Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:53

Yonker, maar heb je dan nu niet nog verzendkosten? Of heb je meteen nog iets besteld? :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:24

Met code livechat nog gratis verzenden. Heb vanmorgen besteld, en toen deed de code het nog.

Heb de lipglass niet erbij gedaan, heb niet zoveel geld op moment, dus had eigenlijk de lipstick zelf al niet moeten doen.
En daarnaast ben ik ook niet zo van de gloss en ook niet van de glitters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:26

Ik heb nu een Revlon lacquer balm op en die doet me heel erg denken aan de Miley lipstick samen met de lipglass.

*gaat proberen foto te maken*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:27

Nope geen verzendkosten maar had de lipstick en de lipglass :)
Zijn echt mooi <3 nog niet opgedaan maar zal vanavond eens kijken of ik dan ook foto'tje kan maken :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:31

Oh Yonker, ik dacht dat je net de lipglass nog nabesteld had :P

Linoleum, dan zal die code nu ook nog werken. Maar ik wacht toch even tot hij bij Douglas is, daar heb ik nog een cadeaubon van :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:31

Oke ik ga zodadelijk ook bestellen, ik wil bij de Miley club.

Net geprobeerd een foto te maken van mijn ogen en lippen, maar ik schrok me kapot. Ik hoop niet dat je in het echt zo goed mijn snor en wenkbrauwhaartjes kan zien hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:35

Pfff... wat een ramp om een foto te nemen...
Revlon is een stuk sheerder dan de Miley en nu ik zo nog eens kijk, lijkt hij er totaal niet op _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-15 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:39

Nee twijfelde of ik hem zou bestellen maar ben toch blij dat ik hem er wel bij heb gedaan :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:10

Die miley lipstick is mooooi <3 Alleen mag ik van mezelf een tijdje geen makeup meer kopen.. -O-

Loose schreef:
xNavatu schreef:
Gawd die site ziet er echt niet uit :)) Daar zou ik uit principe al niets kopen _O-

Loose was jij het die het laatst over Paula's Choice had of wie was dat?
Heeft diegene er nog iets besteld? Ik zit er op dit moment ook naar te kijken.. mn huid is echt aan het haten op t moment dus ik wil weer wat anders gaan proberen sinds mn huidige niet meer goed werken..

Ja dat was ik. :)
Heb niks meer besteld want ben een beetje geldloos, en ik heb ook eigenlijk alleen die BHA exfoliant nodig. Maar heb wel vaker Paula's Choice producten gehad, die exfoliant dus waar ik heel tevreden over ben, een serum wat wel fijn was maar de textuur werd een beetje raar bij mij naar verloop van tijd en ik heb nu een BHA lotion die bijna op is. Vind de gel het fijnst. Ik merk wel dat als ik een tijdje geen exfolianten gebruik ik af en toe weer een puistje heb, dus bij mij helpt het wel.
Heb je La Roche Possay Effaclar Duo wel eens gebruikt? Die werkt bij mij ook goed. Ik heb een normale huid met af en toe een puistje, maar met deze had ik geen puistjes. Hij is eigenlijk bedoeld voor acne trouwens, zitten ook ontstekingsremmende ingrediënten in.
Maar bij PC kan je ook proefjes bestellen dus misschien kan je dat wel doen eerst. :) Vind de verzendkosten daar altijd zo hoog, 4.95 en vanaf €75 is het maar 2.95, nounou wat gul. :')

Ik heb trouwens even geen internet thuis dus reageer even niet zoveel maar lees wel mee. :)

Ja had die proefjes ziet staan maar dan denk ik weer van pff gelijk weer 5 euro verzendkosten dan :') Beetje jammer..

