MuSLi schreef:Negerzoen schreef:Ik heb nu vakantie en plan is om in ieder geval ruim vooruit te gaan koken en porties in te gaan vriezen. Daarnaast dagelijkse bewegingsmissies
Vakantie is fijn! Maar door een gebrek aan ritme vaak wel wat lastiger. Klinkt alsof je er in ieder geval goed op voorbereid bent
Afgelopen weken overspannen thuisgezeten dus wat dat betreft wel nog een basis ritme
en ook minder belastbaar dan normaal dus alles gaat op z'n elfendertigst
blijf ook braaf mijn wekker zetten en 's ochtends voor beweging zorgen. Dat zit er nu gelukkig al in gebakken
Fijnste is vooral dat ik werk dan nu even helemaal los kan laten.Edit: oh ja, als je nou last hebt van een ongetemde eetlust: ga alle gordijnen in je huis op dezelfde dag wassen. Gegarandeerd dat je geen trek meer hebt door de intense wasmiddel geurexplosie in je huis
note to self; dit ga ik niet meer op deze manier doen.
man man man, ben er gewoon misselijk van joh. Hahahaha.

geluncht met taart en net een heerlijke burger en een dessert op. Voorafje gedeeld en salade ipv frietjes, dus nog wel enige beheersing 
zolang het bij een stukje blijft? Prima toch... 

ik heb gister toch behoorlijk wat gesnoept, maar vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen….ik ben iig vanmorgen bij de huisarts langs geweest mbt dat genetische hoge cholesterol wat ik mogelijk heb. Na zijn uitleg bleek iig dat als ik het idd heb aanpassingen qua voeding niks oplevert….of zo weinig dat het resultaat verwaarloosbaar is…
Paardrijden staat even op een laag pitje helaas
)