Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mews schreef:Ik vind het fijne van calorieën tellen juist dat ook een stukje taart af en toe mag.Ik heb hierdoor vooral goed geleerd om de waarde in te schatten van dingen die ik eet: is iets lekker genóeg om dit aantal calorieën aan uit te geven? Daardoor geniet ik nu veel meer van het lekkers dat ik wel eet, terwijl het vroeger toch wel vaak gewoonte was en door het schuldgevoel het eigenlijk ook niet eens meer zo lekker was. Kortom, mijn filosofie: Een taartje op zijn tijd mag best, zolang je het maar bewust doet en het lekker is. Dat maakt het ook makkelijker vol te houden.
Maanlicht schreef:Ik heb echt een mega goed lijstje vandaag, ahum![]()
L: Mora Tostini en twee kipcorns
T: peer
A: uit eten (iets gezonds)
linoleum schreef:Ik heb net een yoghurtbeker en twee zelf samengestelde mueslis besteld op mymuesli, ben heel benieuwd nu, wachten duurt lang
Yonker schreef:Hier gaat t eten echt poedersuiker
Vandaar dat ik er ook niet zoveel ben.
Laura82 schreef:Ik heb besloten dat ik weer bij de huisarts aan ga kloppen. Moest van de cardioloog afwachten tot na de zomer, dan moest ik me een stuk beter voelen. En dat doe ik gewoon niet... Ik ben wel wat minder snel buiten adem, maar krijg mn conditie nauwelijks opgebouwd en ben gewoon nog steeds altijd moe. Maandag afspraak, ben benieuwd wat ie zegt...
njcgregoor schreef:Letten jullie trouwens ook op je drinken en wat drinken jullie zoal op een dag? Mijn guilty pleasure is echt fristi en ik drink het eigenlijk ook veel te veel.
njcgregoor schreef:Maanlicht schreef:Ik heb echt een mega goed lijstje vandaag, ahum![]()
L: Mora Tostini en twee kipcorns
T: peer
A: uit eten (iets gezonds)
Oeh! Wat neem je dan als je gaat uit eten? Ik ga aanstaande zondag weer eens sushi eten voor het jubileum met mijn vriend. Ik wacht er echt al de hele week op.
Vandaag aan het inpakken en verhuizen. Ben al zo'n 50 keer de trap op en af gelopen vandaag denk ik. Nu wachten op vriend die me komt ophalen, dan 1,5 uur in de auto en dan daar weer alles naar zolder tillen, dus twee trappen op.![]()
Letten jullie trouwens ook op je drinken en wat drinken jullie zoal op een dag? Mijn guilty pleasure is echt fristi en ik drink het eigenlijk ook veel te veel.
linoleum schreef:Kelpie, ik ben wel benieuwd naar die chocopasta! En je avondeten klinkt heerlijk. Lunges vind ik verschrikkelijk, kan ik echt niet met mijn knieën, squats wel te doen. Fijn dat je instructrice met je mee denkt!