La roche possay heb ik inderdaad ook een hele tijd gebruikt, wat wel een beetje remt maar niet zo veel als ik nodig heb. Mijn skin is heel erg acne prone -O- Dus ik zoek nogsteeds naar het best werkende product :))

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:14

Wat gebruik je nu Nadine?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:18

Ik vind La Roche Posay echt fantastisch. Gebruik nu de Effaclar reiniger en de Effaclar MAT creme en die combi is echt heel erg fijn voor mijn huid :j Blijf wel een beetje vettig, maar ik denk niet dat dat ooit weg gaat :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:20

Op dit moment ben ik restjes aan het opmaken :+
Maak nu eerst gezicht warm, dan met kokosolie alles inwrijven zodat mn makeup los komt, dan dat er weer af spoelen, dan micelair water van garnier om de restanten er nog af te halen, daarna dermalogica night treatment op kin en wangen (waar mn onzuiverheden zitten) en dan nog een estee lauder nachtcreme op de rest voor hydratatie. En dan om de dag een scrubmaskertje iets van Freeman (die zwarte met kohl).
En smorgens ben ik nu net begonnen met coalface van lush en dan een simpele aloe vera gel / dagcreme iets om alles een beetje rustig te houden.

Effaclar reiniger deed voor mij niet zo heel veel, en die MAT creme vind ik echt afschuwelijk :))

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:37

Ik heb echt de ergste breakout die ik ooit heb gehad, heel mn kaaklijn zit onder. Met name bij mijn rechterwang lijkt het wel alsof heel mijn wang onstoken is, nog nooit meegemaakt...Iemand tips voor wanhopige ik? :(

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:40

Klasgenootje vertelde dat ze als ze erge breakouts heeft een mengsel van knoflook, honing en norrit maakt. Dat werkt volgens haar heeeeel goed. Maar ze moet het daarna wel goed hydrateren en brengt het vooral plaatselijk op. Ik kan er niet over mee praten dus kan je verder geen tips geven. Behalve goed schoonhouden en hydrateren.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:53

Ik heb op jullie aanraden de lichtste kleur van die afgeprijsde loreall foundation gekocht, nou veelte donker hahaha.. wellicht van de zomer

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:54

Aspirine maskertje ff uurtje laten zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:55

Wat is een aspirine maskertje? O:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:56

Ik heb mijn Miley lipstick ook binnen, zal zo een foto maken :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:59

Suus De 170 was voor mij ook een fractie te donker al kan het net, laat staan de 190 :') Ach, vd zomer inderdaad. 150 was er bij ons niet, 120 ook niet en 110 was echt te licht.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:00

Aspirine van bayer (die groen met witte doosjes!! geen andere gebruiken, want die hebben een coating).
Daarvan ff 2 of 3 pilletjes in een bakje doen, op elk pilletje een druppeltje water, dan wordt het zacht en kun je het verpulderen met (de achterkant van) een theelepeltje. Wat honing erbij om het vloeibaar te maken en op je gezicht smeren. Ik gebruik het héél af en toe, hou er wel rekening mee dat je gezicht iets kan gaan schilferen, het is immers salicylzuur, een aha. En in sterke dosering als je het op die manier gebruikt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:02

Deze is het trouwens, gewoon verkrijgbaar bij kruidvat, etos, da, etc. Volgens mij zelfs supermarkt.

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 2042473265

Je hebt geloof ik 2 verschillende sterktes in mg. Hoe langer je het laat zitten, hoe sterker en hoe beter het werkt dus, maar des te meer schilfering kun je verwachten. Ik heb het 1x een uur laten zitten toen ik ook echt onder zat en dat werkt echt goed. Normaal laat ik het miss 10 minuutjes zitten, dan ben ik alweer ongeduldig :'). Gebruik het alleen niet te vaak, want te vaak exfolieren werkt averechts!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:12

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:16

Djilna schreef:
Suus De 170 was voor mij ook een fractie te donker al kan het net, laat staan de 190 :') Ach, vd zomer inderdaad. 150 was er bij ons niet, 120 ook niet en 110 was echt te licht.

ik heb de 110 warm ivory :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:51

Kun je nagaan dat 150 voor mij waarschijnlijk de juiste is. Wat een verschil is er toch. Snap die merken wel die 20 tinten hebben :))

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:57

Vandaag nog voor het schap van loreal gestaan om te twijfelen over true match. De lichtste kleur (c1 ofzo) leek mij heel goed, alleen die was op... Lijkt wel alsof ik een foundation obsessie krijg haha