Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:BMI voor vrouwen werkt niet he. Is bedacht voor mannen van max 1.80 van het blanke ras.
Je kunt prima een bmi van 30 hebben en gewoon gezond en fit zijn. Spiermassa moet je ook meenemen, niet alleen vetmassa.
En zware botten.
Ik zou me dus niet blindstaren op een cijfertje, maar hoe fit ben je echt?
Ik zie liever een fitte 'te zware' ruiter dan een dikke met goed gewicht die snel moe is. Fit betekent ook minder je paard tegenwerken.
Ok er zijn natuurlijk mensen soms echt te dik, maarpuur bmi zegt echt niets.
_KellyAV schreef:[ [url=m/zWOBNC.png]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:BMI voor vrouwen werkt niet he. Is bedacht voor mannen van max 1.80 van het blanke ras.
Je kunt prima een bmi van 30 hebben en gewoon gezond en fit zijn. Spiermassa moet je ook meenemen, niet alleen vetmassa.
En zware botten.
Ik zie liever een fitte 'te zware' ruiter dan een dikke met goed gewicht die snel moe is. Fit betekent ook minder je paard tegenwerken.
Pallatin schreef:germie schreef:BMI voor vrouwen werkt niet he. Is bedacht voor mannen van max 1.80 van het blanke ras.
En zware botten.
Hoeveel onzin in 1 post kun je zetten zeg![]()
‘Liever een fitte, te zware ruiter dan een dikke met gewicht die snel moe is’.....aha, je hebt te zwaar en dik, maar dat is iets heel verschillends op een paardenrug![]()
Mmmm, nee ik snap m toch niet..![]()
Dat plaatje is echt geniaal!![]()
@absolem: hoe ging het? Wanneer mocht je ook alweer voor je goedkeuring? Heb je een bepaalde reden om dat gewicht binnen die tijd kwijt te raken?
Glamorgana schreef:Maakt toch veel uit hè?!?! Ik ben een rasechte zandloper, met het overgewicht prachtig verdeeld over mijn lijf. Dat levert dan weer op dat mensen vol onbegrip reageren op mijn gezond-leven-afvallen actie: jij bent toch helemaal niet te dik? Ze zouden eens moeten voelen hoe ik mezelf in de weg zit... En BMI is ook duidelijk te hoog.
Absolem schreef:Ja maakt onwijs veel uit. En het is gewoon geen porem.. ik heb slanke benen. En dan trek ik een broek aan die om m'n benen goed zit. Maar m'n buik en heupen zien er dan uit als een rollade.