[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:54

Shizzel schreef:
Ik doe het uitdunnen van mijn collectie altijd door wat ik vind dat ik te weinig/niet gebruik wat ik overweeg weg te doen op een ander plekje te leggen. Mis ik het in de loop van een aantal maanden absoluut niet of gebruik ik het dus echt 100% niet? Dan probeer ik het te verkopen of gaat 'ie naar mijn moeder of zusje. Dat laatste is ideaal omdat ik 'm dan nog kan lenen zelfs. :')

Dat is een goed idee!
Ik weet vrij zeker dat ik het dan ook niet ga pakken maar op die manier is het nog niet weg, voor de zekerheid.
En inderdaad daarna moet ik het ook maar gewoon gaan weggeven/verkopen eigenlijk. Want ja nu ligt het maar te liggen en het zijn niet de minste dingen ofzo dus dan is iemand anders er vast blij mee! :Y)
Maar dat vind ik zo jammer. :') :') :')

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:30

Herken t gevoel JB.. Ik doe t ook altijd zo goede dingen proberen te verkopen en rest weggeven/gooien..

Elk, wauw das wel echt een mega compliment van jou :D
Thanks

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:05

Lotte's arme huid. :oo
Zo. VIES.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:07

Heb laatst ook heel wat weg gegooid, vooral lipsticks. Die droeg ik toch niet en verkopen, daar waren ze gewoon te oud al voor en zo duur waren ze niet dus dat was gewoon rommel. Samen met wat eyeshadows en potloden, lipgloss etc. Nam allemaal ruimte in want ik gebruikte het niet meer.

Maar als het nog bruikbaar is, niet weggooien hoor!

Ik vraag me dat altijd af bij de bloggers. Zij kopen/krijgen zoveel, dat gebruiken ze nooit allemaal en sommige dingen die ze reviewen vinden ze meh, of met lipsticks dat ze alle kleuren kopen en een aantal kleuren alleen op doen voor de video en verder niet... Die gooien het vast allemaal weg, terwijl ze kijkers er heel erg blij mee zouden kunnen maken.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:15

Veel doen ze naar een goed doen zoals cynthia en mascha

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 11:26

Wauw het duurde even om bij te lezen, maar ik ben bij :')

Mijn liefdes meegenomen uit Frankrijk <3 <3

Afbeelding

Kreeg er ook nog een Sephora tas en 3 losse oogschaduws van Sephora gratis bij :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:42

Nice!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:33

Ik kom, als het ok is, weer mee praten! Lees heel trouw mee, maar zeg meestal niks. Verlegen :')

Blub wat een fijne haul :D

En Suus wat een strakke look weer :)

Kaygee, altijd mooi - je hebt toch zo'n mooie huid!

Friem, lipswatches pleaaase? :))

Als iemand een colourpop bestelling gaat doen, ik doe heel graag mee, en betaal natuurlijk mee aan verzendkosten etc! Ik wil zo graag de Foxy collection en LAX.

Heb trouwens gisteren van the Balm meet matt(e) hughes binnen gekregen, en hij is ZO fijn! Blijft eeuwen zitten, ruikt lekker, draagt goed, en de kleur <3

Deze: Afbeelding
Al valt hij bij mij, zoals alles, heel donker uit.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:54

serieus? :') The Balm is echt troep! Mega mega mega plakkerig en stinken!!! Walgelijk! Die van mij heb ik dan ook zo snel mogelijk op marktplaats gezet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:09

Blub mooie aankopen!!!!

Ik had in Engeland de NYX geprobeerd maar ging bijna over mijn nek door de geur, dus The Balm ga ik ook maar niet proberen. _O-

Heb NET 2 orders geplaatst dus helaas kan ik 'm er niet meer bijdoen voor je.

Overigens: November is een kneitergoede dupe voor JS Rose Matter zonder de irritante geur, ik ben blij *\o/*

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:08

Misschien is dat wel een idee, 1 cp bestelling. En dan kan het op de meet aan elkaar gegeven worden, dan zit je ook niet met dubbele verzendkosten. Maar denk wel, als iemand dat wil doen, de bedragen op voorhand betaald moeten worden aan de besteller, sowieso als het om een groot bedrag gaat.

Dit ben ik vandaag. Ik draag nu die kleur op mijn lippen bijna dagelijks haha :') En natuurlijk op mijn ogen de bruin en goud tinten want die zijn ook een beetje mijn ding ondertussen.

Verder beetje BB, wenkbrauwen, concealer, setting powder en blush en highlight. Ow en setting spray.

Denk altijd, Ow zoveel heb ik niet op, maar als je het in een lijstje zet lijkt het eh, best veel.

Ik gebruik nu trouwens de setting powder van Etos en voor die prijs, 5,-, super poedertje! Heel blij mee.

