Friemel, dus je bestelt gewoon bij iemand via Marktplaats? Want dan ben ik wel geïnteresseerd in degene die die van Tarte op voorraad heeft of kan bestellen. Ik ga is kijken want of je moet toevallig net naar het buitenland gaan of iemand kennen die gaat, of je scheel betalen aan bijkomende kosten. Een beetje meer betalen is geen ramp.
Staat je goed Drunksheep. Heftig kleurtje maar eigenlijk nog prima te doen voor overdag.
Loose
Geplaatst: 16-01-16 19:23
kaylee schreef:
Kent iemand nadia via marktplaats? Die heeft een urban naked 3 te koop die ik wel heel graag hebben
Je kan hem ook gewoon via de ici paris xl bestellen, en ook via andere Europese webshops met iDEAL en gratis verzenden.
DS, staat je gaaf! Twig heb ik ook geprobeerd maar was m toch niet. Faux wordt steeds meer en meer m'n lieveling Soar ben ik nog niet over uit.. Heb laatst weer een rode opgedaan van ik geloof Essence maar die droogt een stuk donkerder op helaas, dus nog steeds op zoek naar een mooie echt rode rood. Lady Danger was me te oranje en kreeg ik gele tanden van. Mac heeft teveel rode tinten om online te bestellen..
Ik hen vandaag twig op maar ben er niet uit of het mijn kleurtje is. Hij misstaat echt niet Of zel het gewoon de finish zijn? Geen idee... morgen nog eens proberen
Haha ik heb een dilemma, ik denk dat Sin mij mooi gaat staan, maar ik denk ook dat ik hem nauwelijks ga dragen (te heftig voor werk). Zal ik hem kopen of niet
Instigator staat je goed Drunksheep!
Niniane
Geplaatst: 16-01-16 22:25
Ik zie nu dat die W. op Marktplaats het Tartelette In Bloom palette verkoopt voor 65 euro. Terwijl het te koop is voor 45 dollar in Amerika..
_Friemel
Geplaatst: 16-01-16 22:57
Niniane schreef:
Ik zie nu dat die W. op Marktplaats het Tartelette In Bloom palette verkoopt voor 65 euro. Terwijl het te koop is voor 45 dollar in Amerika..
Dat is normaal, ik heb vergeleken met het Kat Von D palette, hierheen laten halen kost je minimaal 75 euro, met het Kat palette kwam ik niet lager dan 73. Daar moet je je dus echt niet op blind staren tenzij je iemand heb die daar heen gaat want met verzendkosten en invoer kom je er boven...
Niniane
Geplaatst: 16-01-16 23:04
Dat wordt even flink slikken dan met geld overmaken.
Heel gaaf Drunksheep! En F_orumster met twig, blijft ook een mooie kleur alleen niet bij mij
Ik was vandaag bij douglas want ik wilde wat anders proberen dan een potloodje voor mijn wenkbrauwen. Potloodje gaat op zich prima maar vind het bij het uiteinde vaak niet mooi worden. Ik wilde eigenlijk een simpel poedersetje maar toen zag mijn oog ineens tame & frame van nyx. Dus die genomen en de kleur is echt perfect, product werkt heel fijn. Ik moet er nog even handig in worden want ik teken ze echt al jaren bij met een potlood, maar het valt echt niet tegen. Ook gelijk een beautyblender meegenomen. Dat is echt mijn nieuwe beste vriend! Wat een verademing zeg dat ding, zo easy als dat werkt en zo snel! Ideaal.
_Nelleke_
Geplaatst: 17-01-16 10:24
Ben ik weer! Ik was een weekje op vakantie. Heb wel steeds meegelezen maar reageren vanaf een telefoon is toch wat minder handig.
Ik heb gisteren gelijk een lekkere bestelling gedaan bij Douglas.
- Zoeva 318 penseel - Zoeva Cacao blend palette - NYX big eyeshadow pensil in milk - Jil Sander Eve au de toilette - Dior Addict lipstick in de kleur 553 Smile
Instigator Een van mijn favoriete winter lipsticks
Staat je goed DS!
F_Orumster
Geplaatst: 17-01-16 12:51
Goed geshopt Nelleke.
Hier dan ook velvet teddy en ben er weg van! Had ik zo niet verwacht, leuk! Lipliner is misschien een snippertje te roze. Mijn haar zit niet zo mooi, mn schuim is op en de kapper was al dicht.
Mijn bovenlip is altijd wat onrustig wbt mee eters of gewoon bultjes, ik weet niet zo goed wat ik daar nu aan kan doen...
Ik zit te kijken voor een leuke highlighters, en nu kom ik net een blog tegen van Etos hl's dat dei best goed zijn. Maar nu, welke kleur voor een blanke/bleke huid? Brons of goud?
Ja ik zie ook al na googlen dat goud beter werkt voor mij. Kost idd 3 euro, das de moeite niet Vind het wel mooi om mijn blush te ondersteunen met een highlighter