Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nightingale schreef:Wauw, supergaaf! Kan me voorstellen dat je er blij mee bentWat waren je bedenkingen aanvankelijk?
Wat vinden jullie van dit werk? https://www.instagram.com/koningtattoo/
Tutti_Frutti schreef:Nightingale schreef:Wauw, supergaaf! Kan me voorstellen dat je er blij mee bentWat waren je bedenkingen aanvankelijk?
Wat vinden jullie van dit werk? https://www.instagram.com/koningtattoo/
Had bij mijn eigen geen bedenkingen hoorhad überhaupt ook geen design gezien van te voren maar hij is echt precies zoals ik hem wou. Lekker simpel en strak!
Doelde met die bedenkingen meer op die van jasz, omdat ik me afvroeg hoe ze al die kleuren en details in een mooie tatoeage konden verwerken, ook omdat er in het originele werk veel geel zit en dat een kleur is die niet zo heel vaak in tatoeages voorkomt.
Vind die Instagram best strak! Vooral omdat het erg veel verschillende stijlen zijn.
Willl65 schreef:Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus
Liek_ schreef:Willl65 schreef:Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus
Ja leuk gezegd alleen komt dit gewoon van een Nederlander uit een shop in Arnhem.
HelmerG schreef:hier een tattoo-virgin die zich komt melden.
Ik roep al 10 jaar dat ik zo graag een tattoo wil, maar de schijterd in me zorgt ervoor dat ik nog steeds niet ben geweest om de eerste te laten zetten haha. - mompelt iets over die stomme naalden en ik ben bang dat ik uit reflex m'n arm ofzo wegtrek en het helemaal mislukt![]()
Anyway.. Ik heb dan toch onlangs besloten om eindelijk eens echt een afspraak te gaan maken. Mijn eerste tattoo wordt een hele persoonlijke quote (heb al genoeg ideetjes voor nummer 2,3 en zelfs).
Is er iemand die in Limburg een leuk adresje weet? Ik heb genoeg shops in de nabije omgeving, zuid limburg, maar totaal geen idee in hoeverre ze echt aan te raden zijn dus ik wilde hier eens een balletje opgooien.
Ik wil de quote graag op mijn onderarm laten zetten. Iemand ervaring met tattoos op deze plaats, of dat te doen is voor een tattoo-maagd die een beetje panisch voor naalden is?