Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 09:53

Jodie_ schreef:
Hoi! Ik kom hier even binnenvallen als dat mag :D als het niet de bedoeling is, sorry!

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in acrylnagels, ik heb van mezelf altijd lange nagels maar op geven moment breekt er toch altijd eentje af, en zonder lange nagels voel ik me echt een beetje gehandicapt ofzo :') ineens kan ik dan niet meer typen enzo, omdat je lange nagels zo gewend bent. Nu ben ik dat afbreken helemaal zat en wil ik eens acrylnagels proberen, echter vind ik het niet gauw mooi gezet. De mensen in mijn omgeving gaan vaak zo goedkoop mogelijk en ik vind vaak de vorm niet mooi, of ze veel te dik (vooral de duimen vind ik vaak echt verschrikkelijk), etcetera.

Nu ben ik dus op zoek naar salons die mooie nagels zetten, het liefst op enigszins goed te reizen afstand, ivm het bijvullen enzo. Ik woon zelf in Zutphen, dus evt Deventer, Apeldoorn, Arnhem etc is ook allemaal nog goed te doen.

Iemand tips? Of evt als er eentje heeel goed is en wat verder weg ook prima. :j

Kijk anders eens naar gellak.. is niet gelijk zo grof als acryl, sinds ik gellak gebruik breken m'n nagels echt nog zelden, voorheen om de haverklap.. ik heb nu dus ook lange nagels van mezelf eindelijk weer :j

Ik weet iemand die steengoed is maar volgens mij zit ze in Amsterdam.. Nikkie gaat ook altijd daarheen.. elektra nails oid

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:25

Elektra had ik ook gezien inderdaad! Maar die zit de komende 2 maanden vol dacht ik :') Mocht het bevallen lijkt het me ooit wel een keer gaaf om eens naar haar toe te gaan, zag dat ze klanten had vanuit andere landen enzo ook die speciaal voor haar naar Amsterdam kwamen!

Gellak is misschien nog wel een optie, ik dacht zelf gelijk aan acryl omdat ik net al m'n nagels kort heb gevijld omdat er weer ergens een scheur in zat, maar op zich groeien ze wel snel. Zou je voor gellak wel bij elke salon terecht kunnen, of denk je dat daar ook nog verschil in zit?

Edit: Heee zie nu pas dat jij het bent Friem haha.

_Friemel

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:45

Ik zet gellak zelf maar het kan bij de meeste idd nu wel... ik heb nu diverse merken geprobeerd maar gelish is voor mij echt het merk :j

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 14:37

Haai,

Kom even binnenvallen.

Vriendin van me trouwt 4 augustus en ze vraagt net of ik haar nagels wil lakken.
Ik dacht aan een witte onderlaag en daarbovenop OPI Girls loves diamonds (of zoiets).
Hebben jullie nog andere ideeën? Heb weinig wit, nudes. Kan altijd kopen in de winkel maar bestellen via Amerika gaat heel krap worden denk ik.
In haar jurk zitten geen kleuraccenten dus hoef daar niet op te letten.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:42

Afbeelding
Helemaal verliefd! Essie Viva Antigua, uit de 2016 zomercollectie. Het is echt een hele mooie frisse turqoise met een glittertje erin.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:25

Hallo dames,
Ik ben me nog aan het inlezen en terug lezen in dit topic. Maar ik vroeg me vooral af hoe het fenomeen gellak werkt?
Ik heb een aantal jaar gelnagels gehad die door een styliste echt super fijn gezet werden. Alleen door tijd en geld gebrek ben ik daar helaas mee moeten stoppen. Is gellak hiermee vergelijkbaar en vooral, is het voor een ervaren lakker mooi aan te brengen? En hoe werkt dat dan precies.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:02

Is vrij makkelijk hoor, je moet speciale lakjes hebben met base kleur en topcoat en na iedere laag laat je het uitharden onder een lamp, zijn zat filmpjes van te vinden online :j

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:50

oh dames ik moet me hier toch ook even melden. Een hele kast vol met nagellak, maar ik ben om.
Heb twee weken geleden wat kunstnagels gekocht bij de Primark, voor de gein, maar de ontdekking van de eeuw!

Ze zitten nu al ruim een week en ik heb er pas een opnieuw hoeven opplakken. Die nagels was afgebroken en dus wat korter. De rest van mijn nagels zijn nu even lang als de kunstnagels. Ik doe er alles mee en ze zitten echt nog perfect.

