Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
licorne schreef:Sow, lef! Ik zou het zelf nooit laten doen, maar ik vind het WEL heel mooiHeet dat niet aquareltattoo? Had je er een speciale bedoeling mee/betekenis achter?
@Nagini, ik spreek het Elfs inderdaad niet, maar ik kan de letters als ze gebruikt worden om ermee in een taal die ik wel spreek te schrijven wel lezen.
SuperSmurf schreef:licorne schreef:Sow, lef! Ik zou het zelf nooit laten doen, maar ik vind het WEL heel mooiHeet dat niet aquareltattoo? Had je er een speciale bedoeling mee/betekenis achter?
@Nagini, ik spreek het Elfs inderdaad niet, maar ik kan de letters als ze gebruikt worden om ermee in een taal die ik wel spreek te schrijven wel lezen.
Haha Huh ? Die laatste snap ik echt niet
Droomster schreef:Hoi meiden!
Ik lees al een tijdje mee, want de tattoo's intrigeren mij & ergens zou ik er ook nog wel een willen. Maar het valt mij op dat zoveel tattoo's die mensen al jaren hebben, zo lelijk vervagen..![]()
Dat is echt iets wat mij wel tegenhoudt, als het uiteindelijk een haast ondefinieerbare vlek wordt (vooral als hij ingekleurd is of veel schaduwen heeft lijkt mij dat eerder het geval). Ik lees er veel verschillende dingen over op google, met vele mogelijke oorzaken.![]()
Maar hoe staan jullie daar tegenover? Hebben jullie zoiets van 'dan laat ik hem later wel bijwerken' of... ?
TsarinaZ schreef:@Poess91 wat is hij mooi seg! hoe ben je zo in het elfs geinteresseerd geraakt?