Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:
x_Jeanine_x schreef:Ik heb er ook een beetje maling aan wat de rest vind
Iemand ervaring ermee met ze en dan een zwemsport beoefenen? Zoals waterpolo... en tepelcovers in je badpak werkt dat?
Lijkt me niet verstandig. Met waterpolo ontvang je toch aardig wat duwen en klappen.
Sowieso mag je na het zetten de eerste 6 weken niet zwemmen in chloorwater of in de zee.
Wat mij tegen houd tepelpiercings te laten zetten,zijn de verhalen over niet genezende tepels die na een jaar nog steeds over de zeik zijn.
Ik hoor zelden de tegenovergestelde verhalen
AylaB schreef:Hoi, ik heb een tepel piercing die het vaak heel goed doet, maar af en toe ook even irriteert (gevoeliger dan normaal, of bijvoorbeeld korstjes). Dit gebeurt vaak nadat ik bijvoorbeeld ben blijven haken of er veel aan is gezeten. Maar verder doet die het goed, kan ik hem dan al laten vervangen? (Heb hem al een jaar nu). En hebben mensen ervaring met een helix piercing? Ik heb een staafje en deze doet het vaak ook goed, maar heb ik ook soms last van. Heeft iemand ervaring met veranderen naar een ringetje nadat je een staafje had en is het hierna beter geworden?
Snollygoster schreef:Hey guys, ik kom hier even binnen poppen!
Ik heb een maand geleden mijn neus laten piercen (mijn 14e piercing dus geen groentje), nu ontdekte ik eergisteren dat er een vochtbultje begint te komen
![]()
Ik kom er absoluut niet aan en spoel netjes 2x per dag met zoutwater. Ik ben echt als de dood dat ie nu groter gaat worden omdat het op je neus zo zichtbaar is.. Kan ik hier fucidin op doen? Dat is letterlijk het enige wat de vochtbult op mijn conch heeft weggetrokken. Of kijk ik het hier nog even aan met zoutwater en verder afblijven?
ODonoghue schreef:Snollygoster schreef:Hey guys, ik kom hier even binnen poppen!
Ik heb een maand geleden mijn neus laten piercen (mijn 14e piercing dus geen groentje), nu ontdekte ik eergisteren dat er een vochtbultje begint te komen
![]()
Ik kom er absoluut niet aan en spoel netjes 2x per dag met zoutwater. Ik ben echt als de dood dat ie nu groter gaat worden omdat het op je neus zo zichtbaar is.. Kan ik hier fucidin op doen? Dat is letterlijk het enige wat de vochtbult op mijn conch heeft weggetrokken. Of kijk ik het hier nog even aan met zoutwater en verder afblijven?
Ik heb de mijne nu een half jaartje en dit heb ik ook gehad. Ik ben toen naar de piercer geweest die er een ander sieraad in heeft gezet en heb gesprayd met zoutoplossing met Tea Tree en binnen een week of 3 was ie weg
Kimbers schreef:Ik ga aankomende week voor een helix. Peanuts voor iedereen hier, maar ik ben toch een beetje zenuwachtig haha.
Gebruiken ze altijd hetzelfde materiaal voor de eerste piercing of moet ik er zelf op letten dat er niets wordt gebruikt wat kan irriteren?
MarlindeRooz schreef:Ik heb een soort plastic achtig spul met mijn helix. Schijnt nog beter te zijn volgend mijn piercster. Is geloof ik Bioplast.
Kimbers schreef:Ik ga aankomende week voor een helix. Peanuts voor iedereen hier, maar ik ben toch een beetje zenuwachtig haha.
Gebruiken ze altijd hetzelfde materiaal voor de eerste piercing of moet ik er zelf op letten dat er niets wordt gebruikt wat kan irriteren?
Mars schreef:Nice Peelie maar je oorbellen vallen me ook meteen op!
Super cool!
Drunksheep schreef:Kimbers schreef:Ik ga aankomende week voor een helix. Peanuts voor iedereen hier, maar ik ben toch een beetje zenuwachtig haha.
Een goede piercer zal je altijd piercen met implanteerbaar (ASTM F-136) titanium of volledig gouden sieraden. De vraag is dus meer of je een goede/betrouwbare piercer hebt uitgekozen.
MarlindeRooz schreef:Ik weet niet precies welk materiaal het is, ze gebruiken het ook met operaties oid zei die vrouw. Ga het binnenkort eens navragen.
Edit: drunksheep dat is niet wat er in die link van jou staat. Daar staat dat er geen bewijs voor is. Ze geven ook niet echt goed weer waarom het zo slecht is.