Ben van de week terug gegaan om wat setjes te gaan halen, ideaal! Helaas hebben ze nu alleen nog maar de andere modellen, die ik niet mooi vind. Gelukkig lagen deze nog in de uitverkoop bakken.

Vorige keer had ik French manicure, nu heb ik fluor roze.

Afbeelding

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:58

Die nepnagels zijn idd zo handig, ik gebruikte alleen altijd de nagellijm van de Etos erbij, dan bleef het nog beter zitten :)

Ik heb sinds kort gellak van sensationails, maar er gaan toch steeds stukjes af... Zijn er meerdere mensen waarbij dit gebeurt? Ik werk wel in een supermarkt en ben elke dag oo stal, maar na een dag al stukken eraf had ik niet verwacht...

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 14:04

LisaSophie: ik heb hiervoor alles geprobeerd. Maar krijg bij alles al chip na 1/2 dagen. Acryl heb ik ook nog gehad maar dat deed zooo zeer als er een afbrak. Dus vandaar dat ik dit een perfecte oplossing vind. De lijm doet het bij mij trouwens prima.

Moet wel toegeven dat mijn eigen nagels nu net zo lang zijn als de nepnagels zelf denk dat dat ook meespeelt.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:02

Afbeelding
Van fluor roze naar zachtrose

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 10:41

LisaaSophie schreef:
Die nepnagels zijn idd zo handig, ik gebruikte alleen altijd de nagellijm van de Etos erbij, dan bleef het nog beter zitten :)

Ik heb sinds kort gellak van sensationails, maar er gaan toch steeds stukjes af... Zijn er meerdere mensen waarbij dit gebeurt? Ik werk wel in een supermarkt en ben elke dag oo stal, maar na een dag al stukken eraf had ik niet verwacht...

Had ik ook met Sensationail, ik ben overgestapt op Pink Gellac en dat bevalt me veeeeel beter, zit echt netjes zelfs na weken nog :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 10:49

Sensationnails heeft toch die peel off basecoat?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 10:56

Toen ik t gebruikte niet maar misschien is dat inmiddels anders...

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:32

LadyMadonna schreef:
Sensationnails heeft toch die peel off basecoat?

Die heb ik iig niet :)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:33

Mars schreef:
LisaaSophie schreef:

Had ik ook met Sensationail, ik ben overgestapt op Pink Gellac en dat bevalt me veeeeel beter, zit echt netjes zelfs na weken nog :j

Misschien moet ik die ook maar eens proberen, kan ik wel weer opnieuw al die lak aanschaffen en het is al niet goedkoop...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:44

Pink Gellac heb ik ook, zeer tevreden! :j Heb ook een aantal lakjes van Mixcoco, nog niet veel gebruikt, maar lijkt ook goed!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 17:12

Overigens zijn plaknagels niet geschikt voor permanent gebruik. Die zijn echt "voor een keer"

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 09:27

Pink gellac was het voor mij net niet, net als gelaze maar ik heb echt hele vette nagels van mezelf.

Alles staat hier te verstoffen sinds ik over ben naar gelish. Ik zweer bij gelish!!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 19:56

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven iets met mijn nagels laten doen.
Tegenwoordig heb je zulke leuke kleurtjes en zulke goede lakken, dat ik het wel eens aandurf..
Dus vanmiddag heb ik gellak aan laten brengen, mintgroen, lekker zomers.

Ik ga hier dus een beetje volgen en meelezen :D
Lijkt me leuk om wat meer ervaringen te lezen en wat meer kennis op te doen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 17:09

Zijn er mensen die al gespeeld hebben met chrome poeder? Ik heb het dus in huis en het werkt te gek!
Probleem: zodra ik er een topcoat (gel) overheen gooi wordt het dof :\ Welke topcoat zou goed werken?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 17:20

Heb er zelf nog niet mee gespeeld, maar wil het nog wel eens doen, je hebt nu ook van die holografische poeder, echt gaaf. Waar je probleem zit kan ik je dus niet uitleggen, maar ik denk dat het een kwestie is van verschillende lakken proberen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 22:28

Dat probleem schijn je ook met holo lak + gellak top coat te hebben.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 23:04

Ik heb een speciale tppcoat besteld, voor die holo gellakken.

Hij is alleen nog niet binnen -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 23:07

Welke is dat? :)