Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:19

Zo net dag 3 van level 1 gedaan :) had vanochtend al minder spierpijn als na dag 1 :) merk dat het nu al makkelijker gaat alle oefeningen :)

Dacht net eens kijken of ik 6weeks6pack erachteraan kan doen, maar toen ik alle oefeningen zag dacht ik dat is misschien niet zo verstandig hihi :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:19

Aranel schreef:
Anoniem schreef:

http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1646.jpg
http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1683.jpg

Dag 1 en dag 11 (1 dag gesmokkeld tussendoor). Muscles! (Jammer wel dat ik zo recht ben..)

Ik kan je foto's niet zien.. Ben wel benieuwd :)

Ik heb vandaag een vrije dag volgens het schema :D Maar ik ga vandaag en morgen wel ff bezig, dan doe ik die vrije dag op vrijdag, komt me beter uit :Y)

Hmm, da's vreemd. Zo wel?

http://s1155.beta.photobucket.com/user/ ... 6.jpg.html
http://s1155.beta.photobucket.com/user/ ... 3.jpg.html

Marit

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:00

Zo, net dag 10 gedaan. Jeetje wat ging het slecht. Nog slechter dan dag 1. Ik kon sommige dingen gewoon niet volhouden pfff.. Nu ben ik helemaal bang voor level 2 én stront chagrijnig :+

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:04

Wat doen jullie dan als jullie een drukke dag hebben? Morgen bijvoorbeeld ziet mijn dag er zo uit: 7u30 op, 8u30 werken tot 17u, dan naar paarden tot 19u, om 19u30 heb ik bezoek waar ik voor moet koken en die zijn niet weg voor 23u, dan nog aan de slag gaan? Ik weet niet of ik ZO flink ben wel :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:05

Is een (half) uurtje eerder op staan geen optie?

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:10

't zal moeten he... Man dan ben ik écht flink ze, ik ben echt een slechte opstaander tegenwoordig, moet om 8u weg en vanochtend was het ook 7u45 weer, en dat is echt braaf, paar weken geleden raakte ik er pas om 8u uit :o

Mag ik dan een taartje eten als beloning? :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:57

Ik heb net even stiekem gemeten.. En alles is meer geworden -O- Dat kan toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:00

Marit schreef:
Ik heb net even stiekem gemeten.. En alles is meer geworden -O- Dat kan toch niet?

Na hoeveel dagen? Scheelt het veel? Ik heb ook overal een centimeter meer na level 1... Maar ik twijfel of ik op precies dezelfde plaatsen heb gemeten.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:07

Na 10 dagen.. het scheelt niet heel veel, een centimeter of 2 ofzo..

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:16

Goede middag!

Voor degene die twijfelen met meten; Wanneer je een meet lint tegen de muur bevestigd (plakbandje) kun je precies aflezen op welke hoogte je de vorige keer hebt gemeten! Moet je alleen 2 meet linten hebben.

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:17

Mag ik jullie om advies vragen?
Ik heb net een account aangemaakt op voedingsmeter.nl! Heb de eetmeter ingevuld voor vandaag. Kwam op te veel vetten en onverzadigde vetten uit. Hoe zou ik dit kunnen veranderen?

Mijn eetlijst vandaag:

O; 2 vk crackers. 1 met smeerkaas light en komkommer. 1 met appelstroop en milner light kaas 1 glas melk hv
L; 2 vk boterhammen. 1 met pindakaas, een met smeerkaas. 1 kop thee
T; Appel
A: 1 wrap. met rundergehakt, (veeeel)mexicaanse groente een beetje salsa saus, 1 eetl zure room en een halve geprakte avocado.
T; mandarijn

Ik vind het eigenlijk wel mee vallen met de vetten :+ Oke wraps zijn niet het meest gezonde maaltje. Maar goed moet kunnen vind ik..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:21

Ik denk dat smeerkaas en pindakaas het meeste vet bevat. Als ik het zo bekijk vind ik het pook nog wel meevallen.

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:32

Gisteren m'n eerste les gedaan en vanochtend op tijd opgestaan om voor m'n stage nog les 2 te kunnen doen. Fietsen naar m'n stage was daarna een stuk zwaarder (ook zadel gisteren hoger gezet ivm knieblessure dus andere belasting voor m'n lichaam).

Wat een heerlijke les, eindelijk eens iets wat ik thuis kan doen en waarna ik ook direct het idee heb dat ik echt wat gedaan heb! Ik ga wel voor het aangepaste trainingsschema uit de OP.. ben toch voor wat afwisseling.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:37

Ilske: avocado bevat ook heel veel vetten (wel goede). Probeer eens anders beleg, zoals vleeswaren, sandwichspread. Of beleg het met groentes (komkommer, tomaat, sla!).
Je kan in de eetmeter ook zien hoeveel vetten alles bevat bij het overzicht.

Het is weer heeerlijk weer buiten! Ik ga zo een rondje lopen en dan nog de killer buns & thighs doen. Wish me luck :=

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:41

Hmm je hebt gelijk arans, en ik maar denken dat ik zo goed bezig was met mijn light (smeer)kaas. Heb nog geen lunch gehad, dus heb de pindakaas en smeerkaas vervangen op de eetmeter voor stroop en avocado. Dan ziet het er al wat beter uit!

