Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Collie2008 schreef:Hier ook meer beharing. Vooral gezicht heel veel donshaar..
Voel me soms net een babyzeehond...Hahaha ik laat wens per 4 weken mn gezicht ontharen bij een turkse mevrouw. Via touwtjes methode. Gelukkig zijn het blonde vlashaartjes
Voel me soms net een babyzeehond...Hahaha ik laat wens per 4 weken mn gezicht ontharen bij een turkse mevrouw. Via touwtjes methode. Gelukkig zijn het blonde vlashaartjes
lifaya schreef:Oke dankjewelIk ga het in elk geval proberen, mocht ik doorbraakbloedingen krijgen dan stop ik er mee. Het probleem is alleen dat ik dus niet de 30 meer wil slikken omdat ik daar echt ziek van werd na een aantal jaar gebruiken. Ik werd depressief, laag libido, moodswings, baarmoederkrampen, dus dat zie ik niet zitten... Pfff...
Nouja, even afwachten dan maar
Miiej schreef:lifaya schreef:Oke dankjewelIk ga het in elk geval proberen, mocht ik doorbraakbloedingen krijgen dan stop ik er mee. Het probleem is alleen dat ik dus niet de 30 meer wil slikken omdat ik daar echt ziek van werd na een aantal jaar gebruiken. Ik werd depressief, laag libido, moodswings, baarmoederkrampen, dus dat zie ik niet zitten... Pfff...
Nouja, even afwachten dan maar
Je zou de yasmin ook kunnen proberen, ook een vrij lichte pil