Ik heb nu een Bob tot op m'n schouders. Had een asymmetrische die is nu uitgegroeid er weer gelijk.
Yasmijntje
Geplaatst: 24-10-14 20:05
De suuskipje die 2 berichten terug iets had gepost;)
Miesemuisje
Geplaatst: 26-10-14 18:47
een vriendin van me heeft vanmiddag mijn haar geverfd van donkerblond naar bruin. nu is het eindelijk droog na het douchen, blijkt de aanzet van mn haar véel donkerder dan de rest morgen nog maar een pakje kopen.. en met een strakke knot naar stage, en hopen dat t bij daglicht niet nóg veel erger is
Ik ga zo weer terug van semi-rood naar heel donkerbruin. Rood is helemaal lelijk weggewassen en heb weer flinke uitgroei, dus het is duidelijk weer tijd om terug te gaan naar een kleur waarvan ik zeker weet dat hij me super staat
Anoniem
Geplaatst: 26-10-14 19:47
Ik denk dat ik een schuine pony wil laten knippen, maar ik ben bang dat het mislukt en heel lelijk staat. En daarnaast als je het weer lang laat groeien zit je dan over een poosje met een pluk die een hele raare half lange lengte heeft...
zou als ik op je pagina zag denk ik dat het je wel leuk staat en als je het bij een goede kapper laat doen mislukt het niet zomaar. je kunt hem altijd weer recht laten knippen
Ze knippen hem geleidelijk af hoor, dus het wordt niet zomaar een vage pluk als het uitgroeit. je ziet het bijna niet. Zeker niet als je de andere kant ook mooi in lagen laat knippen van voren.
Aaaaargh ik twijfel zo. Ik wil deze week mijn haar opnieuw verven maar zit te twijfelen of ik het nog een keer rood doe of dat ik er nu donkerbruin overheen gooi.
evaac
Geplaatst: 27-10-14 22:59
Ik meld me ook weer eens Ik ge nu vast als model mee met n kennis/vriendin mee naar haar kappersschool, in augustus laten verven (was vrije keuze v kapper) in een kleur zonder dat mij verteld werd welke. Dit omdat ik alle ''standaard'' kleuren al eens gehad heb :p blond, lichtbruin, bruin, donkerbruin, zwart, bruin met highlights, bruin met onderkant donkerbruin, roodpaars, rood. Daarom deze x de keuze aan de kapper en het werd grijs!!! Superleuk, helemaal blij mee. Veel reacties gehad van mn omgeving, positieve maar ook negatieve. Vorige week met haar mee geweest om te knippen en daar gaf ze me een leuke tip: was je blonde (ooit geblondeerde) haar met zilvershampoo , droog het tot handdoekdroog haar en smeer er weer zilvershampoo in (droog haar, 3/4shampoo mengen met 1/4 conditioner) vouw je haar omhoog of doe het in een knot en wikkel er vershoudfolie omheen (tegen het lekken). Zo ga je dan een nachtje slapen, en de volgende ochtend heb je lila/paarse lokken!! Supercool en superblij mee!
Ik wil weer eens mijn haar verven, denk ik. Van nature ben ik midden/donker bruin. Begin deze zomer heb ik mijn haar blond geverfd, richting honingblondachtig, maar ik twijfel er nu een beetje over. Zo is het nu:
Met Instagramfilter :
Zonder filter, maar met flits, waardoor ik het te licht vind ogen:
En hoe het was toen ik het deels eigen kleur had met aan de onderkant ombre: (Sorry voor de kleffe foto )
Nu vind ik mijn blondachtige haar een beetje flets worden, zoals de haarkenners misschien weten kan blond haar sowieso minder glanzen (iets met pigment en diepte), waardoor het er imo bij mezelf ongezonder uitziet. Maaaar aan de andere kant, blond haar laat me wel weer minder bleek lijken en veel mensen in mijn omgeving zeggen nog steeds dat het zo leuk staat. Maar ergens ben ik van binnen ook gewoon de meest trotse brunette die er is
Omdat ik de overstap van deze kleur naar mijn natuurlijke kleur érg heftig vind, wil ik slowly overstappen ofzo.
Nu vond ik de zandbruinkleur van Ariana Grande wel mooi linkje!
Kan ik dit bereiken met mijn huidige haarkleur? En zoja, weet iemand dan ook met welk pakje verf?
Zo, weer een heel verhaal getypt, heb ik ook weer wat te doen gehad.
Muchos graciassss
Astaloca
Geplaatst: 04-11-14 14:44
Je kunt ook misschien kiezen voor highlights? Niet gelijk te licht, maar wel een stuk lichter? En anders denk ik kleur 6 ongeveer.. Welk merk pak je altijd?
Ik heb geen huidige foto van hoe mijn haar nu is als het los is. Ik heb krullen, een schuine scheiding, en dus een schuine lok. Hebben jullie een idee wat mooi zou staan?
Jennifuur
Geplaatst: 04-11-14 14:50
Astaloca schreef:
Je kunt ook misschien kiezen voor highlights? Niet gelijk te licht, maar wel een stuk lichter? En anders denk ik kleur 6 ongeveer.. Welk merk pak je altijd?
Nou, het is nu juist blond en ik twijfel of ik het donkerder wil zegmaar! Maar, de impulsieve ik in mij, heeft al verf gekocht en het zit momenteel in mijn haar Ik doe eerst midden asblond erin, dan wordt het donkerder en gaat hopelijk de gele gloed eruit, en dan doe ik er een beetje een ombre/highlight effect in.