[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:27

Daar zitten wel mooie tattoos bij vind ik!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:30

Maar ook wel een aantal die imo wel echt minder zijn...
Supermooie olieverf schilderijen maakt ze trouwens <3

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:08

Nightingale schreef:
Wauw, supergaaf! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent :D Wat waren je bedenkingen aanvankelijk?

Wat vinden jullie van dit werk? https://www.instagram.com/koningtattoo/

Had bij mijn eigen geen bedenkingen hoor :) had überhaupt ook geen design gezien van te voren maar hij is echt precies zoals ik hem wou. Lekker simpel en strak!

Doelde met die bedenkingen meer op die van jasz, omdat ik me afvroeg hoe ze al die kleuren en details in een mooie tatoeage konden verwerken, ook omdat er in het originele werk veel geel zit en dat een kleur is die niet zo heel vaak in tatoeages voorkomt.

Vind die Instagram best strak! Vooral omdat het erg veel verschillende stijlen zijn.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:28

Tutti_Frutti schreef:
Nightingale schreef:
Wauw, supergaaf! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent :D Wat waren je bedenkingen aanvankelijk?

Wat vinden jullie van dit werk? https://www.instagram.com/koningtattoo/

Had bij mijn eigen geen bedenkingen hoor :) had überhaupt ook geen design gezien van te voren maar hij is echt precies zoals ik hem wou. Lekker simpel en strak!

Doelde met die bedenkingen meer op die van jasz, omdat ik me afvroeg hoe ze al die kleuren en details in een mooie tatoeage konden verwerken, ook omdat er in het originele werk veel geel zit en dat een kleur is die niet zo heel vaak in tatoeages voorkomt.

Vind die Instagram best strak! Vooral omdat het erg veel verschillende stijlen zijn.

Oh oeps, ik las helemaal scheef :+

Warboel, welke vind je minder bijvoorbeeld?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:42

Er is er één met een vliegende vogel met een driehoek erachter waar ook een rondje achter de rechterzijde zit, daar "knikt" de rechter hoek van de driehoek nogal en dat rondje lijkt ook niet helemaal lekker rond te zijn, wat afgeplat aan de bovenkant.
En bij sommige portretten (van zowel mensen als dieren) lijken de ogen niet helemaal goed te staan, sommige lijken wat scheef of te dicht op elkaar.

Maar het is absoluut niet slecht! Heel knap dat ze zoveel stijlen door elkaar kan!

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 23:28

Ik ben voornamelijk een mee lezer, maar heb een afspraak staan bij Jazz Ink voor begin oktober *\o/*

Bij jules is de wachttijd enorm lang dus eerst maar eens iets kleiners :')

Het word op de binnenkant van mijn onderarm zoiets als dit gecombineerd. Bloemen onder zo afgerond en dan het hertje, Maar dan tussen het gewei mijn sterrebeeld en hier en daar wat subtiele kleuraccenten <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:19

Die 2e vind ik mooi!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:32

Zo, gisteren nog van alles gedaan, maar nu dan toch een verslagje.

Nou, ik was stiekem toch wel een beetje zenuwachtig, mijn eerste tattoo en je weet gewoon echt niet wat je kan verwachten.
Ze vroeg of ik oke was met het ontwerp wat ik toegezonden had gekregen, want er was geen respons op gekomen.
Ja, ik was er helemaal blij mee, maar vroeg me af of er wat kleurdetails in zouden kunnen.
Dat vond ze echt superleuk, ze benoemde het ook een aantal keer aan het collega's, ze was er blij mee.

Ze gaf aan dat ze rustig aan zou beginnen, zodat ik even kon wennen.
Ze vroeg hoe het voelde, ik gaf aan dat het ik het vond kriebelen/kietelen.
Nou, dan had ik geluk, want dit was een pijnlijke plek.

Samen zitten kletsen en eigenlijk viel de pijn me alles mee. Ik vond na een tijdje het doekje net schuurpapier, dat vond ik pijnlijker dan het hele tatoeëren.
En naderhand het branderige gevoel als bij een brandwond/schaafwond.
Maar het viel me echt alles mee.

Het resultaat:
Net na het zetten:
Afbeelding

Nadat ik het folie eraf had gehaald en schoongemaakt, maar het was erg donker bij mijn vriendin in huis:
Afbeelding

Samen met een klein deel van de inspiratie:
Afbeelding

Het bericht op Instagram:
Afbeelding

Smaakt naar meer! haha..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 11:50

Oeh die vind ik érg leuk! Heel mooi subtiel en vrouwelijk. Strak gezet ook!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 11:51

Verslavend he?

