[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliquee18

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:58

Veel sterkte Aprils_joke! Ik vind het een mooi idee :) en wat de rest er van vinden.. f*ck hun!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:59

Angeliquee18 schreef:
Veel sterkte Aprils_joke! Ik vind het een mooi idee :) en wat de rest er van vinden.. f*ck hun!

_/-\o_

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:04

Heeft er iemand ervaring met binnenkant van de bovenarm?

Heb nu een onwijs mooi plaatje op het oog :j

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:07

dat dat een pijnlijke plek is >_<

en @poes91 dankjewel :) en ook angelique >_<

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:17

Aprils_joke mooie tattoo! Leuk dat je dat samen met je moeder heb gedaan :)

En HC, ik TeM even op jouw reacties. Ik vind dat jij een erg vervelende sfeer aan dit topic geeft door alsmaar door te 'zeuren' over meningen. Het heet niet voor niets een mening, get over it alsjeblieft.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:22

licorne schreef:
Sow, lef! Ik zou het zelf nooit laten doen, maar ik vind het WEL heel mooi :j Heet dat niet aquareltattoo? Had je er een speciale bedoeling mee/betekenis achter?

@Nagini, ik spreek het Elfs inderdaad niet, maar ik kan de letters als ze gebruikt worden om ermee in een taal die ik wel spreek te schrijven wel lezen.

Haha Huh ? Die laatste snap ik echt niet ;)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:24

SuperSmurf schreef:
licorne schreef:
Sow, lef! Ik zou het zelf nooit laten doen, maar ik vind het WEL heel mooi :j Heet dat niet aquareltattoo? Had je er een speciale bedoeling mee/betekenis achter?

@Nagini, ik spreek het Elfs inderdaad niet, maar ik kan de letters als ze gebruikt worden om ermee in een taal die ik wel spreek te schrijven wel lezen.

Haha Huh ? Die laatste snap ik echt niet ;)

haha ik wel maar ik heb 't zelfde een beetje. Bij mij zijn de letters bijvoorbeeld gebruikt voor de engelse taal. Als je dus weet wat voor welke klank etc staat in 't elfs, dan kan je t lezen. Snap je het nog? haha

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:17

Droomster schreef:
Hoi meiden!

Ik lees al een tijdje mee, want de tattoo's intrigeren mij & ergens zou ik er ook nog wel een willen. Maar het valt mij op dat zoveel tattoo's die mensen al jaren hebben, zo lelijk vervagen.. -O-

Dat is echt iets wat mij wel tegenhoudt, als het uiteindelijk een haast ondefinieerbare vlek wordt (vooral als hij ingekleurd is of veel schaduwen heeft lijkt mij dat eerder het geval). Ik lees er veel verschillende dingen over op google, met vele mogelijke oorzaken. :')

Maar hoe staan jullie daar tegenover? Hebben jullie zoiets van 'dan laat ik hem later wel bijwerken' of... ?

Mijn tatoeage die ik 18 jaar geleden heb laten zetten is nog totaal niet vervaagd :) . Een andere die 20 jaar geleden gezet is, is misschien licht vervaagd dus wellicht laat ik die ooit nog wel bijwerken, maar zelfs bij die is het maar minimaal.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:53

@Supersmurf, het `schrift´ is niet hetzelfde als de ´taal´, het schrift is eigenlijk gewoon een alfabet. De schriftletters hebben een bepaalde vorm, en daar kun je dus ook `gewone´ Nederlandse of Engelse (of Franse of Koeterwaalse 8-) ) woorden mee samenstellen, zoals je met ons Westers alfabet ook verschillende talen kunt schrijven.

@Poess91, tof dat jij ook eentje hebt in 't Elfs, wat staat er bij jou? Foto ergens te zien?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:57

Licorne:
Afbeelding
Bovenste zin staat er alleen net niet helemaal op....
Dit is waar ik 't van vertaald heb:
Hunter & dreamer.
Fall seven times, get up eight.
Life is not about finding yourself. Life is about creating yourself

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:02

@Poess91 wat is hij mooi seg! hoe ben je zo in het elfs geinteresseerd geraakt?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:10

TsarinaZ schreef:
@Poess91 wat is hij mooi seg! hoe ben je zo in het elfs geinteresseerd geraakt?

