Jammer Suus! Ook niet met een andere liquid gemengd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Het is n le dus twijfel of ik m ff moet houden ivm waarde.. Maar minimaal m'n aankoopprijs (28)
_Friemel schreef:Suus___ schreef:Het is n le dus twijfel of ik m ff moet houden ivm waarde.. Maar minimaal m'n aankoopprijs (28)
Ze zijn nog steeds ruim verkrijgbaar, ze zijn dus niet zo LE als die collectie met witte dop. Ik verwacht dan ook niet dat de waarde van deze enorm stijgt aangezien er dit keer voldoende is voor iedereen zeg maar
MissBambi schreef:Shiz, wanneer wil jij de bestelling bij Colourpop plaatsen? Word helemaal gekwil veel te veel bestellen.. Dan heb ik nog wat nadenktijd
Shizzel schreef:Durf te wedden dat die van JS ook nog in de vaste lijn gaat komen ook. En zeker als ie nog op voorraad is en het €25 is wat je kwijt bent zou ik hem zelf gewoon nieuw bestellen..
Eight, Alyssa is zo'n fijn kleurtje.Waar heb je 'm vandaan gehaald? Op marktplaats staan tegenwoordig veel nepperds namelijk...
Mrijn, mijn primer van Catrice werkt prima bij mij, maar iedere huid is uiteraard anders. Laat je de primer altijd even intrekken voor je met foundation begint?MissBambi schreef:Shiz, wanneer wil jij de bestelling bij Colourpop plaatsen? Word helemaal gekwil veel te veel bestellen.. Dan heb ik nog wat nadenktijd
De groepsorder gaat 100% plaatsvinden, dus misschien is het slim om 'm op 22 augustus te zetten qua datum dat de bedragen binnen moeten zijn en dat ik 'm 23 augustus plaats. Iedereen kan gewoon meebestellen, of het nou 1 product is of 10. Dan heeft het pakketje nog ruim de tijd voor deze hier aankomt voor de meeting.