds zijn. En nu nog met korting.. Heb vanmorgen snel nog Esso extra's ingewisseld voor waardebon dus had extra korting
ennn na het opdoen kwam ik erachter dat oogschaduw eerst een betere optie was geweest. Ook nieuwe (niet oranje) bronzer getest. 
heb we een fullface, maar die is alles behalve charmant en in een ziekenhuisbed (lang verhaal, 2 dagen SEH gelegen, ergens een ontsteking in de buik.. straks weer terug naar ziekenhuis). Op die foto is ook eea uitgelopen ivm huilen (pijn en schrik
)

Staat goed!