soms vind ik het wel mooi, een klein knopje in je kin of zo.. maar ik wil niks zichtbaars in mijn gezicht.
mijn oren en buik zijn tot nu toe genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxsweet schreef:poes schreef:xxsweet: heeft zo'n percing echt een leuk effect eigenlijk? Van mijn tongpiercing zeiden ze altijd dat het leuke effecten zou geven, maar zo bijzonder vind ik het niet, zeker na 5 jaar niet meer, vind het net extra sensueel als ik hem eens uitlaat. Ik ken ook een jongen die hem moest uithalen omdat zijn vriendin e gevoelig was voor zijn tongpiercing.
Nou.. ehh.. Jaa ik vindt van wel!
Het is net een tikje gevoeliger omdat die piercing je klit én de zenuwbuisjes (zoiets iig) aanraakt.
Het is heel moeilijk uit te leggen.. Het is niet ineens een superheftig gevoel, maar wel meer gevoel dan normaal omdat er extra gestimuleerd wordt
Toen ik hem voor het eerst zelf uit ging testen dacht ik echt: Wooow woow wat is dit!! Hoe kan dit Wooow!
Tooske schreef:Niks van waar.
Zonde rverdoving is juist heel gevaarlijk omdat je je tong dan terugtrekt en de piercer dan heel je tong kapot kan trekken.
poes schreef:
Haha dank jeLijkt me erg mooi, maar ik heb geen zin om met mijn doos open en bloot voor de piercer te gaan zitten. Hoewel, heb een vrouwelijke piercer, en ze is eigenlijk erg goed... Hoe ging het qua pijn, genezen en zo? Geen idee hoe ik ooit mijn lief zou overtuigen eigenlijk :p Hij vindt het welletjes met mijn tong en labret denk ik
Maaik schreef:poes schreef:
Haha dank jeLijkt me erg mooi, maar ik heb geen zin om met mijn doos open en bloot voor de piercer te gaan zitten. Hoewel, heb een vrouwelijke piercer, en ze is eigenlijk erg goed... Hoe ging het qua pijn, genezen en zo? Geen idee hoe ik ooit mijn lief zou overtuigen eigenlijk :p Hij vindt het welletjes met mijn tong en labret denk ik
Dat is dus ook de reden dat ik nooit zo'n ding zou laten zetten
Maaik schreef:Ik gister naar de piercingshop geweest helemaal in Heerenveen. Is die dicht hoor![]()
Echt weer iets voor mij.
loon_corr schreef:ik krijg kinpiercing =D