Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:xNavatu schreef:Gawd die site ziet er echt niet uitDaar zou ik uit principe al niets kopen
Loose was jij het die het laatst over Paula's Choice had of wie was dat?
Heeft diegene er nog iets besteld? Ik zit er op dit moment ook naar te kijken.. mn huid is echt aan het haten op t moment dus ik wil weer wat anders gaan proberen sinds mn huidige niet meer goed werken..
Ja dat was ik.
Heb niks meer besteld want ben een beetje geldloos, en ik heb ook eigenlijk alleen die BHA exfoliant nodig. Maar heb wel vaker Paula's Choice producten gehad, die exfoliant dus waar ik heel tevreden over ben, een serum wat wel fijn was maar de textuur werd een beetje raar bij mij naar verloop van tijd en ik heb nu een BHA lotion die bijna op is. Vind de gel het fijnst. Ik merk wel dat als ik een tijdje geen exfolianten gebruik ik af en toe weer een puistje heb, dus bij mij helpt het wel.
Heb je La Roche Possay Effaclar Duo wel eens gebruikt? Die werkt bij mij ook goed. Ik heb een normale huid met af en toe een puistje, maar met deze had ik geen puistjes. Hij is eigenlijk bedoeld voor acne trouwens, zitten ook ontstekingsremmende ingrediënten in.
Maar bij PC kan je ook proefjes bestellen dus misschien kan je dat wel doen eerst.Vind de verzendkosten daar altijd zo hoog, 4.95 en vanaf €75 is het maar 2.95, nounou wat gul.
Ik heb trouwens even geen internet thuis dus reageer even niet zoveel maar lees wel mee.