Ook dit jaar ga ik weer proberen geen frisdrank meer te drinken! Ik houd het nu al 1,5 jaar vol dus moet vast lukken

Mijn lijstje voor vandaag komt later want geen idee wat moeders op het menu heeft staan voor vanavond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kingeping schreef:Vraagje...
Ik volg het boek 50 days of green happiness nu voor de 2e keer.
Ik word vreselijk misselijk van havermout papjes en blijf vervolgens de hele dag misselijk.
Ik kouw het ook weg als een boer met kiespijn..
De bedoeling is om vegan te leven in dit boek, sowieso ben ik al jaren vegatarier en daarbij ben ik lactose intolerant..
Nu hoef ik niet van me zelf vegan te zijn, maar tja als je lactose intolerant bent let ik er wel op dat ik niet te veel melk producten binnen krijg... Met uitzonderingen daar gelaten![]()
Wat ik wel wil is heel graag afvallen, ongeveer 10 kg...
Nu zoek ik een alternatief voor de ochtend, waar ik niet misselijk van word, Kcal arm is en dus liever geen melk bevat.
Hebben jullie ideen?
Kingeping schreef:Vraagje...
Ik word vreselijk misselijk van havermout papjes en blijf vervolgens de hele dag misselijk.
De bedoeling is om vegan te leven in dit boek, sowieso ben ik al jaren vegatarier en daarbij ben ik lactose intolerant..
Nu hoef ik niet van me zelf vegan te zijn, maar tja als je lactose intolerant bent let ik er wel op dat ik niet te veel melk producten binnen krijg... Met uitzonderingen daar gelaten![]()
Nu zoek ik een alternatief voor de ochtend, waar ik niet misselijk van word, Kcal arm is en dus liever geen melk bevat.
Hebben jullie ideen?
Area51 schreef:Kingeping schreef:Vraagje...
Hebben jullie ideen?
Waarmee maak je je havermoutpap? Misschien experimenteren met plantaardige melk, amandelmelk, water? Of banaan havermout pannenkoekjes? Of even googelen![]()
)
Emmaa_ schreef:Vanmorgen op de weegschaal 2 kilo erafNu even volhouden want ben er nog lang niet
![]()
O: Overnight Oats met Nesquick (220)
L: Burrito met witte bonen, mais, spinazie, ei en wat kruiden (rond de 400, even kijken wat ik er precies in gooi)
T: Denk een eiwitreep
A: nog geen idee