Bedankt!
Ik ben gek op fantasy en mysterieuze dingen.
En ik ben zo iemand die niet alles meteen verteld als er wat is ookal merken ze het wel. Je moet bij mij echt doorvragen, vandaar in t elfs. Mensen die echt geïnteresseerd zijn in t verhaal erachter die vragen t vanzelf. Maar niet iedereen hoeft het 123 te weten, voor ook maar weinige is het dan ook te lezen denk ik

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:21

hmmm heel goed doordacht! vind het ook echt heel mooi
persoonlijk ben ik er in geinteresseerd geraakt door Lord of the Rings sindsdien wil ik het ook heel graag kunnen lezen en schrijven maar heb nog niet echt een manier gevonden hoe ik daar aan moet beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:23

Sommige mensen vallen gewoon onder ruis ... duurt het scrollen naar een volgend bericht gewoon net iets langer als anders :+

Aprils_joke ik vind het een erg mooie tattoo. En zeker met het verhaal er achter (heftig hoor!) nog mooier dat je dit samen met je moeder hebt laten zetten. Mooie kleuren ook!

Angelique had ook een nieuwe aanwinst gepost wat ruis terug (of haal ik nu mensen door elkaar?). Ben benieuwd als die genezen is, tweede foto is al stuk lichter idd! Viel mij vooral op dat de S buiten het uhm hoe noem je dat eigk vaandel/lint (?) steekt. Zou dat zelf erin houden.

Poess91, die had je hier al eens eerder geplaatst toch? Komt me bekend voor! Mooie betekenis er ook achter.

Oh en ik zag nog een paardentattoo met subtiele lijnen! Was die van yolien? Ben niet zo van de paardentats maar deze is wel erg origineel :j

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:38

Ja klopt!! Dacht net zo makkelijk om nog keer te plaatsen, ze had m nog niet gezien denk ik.

TsarinaZ als je wil kan ik je er wel wat over sturen?

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:42

Poess91 schreef:
Ja klopt!! Dacht net zo makkelijk om nog keer te plaatsen, ze had m nog niet gezien denk ik.

TsarinaZ als je wil kan ik je er wel wat over sturen?

dat zou ik heel fijn vinden dankjewel _/-\o_

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:26

@see-op91 Dat is abara kadabara taal !! dat kan niet hoor! :(:)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:43

Wauw wat gaaf poess91! Mooie tekst ook :)

@ idinn, de S valt er inderdaad een stuk buiten, vond hem persoonlijk mooier zo :)

Ik weet wel dat ik nooit meer met deze warmte een tattoo laat zetten haha,
Niet kunnen zonnen :( en hij lijkt met warmte ook pijnlijker..

Morgen maar even kijken of we nog kunnen tattooeren.. ligt er aan of het nog steeds zó warm is,
Handschoenen glijden gewoon uit zowat, huid valt niet strak te trekken.. schiet dus niet op zo!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 02:11

Mijn nieuwste aanwinst! :D
Een hondenpootje als herrinering aan onze oude hond <3

Afbeelding

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 02:15

mooi pootje ! :) alleen jammer dat je hem niet persoonlijk hebt gemaakt. of is dit echt een afdruk van jou hondje ?

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 07:58

@Poess91, ik had 'm idd nog niet gezien, heel mooi en mooie tekst <3 <3 , dankje voor nog 'ns plaatsen. Ik moet nog ff sparen, maar wat 't wordt staat iig al vast (en dat 't Elfs wordt ook :j ) en dat 't nog niet op stel en sprong kan maakt dat ik iig wat heb om naar uit te kijken.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:44

Niet de afdruk van mn eigen hond nee, die is sinds vorrig jaar helaas niet meer, en heb er helaas nooit aan gedacht een afdruk te maken...

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:05

dit begint echt heel offtopic te gaan met dat hele gedoe rond HC en haar constante commentaar waarom vergeten we het niet gewoon en gaan weer lekker verder met tattoo's te bewonderen

wat vinden julie trouwens van deze tattoo; (heb hem van internet en bewonder hem echt heel hard)
http://waktattoos.com/large/Horse_tattoo_77.jpg

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:07

Oe die heeft zeker wel wat.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:12

ja he vind hem echt mooi en speciaal vraag me af of het een speciale naam heeft zo'n soort tattoo of dat het gewoon echt een eenmalige inspiratiekick was :j