Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.

)
morgen weer een nieuwe dag
Zit aan 1300 kcal nu dus cava nog. Alleen weer KH in die aardappelen natuurlijk...
Gister was ik weer de fout ingegaan en eigenlijk zag ik het niet meer zitten.. Ik wist niet meer hoe ik mijzelf zover kon krijgen om gezond te blijven eten en het ook daadwerkelijk minimaal een hele dag vol te blijven houden.
De biologische kipfilet (vleeswaren) was overigens in de aanbieding, dus meteen maar twee pakjes van meegenomen. En tussen de bio kipfilet (de rauwe variant zeg maar) zaten zowaar twee pakjes met een wat kleinere inhoud voor minder dan 6 euro. Die dus maar meegenomen.. Nog steeds een rib uit mijn lijf, maar goed, je moet wat.
Mijn vet is wat hoger dan dat het zou moeten zijn, maar dit heeft voornamelijk te maken met de zalm van vanmiddag en die vetten zijn nu ook weer niet zo heel erg.. Ik heb officieel nog 198 kcal over, en ook nog wat eiwitten en khd te besteden. Mocht de nood hoog zijn kan ik dus altijd nog een questbar pakken, maar dat ga ik proberen te laten!
zit te denken op een perfection bar te pakken van body en fit, of wat raden jullie aan nog te nemen? Toch beter nog wat fruit of wat rozijntjes, of toch liever iets anders pakken?
Vandaag toch maar even geen crossfit voor mij. Merk dat mijn lichaam even wat rust nodig heeft. Heb vanavond nog wel twee uur roller derby, dus stilzitten zal sowieso niet gebeuren. Ik geloof dat ik een beetje sportverslaafd ben geraakt.. Het is ook iets dat mij op het rechte pad houdt qua voeding, dus ik vind het eigenlijk wel lastig als ik helemaal niet kan sporten op een dag.
(zonder brood) http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R4 ... -en-ananas
Had niet eens honger ofzo, pure zin-in-chocolade...

. er is een topic met allemaal havermout recepten.

Kayleigh_ schreef:Het is inderdaad een hardnekkige fabel dat voeding zoveel invloed heeft op cholesterol. Maar uit vele studies is gebleken dat een dieet om cholesterol te verlagen echt geen nut heeft. Bovendien zijn er ook studies die laten zien dat het nuttigen van vette voeding geen negatief effect heeft op de cholesterolwaardes.
Mijn arts vertelde mij dat ik me er geen zorgen om moet maken. Mijn lichaam is sowieso gewend aan hogere cholesterolwaardes dus is daar op ingesteld. Je kunt beter voeding mijden die voor ontstekingen zorgen, zoals soja.
IMANDRA schreef:Kayleigh_ schreef:Het is inderdaad een hardnekkige fabel dat voeding zoveel invloed heeft op cholesterol. Maar uit vele studies is gebleken dat een dieet om cholesterol te verlagen echt geen nut heeft. Bovendien zijn er ook studies die laten zien dat het nuttigen van vette voeding geen negatief effect heeft op de cholesterolwaardes.
Mijn arts vertelde mij dat ik me er geen zorgen om moet maken. Mijn lichaam is sowieso gewend aan hogere cholesterolwaardes dus is daar op ingesteld. Je kunt beter voeding mijden die voor ontstekingen zorgen, zoals soja.
Dus het hele becel pro-activ verhaal is ook onzin dan?
Nou, mijn lijstje van vandaag voor de grap er maar eens zetten dan![]()
O: 1L Moviprep & 1L Ranja
T: Water/ranja drinken tot half 12, daarna niks meer tot na het onderzoek.
L: Niks
T: Waarschijnlijk een broodje van de bakker oid (ja als je een volle 24uur niks gegeten hebt dan heb je echt ontzettende trek, haha)
A: Geen idee, ligt aan mn ouders. Waarschijnlijk gewoon normaal, aardappel vlees groenten. Voor mij dan 100g - 100g - 200g waarschijnlijk.