Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh_ schreef:Het is inderdaad een hardnekkige fabel dat voeding zoveel invloed heeft op cholesterol. Maar uit vele studies is gebleken dat een dieet om cholesterol te verlagen echt geen nut heeft. Bovendien zijn er ook studies die laten zien dat het nuttigen van vette voeding geen negatief effect heeft op de cholesterolwaardes.
Mijn arts vertelde mij dat ik me er geen zorgen om moet maken. Mijn lichaam is sowieso gewend aan hogere cholesterolwaardes dus is daar op ingesteld. Je kunt beter voeding mijden die voor ontstekingen zorgen, zoals soja.
IMANDRA schreef:Kayleigh_ schreef:Het is inderdaad een hardnekkige fabel dat voeding zoveel invloed heeft op cholesterol. Maar uit vele studies is gebleken dat een dieet om cholesterol te verlagen echt geen nut heeft. Bovendien zijn er ook studies die laten zien dat het nuttigen van vette voeding geen negatief effect heeft op de cholesterolwaardes.
Mijn arts vertelde mij dat ik me er geen zorgen om moet maken. Mijn lichaam is sowieso gewend aan hogere cholesterolwaardes dus is daar op ingesteld. Je kunt beter voeding mijden die voor ontstekingen zorgen, zoals soja.
Dus het hele becel pro-activ verhaal is ook onzin dan?
Nou, mijn lijstje van vandaag voor de grap er maar eens zetten dan![]()
O: 1L Moviprep & 1L Ranja
T: Water/ranja drinken tot half 12, daarna niks meer tot na het onderzoek.
L: Niks
T: Waarschijnlijk een broodje van de bakker oid (ja als je een volle 24uur niks gegeten hebt dan heb je echt ontzettende trek, haha)
A: Geen idee, ligt aan mn ouders. Waarschijnlijk gewoon normaal, aardappel vlees groenten. Voor mij dan 100g - 100g - 200g waarschijnlijk.