Samen met BB creme krijg ik een redelijk oké dekking zonder dat je het echt ziet. Echt foundation gebruik ik heel weinig nog.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:15

Ik vind het geen probleem om er een groepsorder voor te doen, heb het er al eens over gehad met Friem en ook voor vriendinnen een paar keer gedaan, maar inderdaad zouden alle bedragen dan overgemaakt moeten zijn VOOR het plaatsen van de bestelling. Voor de meeting van 1 okt moet dat sowieso lukken, die van 31 augustus is niet te garanderen ivm de levertijd vanuit Shipito. En iedereen die meebestelt moet ook rekening houden met dat het breken/krimpen van oogschaduws altijd aanwezig is bij hun.

Mooie lipstick heb je op Eline! Ziet er goed uit zo. :)

Ik ben vandaag gegaan voor lekker groen. :)) Colourpop en NYX op de ogen, Colourpop ook op de lippen.

Afbeelding

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:23

Mooi Eline! Kleur op je lippen staat je gaaf :D

Misschien dat ik ook nog wel kijk voor wat mooie oogschaduw :j vind het zelf via shipping ook erg lastig :+

Is weer een heel ander kleurtje van jou Shiz, ben de laatste tijd de felle kleurtjes gewend :))
Staat je goed! :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:27

Wauw! Prachtig hoor dat groen. Zo jaloers altijd op die prachtige creaties die niet goed lukken hier met hooded eyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:32

Vanaf een totaalbedrag van $30 kan ik een groepsorder plaatsen, dit zodat de verzending in de USA gratis is. Mocht er dus genoeg interesse zijn kan iedereen me een wensenlijstje PBen en kan ik als ik zie dat er genoeg animo is een deadline instellen zodat ie op de meeting van 1 oktober mee kan? Prijzen bij groepsorders zijn altijd dat als een product $5 is, het €5 wordt ivm de wisseling van koersen + €1 per product dat je neemt voor de verzending vanaf US naar NL. :)

En dank je! Hij is in het echt nog best heel erg aanwezig maar kan me voorstellen dat dit weer anders is dan geel enzo _O- (hoewel morgen weer een dag geel wordt :)))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-08-16 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:33

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:05

Shizzel schreef:
Vanaf een totaalbedrag van $30 kan ik een groepsorder plaatsen, dit zodat de verzending in de USA gratis is. Mocht er dus genoeg interesse zijn kan iedereen me een wensenlijstje PBen en kan ik als ik zie dat er genoeg animo is een deadline instellen zodat ie op de meeting van 1 oktober mee kan? Prijzen bij groepsorders zijn altijd dat als een product $5 is, het €5 wordt ivm de wisseling van koersen + €1 per product dat je neemt voor de verzending vanaf US naar NL. :)

En dank je! Hij is in het echt nog best heel erg aanwezig maar kan me voorstellen dat dit weer anders is dan geel enzo _O- (hoewel morgen weer een dag geel wordt :)))

Ik ga je gelijk PBen :P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 18:59

Ik ga ff neuzen op colourpop shiz en dan pb ik ook ff ^^

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:09

Mooie look hoor Shizzle <3 Leuk die kleur op je ogen. Ga ook eens kijken bij die tutorials.

Eline ziet er ook goed uit! Mooi die kleur op je lippen staat je goed :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:33

Mooie kleur Eline!

Shizzel, heel tof dat groen! Denk dat een look met emerald groen en oranje je ook heel tof zou staan.
En ik pb je even vanwege CP!

Friem, whut?! Die van mij plakt echt nul! Zal wel per product verschillen dus. En dee geur, heerlijk :)) Iedereen zo z'n eigen voorkeuren dus :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:27

Super mooie looks weer meiden!

Ik baal zo hard watermelon soda van jeffree staat me niet :(

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:49

Foto Suus? Ik ga ook Colourpop bekijken, had zelf al een tijdje in m'n hoofd om eens een bestelling te plaatsen dus dit is dan nog handiger!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 21:46

Ahh suus! Lief haha

En shizzel, wat een heerlijke look! Straalt echt de zomer uit. Love it

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:29

Had m er al afgehaald misschien morgen ff ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:58

Dirndl schreef:
Mooie kleur Eline!

Shizzel, heel tof dat groen! Denk dat een look met emerald groen en oranje je ook heel tof zou staan.
En ik pb je even vanwege CP!

Friem, whut?! Die van mij plakt echt nul! Zal wel per product verschillen dus. En dee geur, heerlijk :)) Iedereen zo z'n eigen voorkeuren dus :D

Ik had nog een filmpje gemaakt op snapchat toen met m'n lippen op elkaar en dat ik ze van elkaar af probeerde te halen _O- niet te doen joh :') ze zijn wel longlasting dat wel en de kleuren erg mooi :j