[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 23:47

Zeg please dat iemand dat filmpje nog heeft :')

Jammer Suus! Ook niet met een andere liquid gemengd?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 15:03

Jammer Suus! Gelukkig wel een merk dat je makkelijk kan verkopen :)!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 19:10

Hello :wave: Paar keer een vraag gesteld hier, maar inmiddels lees ik structureel mee en tsja.. Dan kan ik ook wel gaan meekletsen, als dat ok is?

Ik ben Marrit, beetje 30+ en woon in midden Gelderland. Altijd al interesse gehad in make-up, nagellak etc. (En schoenen.. En kleren.. Maar dat terzijde O:) ) en sinds dit topic wakkert de verzamelwoede alleen maar aan :+ Heb veelal budgetmerken (Catrice, Sleek, Hema, Etos en Essence) maar de eerste 2 Mac lipsticks zijn een feit, en bedankt... >;)

Goed ik ben al tijdje bezig om mijn kunsten vast te leggen op de foto, is wel zo leuk bij een openingspost vind ik, maar het lukt voor geen meter met de mobiel _O- Dus mss binnenkort maar even met de spiegelreflex.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:14

Zo, vandaag even losgegaan bij Kiko in Den Haag. :P Was er nog nooit geweest! Twee lipsticks, een lipviltstift ding, twee eyeliners, een mascara en een nagellakje. Leuke winkel :j

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:14

blubblabhoi schreef:
Wauw het duurde even om bij te lezen, maar ik ben bij :')

Mijn liefdes meegenomen uit Frankrijk <3 <3

[img]m/6R5tEi.jpg
Kreeg er ook nog een Sephora tas en 3 losse oogschaduws van Sephora gratis bij :)

Niceee <3

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:52

Wat wil je voor watermelon soda hebben suus?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:55

Het is n le dus twijfel of ik m ff moet houden ivm waarde.. Maar minimaal m'n aankoopprijs (28)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 22:29

Weer gave looks voorbij zien komen!
Beetje druk gehad dus probeer beetje bij te blijven maarr ik lees in ieder geval mee haha

Ik baal wel.. Had een foto van mn "look" van t weekend maar heb de originele foto verwijderd en alleen de bewerkte foto nog :+ en daar is t allemaal beetje vervormd qua kleur haha

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 22:45

Tot nu toe heb ik alleen maar vervormde foto's, dus troost je :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:22

Shiz, wanneer wil jij de bestelling bij Colourpop plaatsen? Word helemaal gek :') wil veel te veel bestellen.. Dan heb ik nog wat nadenktijd O:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 00:40

Suus___ schreef:
Het is n le dus twijfel of ik m ff moet houden ivm waarde.. Maar minimaal m'n aankoopprijs (28)

Ze zijn nog steeds ruim verkrijgbaar, ze zijn dus niet zo LE als die collectie met witte dop. Ik verwacht dan ook niet dat de waarde van deze enorm stijgt aangezien er dit keer voldoende is voor iedereen zeg maar :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 06:15

_Friemel schreef:
Suus___ schreef:

Ze zijn nog steeds ruim verkrijgbaar, ze zijn dus niet zo LE als die collectie met witte dop. Ik verwacht dan ook niet dat de waarde van deze enorm stijgt aangezien er dit keer voldoende is voor iedereen zeg maar :)

Op mp staan er momenteel ook 3 en heb het idee dat het niet heel erg storm loopt ;) Jammer zeg dat het niet staat! In wat voor opzicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 08:13

Ik heb hem ook, maar nog niet op gehad.
Denk dat hij bij mij wel ok staat, tenminste, dat hoop ik.

En eerlijk, aangezien hij nog gewoon op voorraad is, zou ik liever een nieuwe kopen dan eentje overnemen die gebruikt is.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 08:17

Ik zou nooit meer betalen voor make up en zeker gebruikte. De laatste keer dat een product echt voor veel meer weg ging was jade chabel of nouvelle vague van dior ik weet het niet meer

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 08:23

Ik zou ook niet snel meer betalen dan de aankoopswaarde, en ik zou een nieuwe kopen als ze nog op voorraad zijn inderdaad :)

Vandaag gaat Colourpop Alyssa op de bus, ben zo benieuwd wanneer hij binnenkomt :D ik wilde hem perse hebben vanwege de naam. Alyssa is de naam van mijn pony die we alweer 14 jaar hebben. Ik zag hem te koop staan en ging googlen, en het is nog echt een kleurtje voor mij ook :j superleuk

Afbeelding

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:00

Ik heb een make-up probleem en ik ben er nog niet uit hoe het komt... Als ik de primer gebruik van de Hema, vlekt mijn foundation of compacte poeder heel lelijk. Ik zie het vooral op mijn kaak en op mijn neus. Het is net of de primer samenklontert met hetgeen ik erop smeer... De primer van de hema staat redelijk goed aangeschreven, volgens mij en hij voelt in eerste instantie ook wel fijn op mijn huid...