Die Instagram zitten best mooie dingen bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:00

Mooi gezet Fem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:14

Willl65 schreef:
Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus

Ja leuk gezegd alleen komt dit gewoon van een Nederlander uit een shop in Arnhem.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:17

Liek_ schreef:
Willl65 schreef:
Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus

Ja leuk gezegd alleen komt dit gewoon van een Nederlander uit een shop in Arnhem.

:= :=

Waar komt dit vandaan? :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:26

IvysToeter schreef:
Verslavend he?

Die Instagram zitten best mooie dingen bij.

Inderdaad nu al verslavend.. haha.
Maar ik heb een idee wat ik probeer uit te werken, maar heb eigenlijk gezegd dat ik het echt maar bij 2 zou laten.. :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:38

Ach, zoals wij hier in België zeggen:"Eentje is geentje" :D

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:53

Ik zag hem al voorbij komen op insta, heel erg mooi Fem! Ook met de subtiele kleur erin, terwijl ik zelf niet eens van kleur hou eigenlijk haha.

Ik hoopte zo dat ik de give away van Hanne zou winnen (tattoo, mermaid haar make over en fotoshoot) maar helaassshh. Toch maar gaan sparen dan :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:58

hier een tattoo-virgin die zich komt melden.
Ik roep al 10 jaar dat ik zo graag een tattoo wil, maar de schijterd in me zorgt ervoor dat ik nog steeds niet ben geweest om de eerste te laten zetten haha. - mompelt iets over die stomme naalden en ik ben bang dat ik uit reflex m'n arm ofzo wegtrek en het helemaal mislukt :')

Anyway.. Ik heb dan toch onlangs besloten om eindelijk eens echt een afspraak te gaan maken. Mijn eerste tattoo wordt een hele persoonlijke quote (heb al genoeg ideetjes voor nummer 2,3 en zelfs :') ).

Is er iemand die in Limburg een leuk adresje weet? Ik heb genoeg shops in de nabije omgeving, zuid limburg, maar totaal geen idee in hoeverre ze echt aan te raden zijn dus ik wilde hier eens een balletje opgooien.

Ik wil de quote graag op mijn onderarm laten zetten. Iemand ervaring met tattoos op deze plaats, of dat te doen is voor een tattoo-maagd die een beetje panisch voor naalden is? :')

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:30

Prachtig Fem!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 06:53

HelmerG schreef:
hier een tattoo-virgin die zich komt melden.
Ik roep al 10 jaar dat ik zo graag een tattoo wil, maar de schijterd in me zorgt ervoor dat ik nog steeds niet ben geweest om de eerste te laten zetten haha. - mompelt iets over die stomme naalden en ik ben bang dat ik uit reflex m'n arm ofzo wegtrek en het helemaal mislukt :')

Anyway.. Ik heb dan toch onlangs besloten om eindelijk eens echt een afspraak te gaan maken. Mijn eerste tattoo wordt een hele persoonlijke quote (heb al genoeg ideetjes voor nummer 2,3 en zelfs :') ).

Is er iemand die in Limburg een leuk adresje weet? Ik heb genoeg shops in de nabije omgeving, zuid limburg, maar totaal geen idee in hoeverre ze echt aan te raden zijn dus ik wilde hier eens een balletje opgooien.

Ik wil de quote graag op mijn onderarm laten zetten. Iemand ervaring met tattoos op deze plaats, of dat te doen is voor een tattoo-maagd die een beetje panisch voor naalden is? :')

Het is per persoon echt verschillend.
Ik heb er eentje op binnenkant van mijn onderarm en dat viel me heel erg mee.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:32

Mijn nieuwe staat op m'n onderarm en mij viel het 100% mee. Nou ben ik niet bang voor naalden, maar het is echt een totaal ander gevoel dan bloedprikken of vaccinaties. Had het er nog over met m'n artist en die was dus wel doodsbang voor naalden :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:37

Mijn eerste tattoo op mijn pols viel me 100% mee. Ik was super nerveus maar dat bleek nergens voor nodig

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:43

haha nou dat maakt me hoopvol!!
Nu nog even iemand zoeken in de omgeving waar ik graag naartoe wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 10:55

8-) 8-) 8-)
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:57

Die zag ik van de week ook franka!
Vond hem ook erg leuk!

goldenarrow