Jodie_ schreef:Hoi! Ik kom hier even binnenvallen als dat magals het niet de bedoeling is, sorry!
Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in acrylnagels, ik heb van mezelf altijd lange nagels maar op geven moment breekt er toch altijd eentje af, en zonder lange nagels voel ik me echt een beetje gehandicapt ofzoineens kan ik dan niet meer typen enzo, omdat je lange nagels zo gewend bent. Nu ben ik dat afbreken helemaal zat en wil ik eens acrylnagels proberen, echter vind ik het niet gauw mooi gezet. De mensen in mijn omgeving gaan vaak zo goedkoop mogelijk en ik vind vaak de vorm niet mooi, of ze veel te dik (vooral de duimen vind ik vaak echt verschrikkelijk), etcetera.
Nu ben ik dus op zoek naar salons die mooie nagels zetten, het liefst op enigszins goed te reizen afstand, ivm het bijvullen enzo. Ik woon zelf in Zutphen, dus evt Deventer, Apeldoorn, Arnhem etc is ook allemaal nog goed te doen.
Iemand tips? Of evt als er eentje heeel goed is en wat verder weg ook prima.
Kijk anders eens naar gellak.. is niet gelijk zo grof als acryl, sinds ik gellak gebruik breken m'n nagels echt nog zelden, voorheen om de haverklap.. ik heb nu dus ook lange nagels van mezelf eindelijk weer

Ik weet iemand die steengoed is maar volgens mij zit ze in Amsterdam.. Nikkie gaat ook altijd daarheen.. elektra nails oid