Ik ga straks even naar de MAC-store om iets anders te zoeken voor mijn huid. Zijn er absolute aanraders? Ik zou het liefst een primer en foundation in een kopen die een medium dekking geeft en goed werkt tegen grove poriën en een glimhoofd :-)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:03

Bij mij werkt primer bijvoorbeeld helemaal niet, daar gaat mijn foundation van vlekken en ziet er snel patchy uit. Ik gebruik dus geen primer maar gewoon een medium dekkende foundation. Die poeder ik dan af met poeder en dan blijft het bij mij netjes de hele dag zitten, maar wellicht heb ik makkelijk praten en is mijn huid gewoon erg makkelijk! Ik breng trouwens foundation aan met een beautyblender en poeder af met een fluffy kwast :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:06

Bij mij gaan alle ondergronden een soort van korrelen, heb laatst ook een primer gekocht en daarmee is het wel minder. Echter helpt enkel foundation/cc cream het beste voor mij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:13

Durf te wedden dat die van JS ook nog in de vaste lijn gaat komen ook. En zeker als ie nog op voorraad is en het €25 is wat je kwijt bent zou ik hem zelf gewoon nieuw bestellen..

Eight, Alyssa is zo'n fijn kleurtje. <3 Waar heb je 'm vandaan gehaald? Op marktplaats staan tegenwoordig veel nepperds namelijk...

Mrijn, mijn primer van Catrice werkt prima bij mij, maar iedere huid is uiteraard anders. Laat je de primer altijd even intrekken voor je met foundation begint?

MissBambi schreef:
Shiz, wanneer wil jij de bestelling bij Colourpop plaatsen? Word helemaal gek :') wil veel te veel bestellen.. Dan heb ik nog wat nadenktijd O:)

De groepsorder gaat 100% plaatsvinden, dus misschien is het slim om 'm op 22 augustus te zetten qua datum dat de bedragen binnen moeten zijn en dat ik 'm 23 augustus plaats. Iedereen kan gewoon meebestellen, of het nou 1 product is of 10. Dan heeft het pakketje nog ruim de tijd voor deze hier aankomt voor de meeting.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:15

Misschien toch maar investeren in een goede alles in één foundation dan... Thanks!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:35

Iemand een goeie tip mbt een lipscrub? Ja, je kan het zelf maken maar vind ik zo'n gedoe :+ Nu ik meer lippenstift gebruik kunnen mijn lippen wat extra aandacht wel gebruiken.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:52

Ik heb een lipscrub van ELF, ideaal ding :j

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:58

Ik heb een lipscrub van kiko

En soms als ik lui ben pak ik alleen een suikerklontje en doop die in (olijf)olie en scrub daarmee me lippen. Net zo makkelijk :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 12:36

Voor een libscrub heb ik helaas geen tips, dankjewel Shiz! Dan ga ik nog even nadenken welke ik écht echt wil.

Vandaag weer een fullface:

Concealer, cc cream, blush, poeder
Naked 2 op de ogen met eyeliner en weer een wing geprobeerd (flawless krijg ik hem nog niet maar van een meter afstand valt het iig niet op :')) en wenkbrouwen bijgetekend

Op de lippen velvet teddy met whirl

Afbeelding

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 13:03

Shizzel schreef:
Durf te wedden dat die van JS ook nog in de vaste lijn gaat komen ook. En zeker als ie nog op voorraad is en het €25 is wat je kwijt bent zou ik hem zelf gewoon nieuw bestellen..

Eight, Alyssa is zo'n fijn kleurtje. <3 Waar heb je 'm vandaan gehaald? Op marktplaats staan tegenwoordig veel nepperds namelijk...

Mrijn, mijn primer van Catrice werkt prima bij mij, maar iedere huid is uiteraard anders. Laat je de primer altijd even intrekken voor je met foundation begint?

MissBambi schreef:

De groepsorder gaat 100% plaatsvinden, dus misschien is het slim om 'm op 22 augustus te zetten qua datum dat de bedragen binnen moeten zijn en dat ik 'm 23 augustus plaats. Iedereen kan gewoon meebestellen, of het nou 1 product is of 10. Dan heeft het pakketje nog ruim de tijd voor deze hier aankomt voor de meeting.

Ik heb hem via een facebook groep! Eerlijk gezegd geen idee gehad dat hij fake zou kunnen zijn, wilde hem graag hebben vanwege de naam :)) hoe kan je zien of een colourpop echt of nep is?