Ik had nog een uurtje over, dus even een rondje door het bos geklost met ‘t peerd. Tweede deel zaten wel irritant veel muggen, helaas. Geloof dat ik zelf ongeschonden uit de strijd ben gekomen, paard had wel muggen op z’n buik en hals. En ik maar meppen
pien_2010
Geplaatst: 11-06-22 22:59
Jeetje wat prachtig van Moonsparkle, Lizard, Goof, Lot! Genieten.
Hi! Ik leef ook nog hoor. Opgeslokt door het werk vorige week, maar ook tijd voor gezellige sociale afspraken en winkelen. Vanaf nu weer gewoon in het ritme met wat meer bewegen zien zien te komen.
Wat leuk om van Pien en noordje foto's uit Nederland te zien. Ook de rest geniet van de Nederlandse natuur. Heerlijke afwisselende foto's van iedereen.
Prachtige foto's lizard! Geniet van je vakantie maar dat lukt wel zo te zien. Nuttige dingen gekocht ook!
Mooie leerzame collectie weer Moon! je weet ze toch altijd weer mooi te vinden.
Mooi hoor Lizard! Tof ook zo bij de waterval!
Eelmo
Geplaatst: 12-06-22 16:32
Prachtige paden Lizard, geniet ervan!
Ik heb gisteren nog weer een rondje door het Groesbeekse bos gewandeld, en vandaag zijn we weer eens naar de Veluwe geweest. Daar kwamen we een schaapskudde tegen
Hopelijk hebben jullie ook allemaal genoten van een zonnig weekend!
lizard
Geplaatst: 12-06-22 16:33
Vandaag naar de Grossglockner hochalpen Strasse. Het is daar altijd druk,dus direct naar de Kaiser Franz Jozef hohe. En wat rondgewandeld. Links de dubbele top is de Grossglockner. De gletsjer pasterne,de grootste van Oostenrijk De top iets dichterbij,de srltipjes in de sneeuw zijn mensen. Murmeltier. Op de terugweg op verschillende parkeerplaatsen stukjes gewandeld. De zon bakte er aardig op,maar op die hoogte was de wind erg fris. Ik was erg blij met mijn nieuwe windbreker. En omdat ik vroeger dan verwacht terug was heb ik nog een kort stukje boven het dorp gelopen.
Lizard is murmeltier een soort marmot? Wat ongelooflijk prachtig gebied.
En hier nieuw stuk Mastbos gelopen met mijn zoon, dat vroeger afgesloten was voor publiek (het vlonderpad) En na afloop op het terrasje van de Heerrn van Oranje
lizard
Geplaatst: 12-06-22 18:09
Dat klopt Pien. Mooie foto's weer van jou! En eelmo,en lot!
jojoleinee
Geplaatst: 12-06-22 18:44
Ach Pien, als ik dat had geweten was ik er ook even heen gereden vandaag! Sinds wanneer is het vlonderpad open dan? Ik kan me niet anders herinneren.
Herkenbare paden Pien. Ik loop er zo vaak dat ik serieus precies je paden herken Ik loop al jaren in het Mastbos en weet niet beter dan dat het vlonderpad open is. Ik ken het niet dicht.
Lizard, wat een prachtige plaatjes Jeetje, wat zal jij genieten daar. echt heel mooi.
SdaphneS
Geplaatst: 12-06-22 21:06
Wat een prachtige foto's uit Oostenrijk zeg! Leuk ook dat marmotdier. Fijn dat wij zo mee kunnen genieten van je foto's Lizard.
@Pien: ziet er ook uit als een heerlijke wandeling plus snacks.
Hier vanavond weer even een rondje gemaakt, zoals elke avond. Maar dit keer weer eens foto's gemaakt. We liepen langs een groot volkstuintjes park. Staat zo mooi vol met bloemen!
Goof ik ben natuurlijk al lang weg uit Breda (11 jaar) en dit gebied was niet voor publiek toegankelijk vroeger.
Daphne wat mooi.....Echt heel mooi.
noordje
Geplaatst: 12-06-22 22:11
Wat een mooie plaatjes komen er weer voorbij
Lizard wat gaaf daar in Oostenrijk. Ik ben er eens met wintersport geweest, maar dit is veel mooier!
Wij zitten nu in een hotel in Zweden, onze laatste nacht 'uit' Morgen zijn we weer thuis. We hebben een hele fijne maar drukke week gehad. We zijn naar Malmedy geweest, waar we helaas heel veel regen hebben gehad. Kathedraal van Malmedy Ik vond dit op een grafkist lijken, maar is een of ander monument 's Avonds een wandeling achter ons appartement gemaakt. Was wel een beetje donker. Uitzicht over Malmedy
Eenmaal aangekomen bij ouderlijk huis ben ik bij de Zevenhuizerplas gaan wandelen. Enorm veel vogels. O.a een zwaluwmuur 's Middags naar de Rottemeren. Waar Nala natuurlijk moest zwemmen Langs het kunstwerk land, lucht, water gelopen. Die staan er al sinds ik me herinner, maar wist nooit wat het voorstelde Gisteravond zaten we op een camping net over de grens Denemarken en "s avonds uur of 10 een rondje gedaan Vanochtend weer en toen kwam ik langs deze boom met 'pukkeltjes' Leuke vakantie gehad, maar wel vermoeiend
Wat een geweldige foto's lizard! Jaren geleden ook daar geweest. Een marmot zien staat nog op mijn lijstje.
Wat eenvfijne wandeling in het mastbos Pien. Mooi lopen daar!
Kleurrijke foto's Daphne van de bloemen.
Alweer een eind op weg richting huis noordje. Mooie omgeving ook bij Malmedy. Je was nog bij mij in de buurt. Omgeving zevenhuizerplassen en rottemeren liggen op klein half uurtje hier vandaag.
Heerlijk rondje gaucho. Leuke dieren gezien ook onderweg.
moonsparkle
Geplaatst: 13-06-22 07:09
@lizard heel mooi ik hou vooral van die combinatie groen en beekjes/watervallen
@pien ziet eruit als een fijne wandeling en goede afsluiter
@daphne wat een prachtige lucht
@noordje indrukwekkende kathedraal en nu even een beetje uitrusten ?