Vind het zoiezo lastig om genoeg calorieen binnnen te krijgen.. Weet ook niet zo goed hoeveel calorien er in een maaltijd horen te zitten..

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:52

Zo, ik heb mijn 2de workout van level 1 van Shred net gehad. Ging goed ondanks de spierpijn :D Ik ben nu ook erg op mijn eten aan het letten, dus hoop echt resultaat te boeken.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:27

Ik heb dag 15 van de shred er op zitten, ben op de helft *\o/* Ik krijg alleen niet zo veel spierpijn meer -O- dus ik doe nu 's avonds extra bicep curls en double crunches, in de hoop weer die kick van spierpijn te hebben *D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:31

@Ilske: ik denk dat je moet minderen in de (pinda)kaas. Misschien kan je ipv gewone smeerkaas voortaan roomkaas pakken. Daar zitten veel minder vetten in. Daarnaast bevatten room en avocado ook erg veel vetten. Ik denk dat je gewoon net de verkeerde voedingsmiddelen hebt gecombineerd.

Voor hoeveel calorieën je nodig hebt op een dag moet je je BMR berekenen.
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Als je zoekt in dit topic op BMR kom je daar veel info over tegen.

Ik ga vandaag weer voor een rustdag. Ik heb vanochtend een sollicitatie gehad en van te voren de workout niet kunnen doen en nu nog zoveel in de planning staat dat het niet meer gaat lukken. Morgen door naar week 2 van Ripped.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:41

Britt90 schreef:
Ik heb mij na 11 dagen shred gemeten. Ik had gehoopt op net zulke mooie resultaten als jullie, maar helaas...

Nek: 34 - 34
Borsten: 89 - 92
Boven armen links: 28 - 28
Boven armen rechts: 28 - 29
Taille: 73 - 72
Navel omvang: 83 - 82
Heupen: 96 - 99 (Zucht?!)
Billen: 103 - 103
Bovenbeen links: 60 - 59
Bovenbeen rechts: 58 - 60
Kuiten: 37 - 36
Gewicht: 65,6 - 66,9

Wat doe ik fout? Heupen zijn groter geworden, borsten ook? Alhoewel ik dat laatste niet erg vind. :Y)

Een gemiddeld eetlijstje als vandaag:

O: 1 bruine boterham met filet americain en paprika stukjes
T: Peer
L: Bruine boterham kipfilet, magere yoghurt met lijnzaad en een appel en/of peer
T: Banaan/appel o.i.d.
A: Veel groenten (Zonder saus), 1 schepje rijst of 1 kleine aardappel, stukje vlees
T: Magere yoghurt

Naast iedere dag shred, fitness ik 1,5 uur in de week en soms ook nog een uur tennis.

Ik zie aan mijn lijf zelf misschien een minibeetje verbetering? Maar dan moet ik echt goed zoeken.
Heb wel foto's gemaakt, maar vind het beetje eng die hier te plaatsen...
Ik ga braaf door, maar vind het wel jammer. :+

Je eet te weinig calorieen.
Je lichaam krijgt te weinig brandstof om alleen je dagelijkse activiteiten al te doen, dus spieren opbouwen is al helemaal onmogelijk.

Ga meer van het goede eten zodat je lichaam ook de voedingsstoffen krijgt die het nodig heeft om resultaat te behalen.

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:41

Thanks Dorus; op mijn gewicht te behouden zou ik 2450 cal. mogen hebben. Ik wil graag afvallen dus moet ik er 500 af trekken= 1950 per dag. Daar kom ik echt nooit aan.. De max is 1500 per dag.

De roomkaas is een goeie tip, morgen kopen :-) Daarnaast mss wat meer kipfilet eten.

Hoe ging je sollicitatie?

Ik heb net dag 23 van de shred er op zitten! Ging lekker! Al vind ik level 3 nog steeds moeilijk..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:42

Welke roomkaas kun je eigenlijk het beste halen? Kaas is toch wel vrij vet...

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:43

Dankje Raponsje, ik ga mijn best doen. :)

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:45

Ik merk echt dat ik veel centimeter kwijt ben! Zelfs mijn probleem gebied; de buik wordt minder. Ik ben erg raar gebouwd; vooruitstaande ribben, maag vet, dan een giga kuil en dan een punt buik :+

Ik heb het gevoel dat de abs uit level 3 goed zijn voor die punt buik.

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:46

Tammy_ schreef:
Ik heb dag 15 van de shred er op zitten, ben op de helft *\o/* Ik krijg alleen niet zo veel spierpijn meer -O- dus ik doe nu 's avonds extra bicep curls en double crunches, in de hoop weer die kick van spierpijn te hebben *D

Haha heerlijk.. Ik dacht dat ik niet spoorde, iedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik van spierpijn kan genieten ;)

@Rebel_jits, succes.. tis inderdaad fijn weer om te sporten!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:49

Dankzij dit topic wil ik ook gaan beginnen met shredden!
Nu heb ik alleen 1 vraagje, zijn van die 500 ml flesjes gevuld met water goed als gewichtjes? Of is dat te weinig?