Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judass schreef:Emmaa_ schreef:De artist waarbij ik mijn vorige heb laten zetten durfde hem niet aan en zit ook even zonder shop op dit moment.. Maar er is een nieuwe shop in Utrecht geopend (the Ink Society) waar ik echt heeeeeul erg over te spreken ben. Echt een enorme aanrader. Allemaal vrouwen, tatoeëren met stille apparaten en proberen het hele idee dat je bij het zetten van een tattoo geen pijn mag hebben etc een beetje te doorbreken. Een hele intieme sfeer hangt er. En ik kon inderdaad toevallig direct terecht!
*kruipt uit meeleeshoek*
Wauw ik heb even gegoogled en Rosie's linework is echt precies wat ik zoek. Jammer alleen dat ze niet zoveel met kleur werkt..
Jij bent zeker ook bij haar geweest?
Tinkerloos schreef:laughterline schreef:Doen lijnen niet pijner dan inkleuren?heb ik ooit eens gehoord
Mijn lijnen waren een eitje.
Het inkleuren daarintegen was HELL.
Solleke_Noah schreef:Lijnen vond 'k voelen als kerven met een breekmes, maar was wel goed te verdragen.
Inkleuren was wat andersdaar had ik na een tijdje echt genoeg van. Zeker als ze verschillende keren over dezelfde plek gaan, auw auw.
Dreamy schreef:Solleke_Noah schreef:Lijnen vond 'k voelen als kerven met een breekmes, maar was wel goed te verdragen.
Inkleuren was wat andersdaar had ik na een tijdje echt genoeg van. Zeker als ze verschillende keren over dezelfde plek gaan, auw auw.
Zelfde ervaring! Over dezelfde plek voelt echt alsof ze in een verse wond lopen te krassen. Oh wacht, dat doen ze ook soort van