Maureen95 schreef:Hmm. Interesting. Nou bestaat mijn tuin uit een blok van 1,5 bij 4 meter met hoge muren. Dan zou ik het wel blijven ruiken. Maar heel lekker zitten is het daar niet
Nouja een voordeel, je kan wel snel buiten zitten vermoed ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_R_G_ schreef:Dallista schreef:Ik heb vooral bij de Bijenkorf kleine cadeausets gekocht. 5 korting bij 45 euro + sale + 15 % (!) via de ING vouchers, tikt aan!
ING vouchers?kan ik die ergens vinden haha?
Ben blij dat ik besteld had al want idd de Yalda is al weer uitverkocht![]()
Verder niet veel interessante dingen in de sale, vind de Chado namelijk heel vies haha net als de Banyu(?) Van vorig jaar, die heb ik hier nog staan maar vind hem niet lekker ruiken
Dallista schreef:quarterH schreef:Wist niet dat het verschilde per land
Ze hebben daar de Ritual of Oudh. Is alleen daar verkrijgbaar. Tot ze een keer besluiten het overal te gaan verkopen... ooit.
willemlover schreef:Ik vind de foam en bodylotion van de LE ook niet lekker maar de parfum wel. Heb hem voor kerst gekregen en ben helemaal verliefd op de geur. Weet iemand tot wanneer de LE altijd in de winkel te koop is? Dan koop ik voor die tijd nog een flesje haha.
Ashleytjuhh schreef:ik heb nog een Anahata foam staandie wil ik best weg doen of ruilen tegen een yalda Foam